Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At jeg har vært forelsket i jenter tidligere, deriblant min beste venninne

At jeg sliter med angst

 

Anonymkode: 2e734...792

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var utro med hennes søster timer før vi giftet oss.

Anonymkode: 6fbe3...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2018 den 21.01, Tom Bäcker skrev:

Før jeg traff kona mi, gikk jeg rundt og lette etter mobilantenner.

Fant du noen?

Anonymkode: d7337...3b0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke FORDRA måten han er oppdratt på, og er lei av å oppdra en kjæreste. Han har selvsagt sine fantastiske sider, men det som sitter igjen etter egoistisk mor og far er helt på bærtur... 

Anonymkode: a0449...4f2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Bäcker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant du noen?

Anonymkode: d7337...3b0

Over alt. :) Sjekk finnsenderen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå meg exen dagen jeg og min nåværende kjæreste møttes, sa han dro hjem samme kvelden. 

At jeg er lei forholdet og all egoismen. Egentlig kunne tenkt å bli singel men så passer deg seg aldri å snakke sånn med han. 

Vil studere langt unna, men vil ikke dra fra familien. Han tenker jeg ikke vil dra fra han og hans faste jobb. 

Pluss antall sexpartnere men det han ikke vet har han vel ikke gått av?

Anonymkode: b04bf...82f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg egentlig synes hun er dum som er brød. Er kun sammen med henne pga hun er flott å se på.

Anonymkode: 0183c...d1e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2018 den 1.51, AnonymBruker skrev:

Da jeg var yngre var jeg besatt av tanken på å miste jomfrudommen. Jeg bodde like ved en campingplass, og spurte like godt en familiemann om han ville pule. Vi dro inn til et av toalettene, og der tok han meg bakfra mens shorts og truse var nede på knærne. Han kom etter ti sekunder, hadde en liten pause, før han brukte et lite kvarter neste gang. Vi kneppet opp og ble enige om å holde det for oss selv. Denne mannen er onkelen til min nåværende kjæreste, og det er best at han aldri får vite om det.

Anonymkode: 424e4...d19

En dag så kanskje en ung jente spør din mann også om han kan ta hennes jomfrudom :)

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg egentlig synes hun er dum som er brød. Er kun sammen med henne pga hun er flott å se på.

Anonymkode: 0183c...d1e

Og hvordan dum er hun?

Anonymkode: 0fa06...f93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2018 den 2.40, wintergirl skrev:

En dag så kanskje en ung jente spør din mann også om han kan ta hennes jomfrudom :)

Om det skjer bakfra og på en do skal han nesten få lov ...

Anonymkode: 424e4...d19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎02‎.‎04‎.‎2018 den 2.40, wintergirl skrev:

En dag så kanskje en ung jente spør din mann også om han kan ta hennes jomfrudom :)

Ikke akkurat jomfrudommen, men som 17-åring lot jeg meg forføre (ok, hjalp litt til) av den 35-årige pappaen i huset der jeg satt barnevakt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2018 den 14.17, AnonymBruker skrev:

Kan ikke FORDRA måten han er oppdratt på, og er lei av å oppdra en kjæreste. Han har selvsagt sine fantastiske sider, men det som sitter igjen etter egoistisk mor og far er helt på bærtur... 

Anonymkode: a0449...4f2

Noen eksempler? 

Anonymkode: 5c5cb...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har eksperimentert med forskjellig "drugs" opp gjennom tiden, også etter vi ble sammen. Han kan ikke fordra slikt, men jeg hadde behov for å utforske som ungdom/ ung voksen. Veldig glad han aldri har fått vite det:fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, bullehurk skrev:

Ikke akkurat jomfrudommen, men som 17-åring lot jeg meg forføre (ok, hjalp litt til) av den 35-årige pappaen i huset der jeg satt barnevakt.

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om det skjer bakfra og på en do skal han nesten få lov ...

Anonymkode: 424e4...d19

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Hvorfor?

Tja ..... Var vel en blanding av flere ting. Ungdommelig søken etter spenning, bekreftelse, samt et ønske om å være "tøffest" i jentegjengen kanskje. Litt manglende impulskontroll kanskje.  Skal jo sies han var veldig kjekk da, likte å være i nærheten av ham. han begynte sakte og sikkert med tilnærmelser, og jeg fikk slags " herligt men farlig"-følelse.  Må innrømme at det pirret litt.           Og så visste han selfølgelig hvilke "knapper han skulle trykke på" da.

Men det var i høyeste grad frivillig altså.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, bullehurk skrev:

Tja ..... Var vel en blanding av flere ting. Ungdommelig søken etter spenning, bekreftelse, samt et ønske om å være "tøffest" i jentegjengen kanskje. Litt manglende impulskontroll kanskje.  Skal jo sies han var veldig kjekk da, likte å være i nærheten av ham. han begynte sakte og sikkert med tilnærmelser, og jeg fikk slags " herligt men farlig"-følelse.  Må innrømme at det pirret litt.           Og så visste han selfølgelig hvilke "knapper han skulle trykke på" da.

Men det var i høyeste grad frivillig altså.

Var han gift?

Anonymkode: 20373...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå med en i klassen min (studerer). Ble gravid noen uker senere og aner ikke om det var hans eller min daværende samboer som var far.. Tok abort såklart. Ble slutt mellom meg og samboeren, men ikke av denne grunnen. Fortalte han aldri. 

Anonymkode: c0fc6...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var han gift?

Anonymkode: 20373...404

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen hemmeligheter for kjæresten. Vi har blitt enige om å være åpne med hverandre om alt. Dette har helt klart bydd på problemer noen ganger. Jeg ble fly forbannet da det kom frem at han hadde kjøpt sex før vi møttes, og han ble sur over at jeg har hatt flere sexpartnere enn ham. Men vi er av den mening at ærlighet varer lengst i et forhold, uansett om det kan være smertefullt å få vite sannheten noen ganger. Det har gjort forholdet vårt mye sterkere i det lange løp og gjort det lettere å stole på hverandre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...