Gå til innhold

Han har ligget med over 200...

Fremhevede innlegg

Gjest saratool
Skrevet
På 10/13/2016 den 7.38, AnonymBruker skrev:

Ja, men du er jo ei tøs :tongue: (Positivt ment, altså :hjertesmil::))

Anonymkode: ed78b...f7c

hehe jeg er kanskje det. det er litt positivt det :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En svensk bartender jeg har holdt på med hadde vel over 450 på lista si for 5-6 år siden... Mon tro om han har nådd 1000 snart 🙄 Han så veldig bra ut, det samme kan ikke sies om alle damene jeg fikk vite han hadde pult. Turn off...

Anonymkode: 1b5a8...a89

Skrevet
På ‎10‎/‎14‎/‎2016 den 20.06, AnonymBruker skrev:

Har enda ikke møtt noen mann som har fått sjekket seg for hpv

Anonymkode: 06c3e...d4c

Jeg var å sjekket meg forrige uke på sykehuset. Ba dem sjekke meg for alt som kunne sjekkes(droppet gonorè for da måtte de stikke noe inn i snabelen min) , spurte om HPV , men hu legen mente det ikke var noe vits siden jeg ikke har symptomer på noe som helst, var der jo kun for en rutine sjekk. Så den sjekken inkluderte Hiv,Syfilis, hepatitt A/b, Mycoplasma og Chlamydia.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

En svensk bartender jeg har holdt på med hadde vel over 450 på lista si for 5-6 år siden... Mon tro om han har nådd 1000 snart 🙄 Han så veldig bra ut, det samme kan ikke sies om alle damene jeg fikk vite han hadde pult. Turn off...

Turn off at han har pult damer du ikke syns er attraktive? Rart det der.

For det kan ikke ha vært turn off at han har pult hundrevis. Du pulte han, jo.

Anonymkode: ee112...41e

Skrevet

Ville ærlig talt vært skeptisk. En ting er at du nærmest må ta for gitt at han vil gi deg herpes, men enda viktigere at det gjerne er noe annet som ligger under nå folk gjør noe til en så stor del av livet sitt, og at det er en god sjanse for at en som har til vane å ligge med nye hele tiden vil ha problemer med å binde seg og ikke falle tilbake på gamle vaner. Siden det er snakk om en mann kan det høye antallet også tyde på gode kvaliteter som at han er kjekk og sjarmerende, men om det veier opp for alt det (potensielt) negative vet jeg ikke. Jeg ville nok satset andre steder. Lykke til uansett. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg kunne aldri vært sammen med en som hadde hatt så mange damer. Viser jo bare at han tenker på sex helt annerledes enn meg. Jeg godtar jo at en mann har hatt flere enn meg, men en som ligger med alle og enhver er ikke jeg interessert i.

Føler seg jo lite spesiell og det å gå ut sammen og treffe damer han har ligget med konstant hadde ikke jeg likt. Jeg vil heller ha en som har hatt få enn mange.

Anonymkode: 203b0...186

• Liker 2
Skrevet
På Monday, October 17, 2016 den 17.44, AnonymBruker skrev:

Du er jo ikke noe bedre når du har hatt sex med en som har pult så mange. Du har jo i teorirn pult like mange ved å være sammen med han

Anonymkode: 06c3e...d4c

Skrevet
På 18.10.2016 den 9.18, herzeleid skrev:

Ville ærlig talt vært skeptisk. En ting er at du nærmest må ta for gitt at han vil gi deg herpes, men enda viktigere at det gjerne er noe annet som ligger under nå folk gjør noe til en så stor del av livet sitt, og at det er en god sjanse for at en som har til vane å ligge med nye hele tiden vil ha problemer med å binde seg og ikke falle tilbake på gamle vaner. Siden det er snakk om en mann kan det høye antallet også tyde på gode kvaliteter som at han er kjekk og sjarmerende, men om det veier opp for alt det (potensielt) negative vet jeg ikke. Jeg ville nok satset andre steder. Lykke til uansett. 

Ja, jeg er jo litt skeptisk :sjenert: Det er akkurat dette med om han virkelig vil klare å binde seg. Er redd interessen vil dø ut veldig fort, siden han er vandt med å hele tiden få nye damer, og ikke holde seg til kun èn over lang tid. Tenker kanskje det blir kjedelig fort? Jeg føler det er en rastløshet eller noe som er grunnen til at han har ligget med så mange. 

Nå tenker jeg bare hvorfor, HVORFOR må jeg falle for den ene gutten som har ligget med såpass mange..

Han er ikke så kjekk som mange kanskje ser for seg, men veldig sjarmerende. Flink til å gi komplimenter, lett å prate med osv. Man føler seg så avslappa med han, og tenker ikke at han er en player i det hele tatt, heller motsatt. 

Anonymkode: d137f...254

Skrevet

Syns det er kvalmt. Uansett kjønn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er beundringsverdig. Jeg hadde gjerne betalt for å få lære meg hvordan en slik person får damer så lett i seng.

Anonymkode: 611f8...cdb

Skrevet

Who's counting anyway??

DET hadde jeg vært mer bekymret for når man kommer opp i det antallet der... 

150-183-200... Holder han regnskap??

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...