Gå til innhold

Han har ligget med over 200...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og jeg liker han. Kunne du blitt sammen med noen som har ligget med så mange? Han er 29, jeg er 27

Anonymkode: d137f...254

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det kunne jeg ikke men hvor finne han alle han alle disse løse damene.

Anonymkode: f0a9a...a65

• Liker 11
Skrevet

Huff, jeg tror jeg hadde løpt. 

• Liker 11
Skrevet

Nei, kunne ikke blitt sammen med en som har vært borti så mange av mange grunner.

Anonymkode: 1dc1f...543

• Liker 6
Skrevet

Fuckboys altså!  Ja men liker han deg da? 

Anonymkode: ad64a...ae3

Skrevet

Æsj nei. Fellesmann er avtennende!

Anonymkode: 04fb6...fdd

• Liker 6
Gjest saratool
Skrevet

ja. jeg har hatt sex med nesten 200 og jeg er 23. hvorfor skulle du ikke kunne være sammen med han på grunn av det? liker han deg ikke eller hva er du redd for?

Skrevet

Jeg liker jo å tro at antallet i seg selv ikke hadde stoppet meg. Det er klart det er mange, men hvis man ser stort på det, er det jo ikke ekstremt mange i året fra han ble seksuelt aktiv sannsynligvis i tenårene en gang.

Det kommer an på hvordan han er som person, tenker jeg. Det at noen tar lett på sex, har jeg ingen problemer med. Er han derimot kynisk og ekkel mot folkene han har sex med, eller snakker om dem og skryter av det i etterkant, vel, da er det noe helt annet. Og selvsagt hvis han er utro eller lurer jenter på andre måter. 

Så konklusjonen er vel at det kommer an på holdningene han har rundt det, og da spiller det i prinsippet liten rolle om han har 20 eller 200 bak seg. En med 20 tidligere sexpartnere kan ha råtnere holdninger enn en med 200, og vice versa. 

Anonymkode: 6bdbc...414

• Liker 8
Skrevet (endret)

Det i seg selv er ikke noe problem for meg, men hvordan skal man vite at han er seriøs nå?! Den usikkerheten vet jeg ikke om jeg hadde taklet .. 

Endret av Vinky
  • Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, saratool skrev:

ja. jeg har hatt sex med nesten 200 og jeg er 23. hvorfor skulle du ikke kunne være sammen med han på grunn av det? liker han deg ikke eller hva er du redd for?

Fordi det er jævlig ekkelt. Det forteller mye om hvor selektiv han er, hvor desperat han er etter sex, større sjanse for sykdommer, for ikke å snakke om hvor usikker man blir hver gang han sier hei til en kvinne man ikke vet hvem er. Selv hadde jeg ikke stolt på at en som så  casual på tilfeldig sex, ikke ville klart å legge det bort bare fordi han kom i et forhold. 

• Liker 14
Skrevet

Han har så mange kjønnsykdommer at alle holder hverandre i sjakk.

• Liker 9
Skrevet

Hadde han ligget med over 200 så hadde han hatt den sosiale intelligensen til å ikke fortelle deg det.

• Liker 8
Gjest saratool
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi det er jævlig ekkelt. Det forteller mye om hvor selektiv han er, hvor desperat han er etter sex, større sjanse for sykdommer, for ikke å snakke om hvor usikker man blir hver gang han sier hei til en kvinne man ikke vet hvem er. Selv hadde jeg ikke stolt på at en som så  casual på tilfeldig sex, ikke ville klart å legge det bort bare fordi han kom i et forhold. 

sykdommer kan man sjekke seg for. han kan jo være seriøs når han kommer inn i et forhold som han tror på. sånn tror jeg i hvert fall jeg er om jeg hadde funnet den rette.

Skrevet

Nei, antall partnere har (egentlig) ikke noe å si og den regla der, men dessverre til et visst punkt. 200 synes jeg er altfor mange, og muligens en deal-breaker.

På hvert et gatehjørne dukker det opp ei ny jente han har ligget med; ellers takk.

• Liker 5
Skrevet

Rødt flagg.

Anonymkode: 0db7b...15f

• Liker 7
Skrevet

Jeg tror 50 er grense for hva jeg ville akseptert for noen omkring 40 år. Man sammenligner vel litt med seg selv. Jeg har ligget med mange færre enn 50 selv, men har levd litt rolig og "tilbaketrukket". Dersom det er en mann som har hatt perioder med singelliv i 20-30-årene, så er det akseptabelt at han har hatt flere enn meg.

Anonymkode: 9d5ad...5fc

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker jo å tro at antallet i seg selv ikke hadde stoppet meg. Det er klart det er mange, men hvis man ser stort på det, er det jo ikke ekstremt mange i året fra han ble seksuelt aktiv sannsynligvis i tenårene en gang.

Det kommer an på hvordan han er som person, tenker jeg. Det at noen tar lett på sex, har jeg ingen problemer med. Er han derimot kynisk og ekkel mot folkene han har sex med, eller snakker om dem og skryter av det i etterkant, vel, da er det noe helt annet. Og selvsagt hvis han er utro eller lurer jenter på andre måter. 

Så konklusjonen er vel at det kommer an på holdningene han har rundt det, og da spiller det i prinsippet liten rolle om han har 20 eller 200 bak seg. En med 20 tidligere sexpartnere kan ha råtnere holdninger enn en med 200, og vice versa. 

Anonymkode: 6bdbc...414

Det er akkurat dette.. Han sier at han er forelska i meg, merker at han liker meg. Vi har kjent hverandre kanskje et år nå.. Det er så gøy når vi er sammen, har aldri ledd så mye med noen før. Han har aldri lagt skjul på at han har vært med mange og er mye ute og ja, treffer jenter lett. Han skryter ikke, og har ikke hørt at han snakker nedlatende om jenter og de han har vært med. Jeg visste det var mange, men ikke så mange... Er veldig i tvil på hvor seriøs han er med meg da. Vi møtte også en jente han hadde ligget med en gang vi var ute, men det plaget meg ikke, men det har bare skjedd en gang

Anonymkode: d137f...254

Skrevet

Nei. Hadde ikke følt meg særlig spesiell..

Anonymkode: 1efdc...d07

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 28, har hatt sex med bortimot 200.. Det er ikke det at jeg "liker" å gå rundt å ha sex med alle og enhver (noe jeg ikke har hatt) men det er det at jeg liker å ha sex, jeg syns ikke sex er noen Big deal. Det er noe mennesker har for å kose seg litt og som er helt normalt. Da jeg var 25 fikk jeg meg kjæreste, han visste at jeg hadde hatt en del ons men jeg var trofast og jeg ville aldri ha gjort noe med noen andre mens jeg hadde kjæreste. Jeg tenkte heller aldri på noen av de andre mens vi var sammen. Det er slutt nå, og på det tidspunktet vi ble sammen så var det selvsagt ikke så mange som 200.. Nå har jeg så og si blitt sammen med en annen og det gjør meg ingenting å ha sex med bare han. De andre jeg har hatt sex med var det jo ingen følelser i bildet med, det var et tidsfordriv, noe som skjedde i fylla og når jeg ville ha det gøy! Jeg ser på sex som en gøy og fin opplevelse. Og med de jeg er glad i, fortsatt gøy og fint, men også mer intimt og følelsesladet!  Folk kan gjerne kalle meg løs og hore og det som er, men slik er det bare. Jeg vet tallet er høyt, men jeg har hatt ei jævla bra ungdomstid, med mange erfaringer og mye spenning 👍🏻 Og ja. Jeg er kvinne 😊

Anonymkode: 5fa96...329

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...