Rosaboble15 Skrevet 12. oktober 2016 #21 Skrevet 12. oktober 2016 Det tror jeg ikke jeg hadde brydd meg om, dersom han var riktig mann for meg på alle andre måter. Ville dog ha lurt på hvorfor i all verden han fortalte meg det, for det er informasjon jeg virkelig ikke har behov for. Jeg synes du skal satse om det føles riktig, og det virker det jo som det gjør. 1
Gjest made4u Skrevet 12. oktober 2016 #22 Skrevet 12. oktober 2016 Litt av en ære, å kanskje være nr 218 i rekken... Nyt øyeblikket og føle deg veldig spesiell!!
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #23 Skrevet 12. oktober 2016 Er han med i rune rudberg-club? Anonymkode: b5ed3...352 3
Ambador Skrevet 12. oktober 2016 #24 Skrevet 12. oktober 2016 Det vanskeligste ved det hadde nok vært tankene jeg fikk hver gang vi møtte ei av de jentene. Eller hver gang han skulle plasser hvor de jentene var. Eller fikk sms fra noen. Vite at beundrere av han var litt for mange steder. Og at beundrerne hadde fått han allerede. Jeg tror det er lettere å gå til et sted du har vært før, og det ville plaget meg. Møte damer han hadde hatt seg med og synes de var flottere enn meg. Så, ja jeg kunne ha vært sammen med han en stund. Men nei, ikke i lengden. Tankene mine og sjalusien ville tatt knekken på forholdet. 1
Gjest supernova_87 Skrevet 12. oktober 2016 #25 Skrevet 12. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei det kunne jeg ikke men hvor finne han alle han alle disse løse damene. Anonymkode: f0a9a...a65 Ekstrem logisk brist. Det eneste du vet om disse damene er at de har hatt sex med én person, og det defineres ikke som en løs dame. At en mann har hatt sex med 200+ betyr ikke at damene han har hatt sex med har det samme.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #26 Skrevet 12. oktober 2016 Det hadde ikke plaget meg hvis han hadde vært oppriktig interessert. Jeg har noen ons innimellom men det er jo fordi jeg liker sex og er singel. Akkurat nå er det en jeg begynner å bli litt interessert i og da dropper jeg selvfølgelig ons. Jeg hadde heller ikke brydd meg om å møte på disse damene typen hadde hatt ons med da jeg vet nøyaktig hvor lite et ons faktisk betyr, for meg gøy der og da, ingenting etterpå. Nå er jeg langt unna 200stk nærmere 1/10 av det og ti år eldre men mange av de har vært de siste 2-3 årene. Anonymkode: 31960...050 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 12. oktober 2016 #27 Skrevet 12. oktober 2016 Hvis man skal bruke alminnelig KG-formel. Hvis han begynte å ha sex da han var 16 og han nå er 29 år, så blir det jo bare 15 stykker per år. Folk må jo få gjøre som de vil. Fortid er fortid.
Macro Skrevet 12. oktober 2016 #28 Skrevet 12. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei det kunne jeg ikke men hvor finne han alle han alle disse løse damene. Anonymkode: f0a9a...a65 Artig. HAN har ligget med 200 stk, og du konkluderer med at det er DAMENE som er løse. 14
Drama.Queen Skrevet 12. oktober 2016 #29 Skrevet 12. oktober 2016 Og problemet er? Alle må da få ligge med så mange de vil. Dzises. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #30 Skrevet 12. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror 50 er grense for hva jeg ville akseptert for noen omkring 40 år. Man sammenligner vel litt med seg selv. Jeg har ligget med mange færre enn 50 selv, men har levd litt rolig og "tilbaketrukket". Dersom det er en mann som har hatt perioder med singelliv i 20-30-årene, så er det akseptabelt at han har hatt flere enn meg. Anonymkode: 9d5ad...5fc Hva er normalt for dagens ordinære 40-åringer som ikke har levd spesielt "rolig og tilbaketrukket" lurer jeg på...? Er selv et-par-og-førti og jeg synes 50 sexpartnere er mye. Og jeg ser ikke på meg selv som hverken rolig eller tilbaketrukket, men mulig i overkant selektiv når det kommer til sex-partnere og forhold ellers :-/ Anonymkode: c901f...771 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #31 Skrevet 12. oktober 2016 Nei, det kunne jeg ikke. Et så stort antall vitner om en bruk og kast-mentalitet. Det synes jeg lite om når det gjelder en potensiell partner. Jeg synes det er viktig at vi er kompatible på ulike plan, og holdninger og tanker rundt sex er definitivt en av områdene der dette er viktig. Anonymkode: 9bee2...48e 4
Gjest made4u Skrevet 13. oktober 2016 #33 Skrevet 13. oktober 2016 Jaja, til jul kan du kjøpe skritt-teller til han. Ikke den vanskeligste å finne julegave til altså.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #34 Skrevet 13. oktober 2016 16 minutter siden, made4u skrev: Jaja, til jul kan du kjøpe skritt-teller til han. Ikke den vanskeligste å finne julegave til altså. OH SNAP Anonymkode: b5ed3...352 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #35 Skrevet 13. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fuckboys altså! Ja men liker han deg da? Anonymkode: ad64a...ae3 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Æsj nei. Fellesmann er avtennende! Anonymkode: 04fb6...fdd Ingen grunn til å slutshame 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker jo å tro at antallet i seg selv ikke hadde stoppet meg. Det er klart det er mange, men hvis man ser stort på det, er det jo ikke ekstremt mange i året fra han ble seksuelt aktiv sannsynligvis i tenårene en gang. Det kommer an på hvordan han er som person, tenker jeg. Det at noen tar lett på sex, har jeg ingen problemer med. Er han derimot kynisk og ekkel mot folkene han har sex med, eller snakker om dem og skryter av det i etterkant, vel, da er det noe helt annet. Og selvsagt hvis han er utro eller lurer jenter på andre måter. Så konklusjonen er vel at det kommer an på holdningene han har rundt det, og da spiller det i prinsippet liten rolle om han har 20 eller 200 bak seg. En med 20 tidligere sexpartnere kan ha råtnere holdninger enn en med 200, og vice versa. Anonymkode: 6bdbc...414 To selvmotsigende settninger. Hvordan kan man være kynisk og ekkel mot folkene han har sex med, uten at det er voldtekt? Jeg vil anta at de ikke ville hatt sex med han hvis han var kynisk og ekkel, eller? 3 timer siden, Vinky skrev: Det i seg selv er ikke noe problem for meg, men hvordan skal man vite at han er seriøs nå?! Den usikkerheten vet jeg ikke om jeg hadde taklet .. Fortid er fortid. Fortiden sier ikke noe om den personen man er i dag. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er jævlig ekkelt. Det forteller mye om hvor selektiv han er, hvor desperat han er etter sex, større sjanse for sykdommer, for ikke å snakke om hvor usikker man blir hver gang han sier hei til en kvinne man ikke vet hvem er. Selv hadde jeg ikke stolt på at en som så så casual på tilfeldig sex, ikke ville klart å legge det bort bare fordi han kom i et forhold. Anonymkode: 1dc1f...543 Hva er grensen for når det er ekkelt? 3 timer siden, Fireball skrev: Nei, antall partnere har (egentlig) ikke noe å si og den regla der, men dessverre til et visst punkt. 200 synes jeg er altfor mange, og muligens en deal-breaker. På hvert et gatehjørne dukker det opp ei ny jente han har ligget med; ellers takk. Et visst punkt. Og dette er individuellt? Du vil bare ikke bli avvist av en mann hvis han har en preferanse under ditt antall? 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror 50 er grense for hva jeg ville akseptert for noen omkring 40 år. Man sammenligner vel litt med seg selv. Jeg har ligget med mange færre enn 50 selv, men har levd litt rolig og "tilbaketrukket". Dersom det er en mann som har hatt perioder med singelliv i 20-30-årene, så er det akseptabelt at han har hatt flere enn meg. Anonymkode: 9d5ad...5fc Vel, det var riktig av deg å bruke hermetegn. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 28, har hatt sex med bortimot 200.. Det er ikke det at jeg "liker" å gå rundt å ha sex med alle og enhver (noe jeg ikke har hatt) men det er det at jeg liker å ha sex, jeg syns ikke sex er noen Big deal. Det er noe mennesker har for å kose seg litt og som er helt normalt. Da jeg var 25 fikk jeg meg kjæreste, han visste at jeg hadde hatt en del ons men jeg var trofast og jeg ville aldri ha gjort noe med noen andre mens jeg hadde kjæreste. Jeg tenkte heller aldri på noen av de andre mens vi var sammen. Det er slutt nå, og på det tidspunktet vi ble sammen så var det selvsagt ikke så mange som 200.. Nå har jeg så og si blitt sammen med en annen og det gjør meg ingenting å ha sex med bare han. De andre jeg har hatt sex med var det jo ingen følelser i bildet med, det var et tidsfordriv, noe som skjedde i fylla og når jeg ville ha det gøy! Jeg ser på sex som en gøy og fin opplevelse. Og med de jeg er glad i, fortsatt gøy og fint, men også mer intimt og følelsesladet! Folk kan gjerne kalle meg løs og hore og det som er, men slik er det bare. Jeg vet tallet er høyt, men jeg har hatt ei jævla bra ungdomstid, med mange erfaringer og mye spenning 👍🏻 Og ja. Jeg er kvinne 😊 Anonymkode: 5fa96...329 Det gjør deg åpenbart ingenting å ha sex med kun han hvis sex ikke er en big deal. 2 timer siden, Rainstorm skrev: Ekstrem logisk brist. Det eneste du vet om disse damene er at de har hatt sex med én person, og det defineres ikke som en løs dame. At en mann har hatt sex med 200+ betyr ikke at damene han har hatt sex med har det samme. Nei, de hadde åpenbart kvalitetssikret mannen. Kvalitetsbevisste kvinner, sier vi. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hadde ikke plaget meg hvis han hadde vært oppriktig interessert. Jeg har noen ons innimellom men det er jo fordi jeg liker sex og er singel. Akkurat nå er det en jeg begynner å bli litt interessert i og da dropper jeg selvfølgelig ons. Jeg hadde heller ikke brydd meg om å møte på disse damene typen hadde hatt ons med da jeg vet nøyaktig hvor lite et ons faktisk betyr, for meg gøy der og da, ingenting etterpå. Nå er jeg langt unna 200stk nærmere 1/10 av det og ti år eldre men mange av de har vært de siste 2-3 årene. Anonymkode: 31960...050 Bruk og kast mao.? 2 timer siden, Drama.Queen skrev: Og problemet er? Alle må da få ligge med så mange de vil. Dzises. Alle må få ligge med de man vil. Det betyr imidlertid ikke at man ikke kan si noe om en person utfra fortiden. Til TS: Du burde ikke stille spørsmål på KG. Anonymkode: f3168...22c 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #36 Skrevet 13. oktober 2016 Eksen hadde samme antall så jeg hadde ikke brydd meg så lenge han har testet seg. Anonymkode: 378ef...944
Gjest Psychonaut Skrevet 13. oktober 2016 #37 Skrevet 13. oktober 2016 Den eneste forskjellen på ham og andre menn er at han har muligheten til det. Og den muligheten har han sannsynligvis fordi han er kjekk, sjarmerende, morsom og vellykket. Vil du ikke ha det?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #38 Skrevet 13. oktober 2016 8 timer siden, saratool skrev: ja. jeg har hatt sex med nesten 200 og jeg er 23. hvorfor skulle du ikke kunne være sammen med han på grunn av det? liker han deg ikke eller hva er du redd for? Ja, men du er jo ei tøs (Positivt ment, altså ) Anonymkode: ed78b...f7c
Gjest canacas Skrevet 13. oktober 2016 #39 Skrevet 13. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg liker han. Kunne du blitt sammen med noen som har ligget med så mange? Han er 29, jeg er 27 Anonymkode: d137f...254 Er dette noe som var dealbreaker før du møtte han? Absolutte krav bør man unngå, forelsker du deg burde du jo slippe å gå gjennom lista for å se hva han eventuelt feiler på, for da vil det være det du fokuserer på. Eller hva? Jeg forstår ikke hvorfor han har fortalt deg dette egentlig, og jeg forstår ikke behovet for å vite antall. Samtidig syns jeg det er spesielt å faktisk telle, særlig når det begynner å bli en del. Da må jo noen ha gått i glemmeboka og tenker jeg. Hvorfor telle? Og spiller det virkelig noen rolle? Er antall så viktig altså? Hva om man ikke har holdt tellingen?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #40 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg har aldri spurt/fortalt partnere om hvor mange tidligere partnere. Fortid er fortid! Anonymkode: f1422...b3c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå