Stiigen Skrevet 13. oktober 2016 #41 Skrevet 13. oktober 2016 8 timer siden, MajorasMaske skrev: Han har så mange kjønnsykdommer at alle holder hverandre i sjakk. hahaha , det minner meg om når Mr.Burns går til legen! 1
Teethgrinding Skrevet 13. oktober 2016 #42 Skrevet 13. oktober 2016 200?? Dette er helt greit? Satan. Man slipper jo unna med hva som helst hos dere damer. Kjekt å vite. 3
meeeg9 Skrevet 13. oktober 2016 #43 Skrevet 13. oktober 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det kunne jeg ikke men hvor finne han alle han alle disse løse damene. Anonymkode: f0a9a...a65 Du lurer fordi du vil også det samme?
meeeg9 Skrevet 13. oktober 2016 #44 Skrevet 13. oktober 2016 Hvis han hatt så mange useriøse forhold med andre jenter, hva får deg til å tro at han vil noe seriøst med deg (tenker nå jeg). Mener ikke noe negativt, men har lest at slike menn har vanskeligheter med å danne et seriøst forhold med noen. Og han har jo ikke den erfaringen heller... så ikke bli 'blindsided' 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #45 Skrevet 13. oktober 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg liker han. Kunne du blitt sammen med noen som har ligget med så mange? Han er 29, jeg er 27 Anonymkode: d137f...254 Fyren er tydeligvis en vinner og populær, sjangs på de fleste. Og du har kapret gullgutten. I kvinnelogikkens verden gjør det deg til en vinner. Du vant!! I mannelogikkens verden ville vi tenkt at 200 menn fikk ha sex med henne men ingen ville ta henne med på ball og hun tok til takke med meg. Jeg endte opp men hun igen andre ville være seriøse med lizzom. Anonymkode: aa913...7d4 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #46 Skrevet 13. oktober 2016 Heldige han. Hilsen mann i 30-årene som bare har ligget med en og hatt sex med 5 i alt. Anonymkode: 611f8...cdb
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #47 Skrevet 13. oktober 2016 1 time siden, Arcturus skrev: 200?? Dette er helt greit? Satan. Man slipper jo unna med hva som helst hos dere damer. Kjekt å vite. Såkalte mannehorer vil altid få seg nye damer. Mange her vil sikker si æsj osv. Men i den virkelige verden er slike folk trivelige, kjekke, oppmerksomme og sjarmenerende. Og får nr 237 til å føle seg spesiell og sett. Skulle ønske jeg hadde den evnen. Har sett på på høyskolen. Samme fyren harver over en hel venninegjeng etter tur. Alle er klar over at han har hatt sex med Marte, Kristin før og forrige helg var det Mona. "Det er endelig min tur" kan det virke som noen tenker. Women say , women do. Anonymkode: aa913...7d4 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #48 Skrevet 13. oktober 2016 13 timer siden, Herr Heftig skrev: Hvis man skal bruke alminnelig KG-formel. Hvis han begynte å ha sex da han var 16 og han nå er 29 år, så blir det jo bare 15 stykker per år. Folk må jo få gjøre som de vil. Fortid er fortid. Jeg vil si mer enn en ny per måned uansett kjønn er mye.... Anonymkode: e2d84...06c 2
Calleia Skrevet 13. oktober 2016 #49 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg kunne ikke vært sammen med han av den enkle grunn: Vi har for forskjellig syn på sex. Han tar lett på det, jeg syntes sex er spesielt, og kunne derfor aldri blitt komfortabel med at han hadde hatt sex med halve "bygda". 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #50 Skrevet 13. oktober 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg liker han. Kunne du blitt sammen med noen som har ligget med så mange? Han er 29, jeg er 27 Anonymkode: d137f...254 NEI! Aldri i livet om jeg ville blitt sammen med noen som har ligget med så mange! Det er fullstendig turnoff! Selvfølgelig er det ok at man har hatt sex med en del mennesker, men det er stor forskjell på om det er 20 stk eller 200 stk. Jeg vil ikke ha noen som ser på sex som tidsfordriv eller noe man bare gjør for å tilfredsstille lysten der og da. Hvordan kan da sex i forholdet bli noe spesielt? Da er det mye bedre om man har hatt en fast ff eller noe sånt om man ikke har vært i forhold. Anonymkode: 0bf5a...e9f 1
Gjest O.G. Skrevet 13. oktober 2016 #51 Skrevet 13. oktober 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg liker han. Kunne du blitt sammen med noen som har ligget med så mange? Han er 29, jeg er 27 Anonymkode: d137f...254 Jeg ville aldri ha spurt om hvor mange han har hatt sex med i hele tatt.
draug 75 Skrevet 13. oktober 2016 #52 Skrevet 13. oktober 2016 Altså, hvis man er alene noen år og forstår seg litt på å trykke på de rette knappene, blir det fort noen partnere. 200 er litt sjeldent, men en i måneden blir tross alt 12 på et år. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #54 Skrevet 13. oktober 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er akkurat dette.. Han sier at han er forelska i meg, merker at han liker meg. Vi har kjent hverandre kanskje et år nå.. Det er så gøy når vi er sammen, har aldri ledd så mye med noen før. Han har aldri lagt skjul på at han har vært med mange og er mye ute og ja, treffer jenter lett. Han skryter ikke, og har ikke hørt at han snakker nedlatende om jenter og de han har vært med. Jeg visste det var mange, men ikke så mange... Er veldig i tvil på hvor seriøs han er med meg da. Vi møtte også en jente han hadde ligget med en gang vi var ute, men det plaget meg ikke, men det har bare skjedd en gang Anonymkode: d137f...254 Hvis du etter hvert føler at du ikke har noe problem med f.eks. å støte på jenter han har ligget med, synes jeg du bør gå videre med ham, hvis du liker ham. Og hvis du føler at han er oppriktig, så klart. Jeg er nær venn og tidligere nesten-kjæreste med en mann på cirka 30 som har ligget med veldig mange og deriblant flere venninner. Det plaget meg likevel ikke i den perioden vi var sammen, for han er ingen såkalt player eller glatt type eller noe, han har bare et helt uanstrengt forhold til sex. Han har tidligere vært i et semiåpent forhold og et par "lukkede", og ønsker seg helst et "lukket" forhold nå. Han har ikke en historie med utroskap. Jenter som sier de vil føle seg spesielle og dermed ikke vil ha noen som har hatt mange, synes jeg personlig er litt skakkjørte hva angår hva som er spesielt og ikke. De må gjerne få ha sitt syn på sex og selv kun ha sex med folk de synes er spesielle, men det er litt rart at de ikke godtar en partner som ser annerledes på det. Det er altfor mange som søker å plassere sine partnere i det jeg vil kalle emosjonelle fengsler. En partner må ikke bare gjøre riktig, han må til og med føle riktig. Jeg har ikke et behov for å være spesiell for en mann i form av å være en av få han har ligget med, men jeg vil gjerne være emosjonelt spesiell for en mann, for det er jo fint om jeg får ham til å føle noe han ikke har følt for så veldig mange før. Jeg vil vel også være et unntak, men legger ikke dette unntaket i det rent fysiske. Sex er bare ... sex. Forresten trenger jeg ikke være et kjempeunntak en gang. Jeg vet at "alle" har elsket noen før meg. Store ord er ikke så veldig ettertraktelsesverdig det heller. Anonymkode: 6bdbc...414 1
Gjest Emera Skrevet 13. oktober 2016 #55 Skrevet 13. oktober 2016 Nope. Joda, "alle må få ligge med hvem de vil." Men han hadde ikke fått ligge med meg, nei. Vi hadde vært fra to forskjellige univers.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #56 Skrevet 13. oktober 2016 12 timer siden, canacas skrev: Er dette noe som var dealbreaker før du møtte han? Absolutte krav bør man unngå, forelsker du deg burde du jo slippe å gå gjennom lista for å se hva han eventuelt feiler på, for da vil det være det du fokuserer på. Eller hva? Jeg forstår ikke hvorfor han har fortalt deg dette egentlig, og jeg forstår ikke behovet for å vite antall. Samtidig syns jeg det er spesielt å faktisk telle, særlig når det begynner å bli en del. Da må jo noen ha gått i glemmeboka og tenker jeg. Hvorfor telle? Og spiller det virkelig noen rolle? Er antall så viktig altså? Hva om man ikke har holdt tellingen? Absolutte krav bør man absolutt unngå. Men det øvrige du sier, er én grunn til at jeg utelukker kvinner med mange partnere. For når det begynner å bli en del, så mister hver enkelt sin betydning? Hva slags menneskesyn er det? 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Heldige han. Hilsen mann i 30-årene som bare har ligget med en og hatt sex med 5 i alt. Anonymkode: 611f8...cdb Heldig? Hva vet du om kvinnene han dyppet staken i? Anonymkode: f3168...22c
meeeg9 Skrevet 13. oktober 2016 #57 Skrevet 13. oktober 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenter som sier de vil føle seg spesielle og dermed ikke vil ha noen som har hatt mange, synes jeg personlig er litt skakkjørte hva angår hva som er spesielt og ikke. De må gjerne få ha sitt syn på sex og selv kun ha sex med folk de synes er spesielle, men det er litt rart at de ikke godtar en partner som ser annerledes på det. Det er altfor mange som søker å plassere sine partnere i det jeg vil kalle emosjonelle fengsler. En partner må ikke bare gjøre riktig, han må til og med føle riktig. Jeg har ikke et behov for å være spesiell for en mann i form av å være en av få han har ligget med, men jeg vil gjerne være emosjonelt spesiell for en mann, for det er jo fint om jeg får ham til å føle noe han ikke har følt for så veldig mange før. Jeg vil vel også være et unntak, men legger ikke dette unntaket i det rent fysiske. Sex er bare ... sex. Forresten trenger jeg ikke være et kjempeunntak en gang. Jeg vet at "alle" har elsket noen før meg. Store ord er ikke så veldig ettertraktelsesverdig det heller. Anonymkode: 6bdbc...414 Jeg syns ikke det at er rart om noen ikke vil godta en person som har et annerledes syn på sex. Forhold fungerer bedre om begge parter har samme verdier og syn på forskjellige saker. Folk som ligger med mange bare for å tilfredstille sine behov, er sånne som ikke vil greie å være i et seriøst forhold. For hvordan kan de, når de ser på jenter bare som et sexleketøy, noe som sannsynligvis du var for ham, og derfor ble det ikke noe forhold mellom dere..
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #58 Skrevet 13. oktober 2016 La oss si det slik: Om han i sin (u)visdom finner ut at han skal skrifte antallet så er det av minimal interesse, og kanskje akkurat behovet for å skrifte gjør meg noe lunken. Om han mener det ikke er behov for skriftemål så skjønner jeg ikke hvor antall kommer inn i bildet her Anonymkode: a1580...0e8
NuckingFutz Skrevet 13. oktober 2016 #59 Skrevet 13. oktober 2016 Greit nok at slike menn får seg ligg. Men de mestrer ikke parforhold og familieliv. De etterlater seg ødelagte hjem med skilsmissebarn. Slike menn er emosjonelle vrak og sliter med tilknytningsproblematikk. Forferdelig usexy for de fleste normalt sammenskrudde kvinner. Sikkert tilstrekkelig tiltrekkende for kvinner som er like emosjonelt skadet som disse mennene. Men så klarer de ikke holde sammen uansett. Begge blir skadelidende på hver sin måte. En fyr som ligger med så mange er et svart hull. Han kan være så sjarmerende han bare vil. Men han mestrer ikke egne eller andres følelser. Han er et vrak. Et veldig usexy vrak. En fellespikk tilgjengelig for kvinner som trenger litt action og oppmerksomhet. Mer enn noen runder i senga har han ikke å by på. Usexy, udelikat, kvalmende og urovekkende at han har hatt sex med så mange. De fleste normale kvinner vil nok tenke hva han egentlig har å tilby utover sex. Men et lett ligg som sier de riktige tingene når man trenger å høre det er jo ikke å forakte. Easy come, easy go. Slik er fellespikkens sjebne ;P 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #60 Skrevet 13. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss si det slik: Om han i sin (u)visdom finner ut at han skal skrifte antallet så er det av minimal interesse, og kanskje akkurat behovet for å skrifte gjør meg noe lunken. Om han mener det ikke er behov for skriftemål så skjønner jeg ikke hvor antall kommer inn i bildet her Anonymkode: a1580...0e8 Sex er ingen big deal for han, har du ikke forstått det? 5 minutter siden, NuckingFutz skrev: Greit nok at slike menn får seg ligg. Men de mestrer ikke parforhold og familieliv. De etterlater seg ødelagte hjem med skilsmissebarn. Slike menn er emosjonelle vrak og sliter med tilknytningsproblematikk. Forferdelig usexy for de fleste normalt sammenskrudde kvinner. Sikkert tilstrekkelig tiltrekkende for kvinner som er like emosjonelt skadet som disse mennene. Men så klarer de ikke holde sammen uansett. Begge blir skadelidende på hver sin måte. En fyr som ligger med så mange er et svart hull. Han kan være så sjarmerende han bare vil. Men han mestrer ikke egne eller andres følelser. Han er et vrak. Et veldig usexy vrak. En fellespikk tilgjengelig for kvinner som trenger litt action og oppmerksomhet. Mer enn noen runder i senga har han ikke å by på. Usexy, udelikat, kvalmende og urovekkende at han har hatt sex med så mange. De fleste normale kvinner vil nok tenke hva han egentlig har å tilby utover sex. Men et lett ligg som sier de riktige tingene når man trenger å høre det er jo ikke å forakte. Easy come, easy go. Slik er fellespikkens sjebne ;P Emosjonelt skadede kvinner finnes ikke. Emosjonelt frigjorte kvinner, derimot.. Anonymkode: f3168...22c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå