jabx Skrevet 13. oktober 2016 #61 Skrevet 13. oktober 2016 På 12.10.2016 den 23.03, AnonymBruker skrev: Nei det kunne jeg ikke men hvor finne han alle han alle disse løse damene. Anonymkode: f0a9a...a65 Her ser vi typisk moralistiske holdninger til sex. Ufattelig at folk er så primitive i 2016.
Inwe Skrevet 14. oktober 2016 #62 Skrevet 14. oktober 2016 Hadde ikke brydd meg. Eksen min regnet med at han hadde hatt mellom 100-150, vi ble sammen da han var 22. Han var (så vidt jeg vet, han forlot sjelden leiligheten) trofast de 5 årene vi var sammen. Jeg og nåværende har hatt like mange, rundt 40. Han 34, jeg 28. Han har stort sett vært i forhold, jeg har stort sett vært singel.
Cronosgjesten Skrevet 14. oktober 2016 #63 Skrevet 14. oktober 2016 På 12.10.2016 den 23.45, AnonymBruker skrev: Jeg er 28, har hatt sex med bortimot 200.. Det er ikke det at jeg "liker" å gå rundt å ha sex med alle og enhver (noe jeg ikke har hatt) men det er det at jeg liker å ha sex, jeg syns ikke sex er noen Big deal. Det er noe mennesker har for å kose seg litt og som er helt normalt. Da jeg var 25 fikk jeg meg kjæreste, han visste at jeg hadde hatt en del ons men jeg var trofast og jeg ville aldri ha gjort noe med noen andre mens jeg hadde kjæreste. Jeg tenkte heller aldri på noen av de andre mens vi var sammen. Det er slutt nå, og på det tidspunktet vi ble sammen så var det selvsagt ikke så mange som 200.. Nå har jeg så og si blitt sammen med en annen og det gjør meg ingenting å ha sex med bare han. De andre jeg har hatt sex med var det jo ingen følelser i bildet med, det var et tidsfordriv, noe som skjedde i fylla og når jeg ville ha det gøy! Jeg ser på sex som en gøy og fin opplevelse. Og med de jeg er glad i, fortsatt gøy og fint, men også mer intimt og følelsesladet! Folk kan gjerne kalle meg løs og hore og det som er, men slik er det bare. Jeg vet tallet er høyt, men jeg har hatt ei jævla bra ungdomstid, med mange erfaringer og mye spenning 👍🏻 Og ja. Jeg er kvinne 😊 Anonymkode: 5fa96...329 Send meg en PM når dere ikke er sammen lengre da. Ikke for hookup, men jeg tror ikke ditt behov for "spenning" er kompatibelt med rutinene som etter hvert dukker opp i et forhold. Du kan ikke være vant til å kommunisere rundt utfordringer man kan få i sexlivet, for hvis du hadde sex med hver av partnerne dine 5 ganger, har du hatt sex hver dag i nesten tre år i strekk, uten å komme lengre enn "bli litt kjent"-fasen med hver av dem seksuelt. Du har hatt masse sex, men jeg er usikker på om du vet så mye om sex i parforhold. Jeg har hatt sex med samme dame kanskje 4-500 ganger. Da vet jeg alt om hvordan hun fungerer, på godt og vondt. 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #64 Skrevet 14. oktober 2016 Ja, om du vil ha HPV virus så er det bare å kjøre på. Og husk at kondom hjelper ikke. Anonymkode: 3db5e...fa0 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #65 Skrevet 14. oktober 2016 4 timer siden, Cronosgjesten skrev: Send meg en PM når dere ikke er sammen lengre da. Ikke for hookup, men jeg tror ikke ditt behov for "spenning" er kompatibelt med rutinene som etter hvert dukker opp i et forhold. Du kan ikke være vant til å kommunisere rundt utfordringer man kan få i sexlivet, for hvis du hadde sex med hver av partnerne dine 5 ganger, har du hatt sex hver dag i nesten tre år i strekk, uten å komme lengre enn "bli litt kjent"-fasen med hver av dem seksuelt. Du har hatt masse sex, men jeg er usikker på om du vet så mye om sex i parforhold. Jeg har hatt sex med samme dame kanskje 4-500 ganger. Da vet jeg alt om hvordan hun fungerer, på godt og vondt. Jeg og de jeg er i et forhold med har super sex, men som jeg sa har jeg også hatt super sex med de jeg har hatt ons med. Jeg har hatt sex med 2 forskjellige og noen ganger 3 forskjellige på ei helg. Men ALLTID brukt kondom. Jo, jeg skjønner hva du mener med den "spenningen" men når jeg er i et forhold er vi flinke til å prøve nye ting hele tiden. Og jeg har noen ganger tatt meg selv i å tenke på andre menn. Men nå er det bare slik det er, jeg kan ikke endre på det som er gjort. Men det jeg prøver å komme frem til her, er at uansett hvor mange sexpartnere jeg har hatt så vil jeg alltid være trofast til kjæresten min. Mulig jeg er en del over gjennomsnittet glad i sex, men det kan da ikke stoppe meg i å ha kjæreste vell? Anonymkode: 5fa96...329
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #66 Skrevet 14. oktober 2016 No go. Alle han/hun har hatt sex med har du også hatt sex med hvis dere har samleie. Bare det at en tar omtrent hvem som helst er en stor turn off. Jo mer tilfeldig sex man har jo flere issues har man vanligvis.+evt kjønnsykdommer. You cant turn a slut into a housewife den siste var bare en vits Anonymkode: fbac0...d62 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #67 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg tror ikke slike personer er egnet for forhold. De vil kjede seg fort og bli rastløse. Anonymkode: fbac0...d62 3
Cronosgjesten Skrevet 14. oktober 2016 #68 Skrevet 14. oktober 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og de jeg er i et forhold med har super sex, men som jeg sa har jeg også hatt super sex med de jeg har hatt ons med. Jeg har hatt sex med 2 forskjellige og noen ganger 3 forskjellige på ei helg. Men ALLTID brukt kondom. Jo, jeg skjønner hva du mener med den "spenningen" men når jeg er i et forhold er vi flinke til å prøve nye ting hele tiden. Og jeg har noen ganger tatt meg selv i å tenke på andre menn. Men nå er det bare slik det er, jeg kan ikke endre på det som er gjort. Men det jeg prøver å komme frem til her, er at uansett hvor mange sexpartnere jeg har hatt så vil jeg alltid være trofast til kjæresten min. Mulig jeg er en del over gjennomsnittet glad i sex, men det kan da ikke stoppe meg i å ha kjæreste vell? Anonymkode: 5fa96...329 Nei, det er det bare du som kan stoppe, men jeg mistenker at du kommer til å gjøre det, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #69 Skrevet 14. oktober 2016 40 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Nei, det er det bare du som kan stoppe, men jeg mistenker at du kommer til å gjøre det, dessverre. Nei, er jeg glad i noen så klarer jeg fint å holde meg til den personen. Jeg har jo mer sex i et forhold enn om jeg ikke er i et uansett 😊 Anonymkode: 5fa96...329
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #70 Skrevet 14. oktober 2016 Æsj, nei... Gått videre ja.... Anonymkode: 7a9cd...825 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #71 Skrevet 14. oktober 2016 Hehe, ser andre nevner menn som raser over hele venninneflokker. Jeg har en studiekamerat som gjorde det samme oppe i Trondheim med mange venninneflokker. Dette var ikke noe løsaktige jenter som sikkert flere jenter her vil hevde, men dette var normale jenter som gikk på prestisjestudier med en normal oppvekst og kom fra bra familier. Studiekameraten min var høy og så bra ut. Han hadde gode holdninger til jenter og lurte aldri noen. Han fikk deg til å føle deg bra når du var ute med han, etc. Anonymkode: 282b8...125
Cronosgjesten Skrevet 14. oktober 2016 #72 Skrevet 14. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, er jeg glad i noen så klarer jeg fint å holde meg til den personen. Jeg har jo mer sex i et forhold enn om jeg ikke er i et uansett 😊 Anonymkode: 5fa96...329 Bare av nysgjerrighet.. Hvem har du sex med, når du har sex med typen din? Den nærmeste, mest tilgjengelige mannen med evne, eller er du bevisst på at det er kjæresten din? (Det er selvsagt samme person, men hva er synet ditt på ham i forbindelse med sex? Er han en kuk med menneske fastspent, eller er det mannen du elsker? ☺️ Din tankegang er så fjern fra min, at jeg blir nysgjerrig) 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #73 Skrevet 14. oktober 2016 På Wednesday, October 12, 2016 den 23.18, saratool skrev: sykdommer kan man sjekke seg for. han kan jo være seriøs når han kommer inn i et forhold som han tror på. sånn tror jeg i hvert fall jeg er om jeg hadde funnet den rette. Har enda ikke møtt noen mann som har fått sjekket seg for hpv Anonymkode: 06c3e...d4c
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #74 Skrevet 14. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ser andre nevner menn som raser over hele venninneflokker. Jeg har en studiekamerat som gjorde det samme oppe i Trondheim med mange venninneflokker. Dette var ikke noe løsaktige jenter som sikkert flere jenter her vil hevde, men dette var normale jenter som gikk på prestisjestudier med en normal oppvekst og kom fra bra familier. Studiekameraten min var høy og så bra ut. Han hadde gode holdninger til jenter og lurte aldri noen. Han fikk deg til å føle deg bra når du var ute med han, etc. Anonymkode: 282b8...125 Det er det som er skummelt. Man vet ikke om man har sex med en kvinne som har hatt sex med en sånn mann. Litt siom at jeg sjulle hatt sex med prostituerte Anonymkode: 06c3e...d4c
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #75 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg må si jeg blir overasket når noen påstår at de har hatt over 50-100 sexpartnere. Har aldri møtt noen sånne i det virkelige livet jeg. Det er bare her på KK jeg leser om slike super promiskuøse mennesker. Ingen av de jeg kjenner har heller noen gang hatt så mange som 20 sex partnere. Kanskje toppen 6 stykker for noen. Skjønner ikke at folk tørr ha så mange sexpartnere som enklete her har mtk på kreft og alle kjønnssykdommer som finnes. Til slutt ender man med å bli både kynisk og føleses messig kald fordi man gar gitt så mye av sitt mest intime til så mange fremmede mennesker man ikke elsker. Anonymkode: 04e19...e2d 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #76 Skrevet 14. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ser andre nevner menn som raser over hele venninneflokker. Jeg har en studiekamerat som gjorde det samme oppe i Trondheim med mange venninneflokker. Dette var ikke noe løsaktige jenter som sikkert flere jenter her vil hevde, men dette var normale jenter som gikk på prestisjestudier med en normal oppvekst og kom fra bra familier. Studiekameraten min var høy og så bra ut. Han hadde gode holdninger til jenter og lurte aldri noen. Han fikk deg til å føle deg bra når du var ute med han, etc. Anonymkode: 282b8...125 Min erfaring er motsatt. Om en fyr prøver seg på mange i samme venninnegjeng så blir han udelikat for de aller fleste kvinner uansett hvor kjekk han er. Så er det selvsagt noen som har sex med slike menn og det er helt greit. Men det er jo kvinnene som takker ja til sex når de fleste andre ville takket nei. Eventuelt at de ikke har fått med seg at fyren legger an på alt med puls. Anonymkode: 3a8c5...7fa
Cronosgjesten Skrevet 14. oktober 2016 #77 Skrevet 14. oktober 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er motsatt. Om en fyr prøver seg på mange i samme venninnegjeng så blir han udelikat for de aller fleste kvinner uansett hvor kjekk han er. Så er det selvsagt noen som har sex med slike menn og det er helt greit. Men det er jo kvinnene som takker ja til sex når de fleste andre ville takket nei. Eventuelt at de ikke har fått med seg at fyren legger an på alt med puls. Anonymkode: 3a8c5...7fa Så lenge hver og en av dem føler seg "hemmelig", funker det fint. Jeg har kompiser som har gjort det samme... Eller "tidligere bekjente", er mer rett. Jeg har ikke så mye til felles, og kontakt med dem lengre.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #78 Skrevet 14. oktober 2016 På 12. oktober 2016 den 23.03, AnonymBruker skrev: Nei det kunne jeg ikke men hvor finne han alle han alle disse løse damene. Anonymkode: f0a9a...a65 Det er vel ikke damene som er løse, det er jo han i så fall! Jeg hadde styrt unna noen som bruker livet sitt på å pule så mange damer som mulig. Det er avtennende for meg, samtidig som at det er så fjernt fra min egen livsstil at det ikke hadde fungert. Dømmer ingen, alle må få gjøre hva de vil så lenge de ikke skader noen, men slike menn er ikke noe for meg. Anonymkode: 4cf24...d31 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #79 Skrevet 14. oktober 2016 Hvordan får man tid til å ligge med så mange, sier bare jeg. Hjelpes, han kan jo ikke ha gjort stort annet. Jeg har hatt sex med 10 stk og jeg føler ikke behov for å øke det tallet noe drastisk 🙊 Liker best sex i forhold jeg, føler ikke det gir meg noe særlig å ha ONS. Jeg er kvinne da - mulig menn ser annerledes på det. Anonymkode: dfeda...187
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #80 Skrevet 15. oktober 2016 Syns det er overraskende mange her inne som ikke ville ligget med en slik. I andre tråder virker flertallet ut til å ha tanken "Antall sexpartnere spiller ingen rolle" når det blir spurt om "Hvor mange er for mange?". Dobbeltmoral ute og går, eller en annen demografi som har klikket seg inn i denne tråden? Mistenker førstevnte. Anonymkode: d63b8...2e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå