Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok

Siam

Anbefalte innlegg

Var hos hudpleier i går, så nå er jeg helt rødprikkete i hele ansiktet. Det går vel over.

Innimellom spilte jeg sims2! Har blitt litt hekta igjen. Klarte å rive meg løs nå en stund.

Så i dag er jeg supertrøtt, det ble litt for sent for meg i går. Jeg trodde graviditetstrøttheten hadde gått litt over og la meg til det som var vanlig tid før. Men det var visst altfor sent.

I kveld blir det tidlig i seng.

Heldigvis kommer mannen hjem i dag også. Det blir stas. Det er litt kjedelig å være hjemme alene.

Jeg har med treningstøy, men jeg er så utrolig trøtt, så det spørs om det blir noe av...

13+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Siam... ikke greit å ha fått for lite søvn.. da blir alt så slitsomt!!

Nå skal du og jeg snart merke en forandring har jeg hørt, at kvalmen går over for min del, og at vi får mye mer energi enn vi har hatt til nå.... DET gleder jeg meg til!! Vi er jo nå i 2.trimester!! Tenk det!!! Det er virkelig noe å juble over!!!

Håper du får en fin ettermiddag, og at du lytter til kroppen og tar det med ro!

Kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom en tur jeg.Du får prøve å lytte til kroppen:)Ingenting er bedre enn trening hvis du får til det.For min del har jeg måttet slutte helt med det pga bekkenløsning.Kos deg med mannen i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med besøk shy og nat26.

Det ble en rolig dag på meg i går. Hadde null overskudd, spilte Sims2 litt, men klokka åtte måtte jeg kaste inn håndkleet og begynne å forberede meg til natta.

Mannen overtalte meg til å se nyhetene sammen med han, men så ble det senga.

Har sovet godt i natt og er mye mer uthvilt i dag. Mannen stikker av med bilen i dag, så jeg skal gå hjem.

Det blir dagens trim.

Har blitt litt forkjøla i dag, det kan hende det var derfor jeg var så trøtt i går. Nyser og nyser.

Men det er ikke noe alvorlig.

16 dager til NY

Ellers ikke noe nytt å melde fra lille frø. Jeg går og venter på at magen skal vokse, men har innsett at det kan drøye noen uker til. Kanskje det er en kul der når vi kommer hjem fra NY. I alle fall er det nok en Bagels og Muffin-kul... :ler:

13+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Bagels og Muffin-kul ja...det kan jeg levende forestille meg etter en USA-tur! :ler: Men seriøst, magen popper nok sikkert ut snart!

Tror det varierer veldig om en fortsetter å være trøtt etter passerte 12 uker..jeg syns å huske at jeg var kjempetrøtt lenge etter det.. Men håper at det var den gryende forkjølelsen som var skyld i det for din del da! :) Men nå får du love meg å ikke bli syk da! Dere skal jo snart reise på ferie!! Hold deg varm og tørr foran data'n du Siam...litt Sims2 gjør susen..jeg er temmelig hekta selv for tiden..men jeg holder fortsatt et bein i den gamle leiren jeg da...og spiller litt Sims også :wink:

Håper du får en fin-fin onsdagskveld!

Stor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!! Hvordan er formen i dag? Enda kortere tid til NY turen deres!! Oi som jeg er sjalu på at du skal ha ferie... hadde vært så deilig å ta med mannen laaangt bort fra alt og alle noen dager, men det går bare ikke for oss akkurat nå...

Ellers må jeg takke for tipset med Oslo Akutten, det var jo som du sa, litt slitent der, men legen var helt suuper.. han hadde god tid, forklarte masse, og vi likte han godt begge to!!!

Håper du får en fin dag, og at både du og jeg snart får masse av den energien alle skryter sånn av i 2.trimester!!!!

Ha en fin dag!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble nok en stille og rolig dag i går. Gikk en halvtimes tur. Klarte å rive meg løs fra Sims2 en halvtime. :ler:

Ellers er det ikke så mye nytt å fortelle.

14 dager til vi drar til NY! Om to uker på denne tiden tar vel flyet av. :hoppe:

Også er det fredag i dag!

Det betyr ny uke for frøet.

14+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam!!!

Ønsker deg og dine en riktig god helg!!!

Og gratulerer med vel overstått 14 uker!!!! Nå må det vel snart begynne å synes..... er så utolmodig på det jeg...... kjenner du noe nå eller??

Vel, ha en fin dag i allefall!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shy: Jeg har begynt å ligge og kjenne etter om jeg kjenner noen "sommerfulg-bevegelser" nederst i magen enda. Noe jeg gjør noen ganger, men det er nok ikke frøet jeg kjenner...

Jeg merker nå at buksene begynner å bli litt trangere, og det er vondt å sitte med buksa igjen hele dagen.

Så på kvelden når jeg sitter hjemme og spiller sims knepper jeg opp. Ser veldig fint ut.... :ler:

Men jeg håper jeg får litt mer babymage snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en riktig god helg! :-)

Kjente ikke spark før i uke 18 selv (eller bobling er vel en bedre beskrivelse...). Vanlig for førstegangsgravide å kjenne det litt seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du klarte å rive deg løs en hel halvtime fra Sims!!? :ler: Du er nok litt hekta! :wink::ler:

Håper du får en fin lørdagskveld!

:klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp sirka, Madden og Soul!!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en tur ute med jentene.

Vi leide Vestkantbadet først, koste oss i badstua og romerbadet, med ost og kjeks og annet godt, og massasje! Hadde stedet i 3 timer, og vi koste oss.

Etterpå dro vi på Yaya's og spiste middag.

Jeg liker meg så godt der, det er akkurat som å være i Thailand. Med den samme musikken og stemningen som på en strandrestaurant. Og samme gode maten!

Mannen er fremdeles ute. Det er tross alt morsommere å være på byen med alkohol enn uten. Da klokka var halv tolv hadde jeg fått nok. Kjørte en venninne hjem og nå skal jeg bare slappe av litt før jeg skal sove.

I morgen blir det Disney on Ice. Det blir sikkert bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei Siam,

Bare et lite spørsmål - gikk det greit å være i badstue/romerbad?

Ha en fortsatt fin søndag! :)

Ja, det gikk fint. Jeg var bare ikke der inne så lenge av gangen, og jeg satt/lå på nederste benk.

Romerbadet var jeg bare nedi en gang, men det var altfor kaldt. Jeg kjente det knøt seg i magen, så jeg holdt meg unna det etterpå.

Så snart mannen våkner er det frokost. Jeg er skikkelig sulten. Og så skal vi kanskje dra og se et hus før Disney on Ice, Idol, åpningen av Big Brother (broren til mannen jobber som redigerer, og han har redigert åpningsprogrammet. Derfor må vi nesten se det. Ellers gidder jeg vanligvis ikke se Big Brother) ogVIP Robinson samtidig som vi spiser pizza fra Dolly Dimples. Planene er klare, og det ser ut til å bli en skikkelig reality-kveld! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe visning i dag, vi var for slappe begge to. Etter frokost la vi oss på sofaen og så på Discovery før vi dro på Disney on Ice.

Det var morsomt å se på. Men glad jeg ikke betalte for billettene. Tror jeg kjøpte århundrets dyreste popcorn. 90,- for to ganske små bokser! Galskap.

Nå har vi en Dolly Dimples pizza i magen og har sett en film. Oppdaget akkurat at det ikke er noe Idol i dag! :grine:

De andre programmene er det ikke så farlig med.

Jeg klarer ikke å sitte med buksene igjen lenge av gangen, så det er nok på tide å skaffe noen mammabukser snart. Gleder meg til å få kjøpt noen i NY. Trenger nye gensere også.

Nå kjenner jeg livmoren godt over skambeinet. Den er vel snart 5 cm over. Det er et godt tegn at livmoren vokser. Da har sikkert frøet vårt det fint der inne.

Jeg skal ikke til noen kontroll før dagen etter at vi kommer hjem fra NY.

Og uken etter er det UL.

14+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du som drar snart til NY,der er det større utvalg enn her hjemme i hvertfall.Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som dere har hatt en innholdssrik dag. ;) Kos deg med avslapning og mannen din Siam!

Det gjør jeg. Dvs, Soulmannen sitter og jobber, han har et prosjekt med deadline i morgen. Men, jeg slapper av i hvert fall :ler:

Kveldsklem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...