Gå til innhold

Mannegruppa Ottar

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ironiske er at dere som lar dere provosere så ille av Mannegruppa, ikke klarer å skjønne at jo mer dere klager, jo mer nysgjerrige vil dere gjøre utenforstående, og jo flere vil melde seg inn.

Hvis dere virkelig vil at gruppa skal forsvinne, er det beste dere kan gjøre å bare la være å snakke om det i det hele tatt. Men det klarer dere ikke, for i tråd med feministisk sexisme så blir dere jo så sinna av at menn er annerledes enn kvinner. Og tenk så grusomt at noen setter pris på andre vitser enn dere selv! Det må være tungt for dere.

11849778_1623877987850883_1954501041_n.jpg

Anonymkode: 6a511...52e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9/30/2016 den 8.33, AnonymBruker skrev:

Men er det noe bedre å sverte de offentlig da? Da havner man jo på samme latterlig lave nivå som de. 

Hva med heller å opplyse folk om hvordan de skal oppføre seg? Lære folk verdier og lære de at "what goes around comes around". Og at folk et ansvarlige for egen lykke men også andres. At det å nettmobbe slik faktisk fører til flere selvmord i året. At de indirekte og direkte dreper mennesker med sine giftige og lowlife tastetrykk. 

Anonymkode: c0fdc...155

Jøss en med hode på rett plass her inne :) hatten av og dypt bukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to kompiser som er aktivt med i SU som er medlem av gruppa. Regner med at de er medlem pga humoren som er formålet med gruppa og ikke vet om hetsingen av kvinner. Man trenger jo ikke vite om alt som postes i en såpass stor gruppe. Er hetsing her på KG også, betyr ikke at alle vi som er medlemmer har akseptert hetsingen

Åpenbart at ikke alt i gruppa er akseptabelt, men voldtektsvitser og slikt er jo ikke mindre stuerent enn at Jimmy Carr kan fremføre humoren sin foran den britiske kongefamilien, Royal Variety Performance. Men er jo alltid noen som skal være mer katolsk enn paven.

Endret av Summers
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ironiske er at dere som lar dere provosere så ille av Mannegruppa, ikke klarer å skjønne at jo mer dere klager, jo mer nysgjerrige vil dere gjøre utenforstående, og jo flere vil melde seg inn.

Hvis dere virkelig vil at gruppa skal forsvinne, er det beste dere kan gjøre å bare la være å snakke om det i det hele tatt. Men det klarer dere ikke, for i tråd med feministisk sexisme så blir dere jo så sinna av at menn er annerledes enn kvinner. Og tenk så grusomt at noen setter pris på andre vitser enn dere selv! Det må være tungt for dere.

Flere her inne bør ta et hint. Ærligtalt det er så tragisk det dere holder på med. Be more like Bill ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så åpen for beksvart humor, og har generelt lite problem med det. Men hetsing av unger, DER går grensa. De har da altså skrevet om en 13-åring som fortjener både voldelige og seksuelle overgrep fordi hun anmeldte hetsen mot Ingrid Jackson. 

Sånn apropos dette snakker jeg og min tolv år gamle datter mye om nyheter og nettvett. Jeg fortalte henne denne saken, nettopp for å vise at selv om intensjonen var god, så finnes det folk som da velger å true deg uansett hvor ung du er, og bruke alt de finner mot deg. 

Etterpå skulle jeg inn og se om jeg kjente noen medlemmer, og oppdager da at min eks, altså far til min datter, er medlem i denne gruppa. Jeg skammer meg! 

Anonymkode: f4984...b34

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne kommentaren er en fulltreffer! 

Screenshot_2016-10-04-08-35-23-1.png

Anonymkode: 4fbc6...068

Det kan ha en viss sammenheng med at Mohyeldeen Mohammad står for det han skriver, tilhører en gruppe som ønsker å gjennomføre det han skriver han ønsker skal skje og har valgt å være talsmann for en ekstrem gruppe. Familiefaren legger seg flat og erkjenner at det kom ut helt feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, September 30, 2016 den 11.47, Lovecraft skrev:

Pro tip: ikke bry deg så mye om hva andre driver med, da skal du se at hverdagen din blir mye bedre :-) hvis disse idiotene av noen mannfolk vil kaste bort tiden sinn på det så la de, og heller bruk energien din på noe mer positivt som... Strikking til meg! :-P hehe

Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv. Noe å tenke på kanskje?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuell trakkassering og trusler skal ALDRI forsvares uansett om det gjelder menn og kvinner- bør være helt logisk og en naturlig tankegang for alle mennesker der ute. Blir direkte skremt over hvor lite reflektert og dårlig empatiske evner enkelte folk har.

Anonymkode: 98ddf...fa5

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, herzeleid skrev:

Jeg tror du legger for mye i humor du ikke forstår. Et par innlegg var bortimot hets, og ble fjernet, og noe var bilder som også ble fjernet. Resten virker å være vitser og kommentarer om andre som har valgt å henge ut de som skriver i gruppa. Det virker stort sett ikke som det er særlig med oppfordringer til noe ulovlig, men vitsing om ulovlige ting, som er helt greit. 

Merkelig at dere unnskylder det dere spyr ut med humor.

Det er i såfall en morbid og merkelig form for humor dere har.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, OPIgirl skrev:

Merkelig at dere unnskylder det dere spyr ut med humor.

Det er i såfall en morbid og merkelig form for humor dere har.

Folk har forskjellig humor. Sånn er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er derfor gruppa har mistet rundt 600 medlemmer siste døgnet? Heldigvis er mange menn oppegående nok til å skjønne hvilket sosialt selvmord det er å være medlem av noe sånt søppel.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De samme gjøkene er vel de som hyler ut om at islam er kvinnefiendtlig også. God dag mann økseskaft. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne kommentaren er en fulltreffer! 

Screenshot_2016-10-04-08-35-23-1.png

Anonymkode: 4fbc6...068

Haha, for det kan sammenlignes... Han er anmeldt og siktet for rekruttering av terrorister til IS her i Norge/støtte til en terrororganisasjon. Ingenting annet.

Anonymkode: 1efae...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke medlem av gruppen. Men må bare si:

HVORFOR bry seg? Kan dere ikke bare holde dere unna? Folk er FORSKJELLIGE. La politiet ta seg av dette istedenfor om det går for langt. Slutt å PRØV å forstå disse folkene, det er umulig.

Hvorfor skal alltid mange kvinner blande seg i alt mulig forresten?

Anonymkode: a90bf...092

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HVORFOR bry seg? Kan dere ikke bare holde dere unna? Folk er FORSKJELLIGE. La politiet ta seg av dette istedenfor om det går for langt. Slutt å PRØV å forstå disse folkene, det er umulig.

Joda, det skal jeg fortelle deg, siden du spør.

Dette er noe mange kvinner (og menn) faktisk burde blande seg inn i. Ikke for å nekte noen ytringsfrihet eller å rakke ned på humoren deres, men fordi slike holdninger er skadelige for samfunnet. Ved å vitse om og true med voldtekt/seksuell trakassering og vold, skaper man et samfunn der slike ting blir mer akseptert.

Voldtekt og seksuell trakassering av kvinner/jenter er et stort problem i samfunnet, og holdninger som ufarliggjør dette er med på å øke dette problemet. Hvis du skriver det du anser som en morsomhet, på en side med over 30.000 medlemmer, så har du ingen kontroll på hvordan denne morsomheten oppfattes av disse 30.000 menneskene. For deg er det en vits, du ville aldri voldtatt noen, for andre oppfattes det som en bekreftelse på at det er greit å voldta kvinner, at seksuell trakassering er OK, og at kvinner/jenter har fortjent å bli trakassert/misbrukt. 

Enten du liker det eller ei, så er man nødt til å "blande seg", for å få bukt med slike holdninger. Aldri i livet om jeg vil at dagens unge jenter skal bli utsatt for det jeg ble utsatt for når jeg var yngre, og om det krever at jeg skal "blande meg", så er det helt greit.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi blir offerene når menn ikke ser forskjell på humor og realitet :P når så mange menn bortforklarer voldtekt med "det var jo bare på gøy" så skjønner man jo at dere ikke selv ser forskjell på humor og alvor. 

Vi trenger beskyttelse fra slike menn. Dere er farlige for oss. Og derfor synes vi heller ikke at dette er det spor morsomt. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rosaboble15 skrev:

Joda, det skal jeg fortelle deg, siden du spør.

Dette er noe mange kvinner (og menn) faktisk burde blande seg inn i. Ikke for å nekte noen ytringsfrihet eller å rakke ned på humoren deres, men fordi slike holdninger er skadelige for samfunnet. Ved å vitse om og true med voldtekt/seksuell trakassering og vold, skaper man et samfunn der slike ting blir mer akseptert.

Voldtekt og seksuell trakassering av kvinner/jenter er et stort problem i samfunnet, og holdninger som ufarliggjør dette er med på å øke dette problemet. Hvis du skriver det du anser som en morsomhet, på en side med over 30.000 medlemmer, så har du ingen kontroll på hvordan denne morsomheten oppfattes av disse 30.000 menneskene. For deg er det en vits, du ville aldri voldtatt noen, for andre oppfattes det som en bekreftelse på at det er greit å voldta kvinner, at seksuell trakassering er OK, og at kvinner/jenter har fortjent å bli trakassert/misbrukt. 

Enten du liker det eller ei, så er man nødt til å "blande seg", for å få bukt med slike holdninger. Aldri i livet om jeg vil at dagens unge jenter skal bli utsatt for det jeg ble utsatt for når jeg var yngre, og om det krever at jeg skal "blande meg", så er det helt greit.

Word! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fant kanskje ikke nok å hisse seg opp over i hverdagen så de måtte oppsøke en side der menn fortalte grove vitser for å finne noe å bli støtt over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...