Gå til innhold

Svangerskapsdagboka mi

*tine*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er alt klappet og klart :nisse:

I morgen skal vi ha en kort dag på jobben, før vi reiser på juleferie :hoppe: Som jeg gleder meg :hoppe: Nå mangler bare snøen, og det ser ut som om den skal komme på onsdag - passer perfekt :nisseblunk:

Sitter og hører på julemusikk, og kjenner forventningen og stemningen komme sigende :) Nå er jeg klar for jula :gullengel: Hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen i morgen er en annen sak :ler: Blir nok ikke gjort mye fornufteig tenker jeg :ler:

Vi gjerne ønske alle som titter innom ei riktig fin jul og godt nytt år :nisse:

Har ikke mye tilgang til internett der vi skal, så det blir nok lite KG i jula på meg :-( Kommer sterkere tilbake i det fruktbare året 2005 :hoppe:

GOD JUL :nisseblunk:

Stor jule :klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en kjempefin jul da Tine!!

Håper vi kan lage noen skjønne julebabyer...det hadde bare vært helt PERFEKT!!

Kos deg masse..og så "snakkes" vi over jul/nyttår!

Stooor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei alle sammen, og riktig godt nytt år !!!

Tusen takk for kjempekoselige jule og nyttårshilsner, Madden, tyttebæret, shy, Mrs.Potter, sirka, murmeldyret, siam, Hulderjenta og MsSunshine :klem: Utrolig koselig at dere har holdt liv i dagboka mi mens jeg har vært borte :)

Da var jula over for denne gang, og det er blitt 2005..

Har hatt ferie i nesten to uker, og det har vært fantastisk godt! Har slappet av masse, og vært mye sammen med familie og venner.

Men, nå er vi tilbake til hverdagen igjen, og starter det nye året med blanke ark og fargestifter til :wink: Håper på ett blått nytt år!!!

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:vinke: Velkommen tilbake Tine!! :)

Vi satser hardt nå og håper at det kommende året blir skikkelig !!! :tommelsmil:

Flott at jula har vært så fin, godt å lade batteriene litt!!

:klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei vennen... så kos å ha deg tilbake igjen, har savnet deg litt i julen ja!!!

Ønsker deg alt godt i 2005, og blåser masse *blått støv* din vei!!!

Varm hilsen fra shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige hilsener, Mrs.Potter, Madden og shy :klem:

Jeg synes alltid det er spennende med et nytt år jeg! Da starter vi på ny frisk, og har alle muligheter foran oss!

Jeg er optimist, og tror at dette blir et blått nytt år :D

Jeg er ganske sikker på at vi desverre ikke traff på el nå i desember, så da er det bare å satse for fullt i slutten av januar :wink:

Flott at du sender litt blått støv, shy :klem: Det trenger jeg :wink: Håper det hjelper!

Ellers så gleder jeg meg over at det går mot lysere tider :hoppe: Jeg er ikke så veldig glad i høst og vintermørket.. Har selvfølgelig mange koselige stunder med levende lys og innehygge, men alt blir mye lettere når våren kommer! Jeg våkner til liv igjen :)

Og det er deilig :wink:

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går opp og ned her i verden... Den ene dagen er man superoptimist, og den neste ser alt bare mørkt ut :cry:

Føler meg langt nede nå.. All prøvingen som ikke fører til noe påvirker hverdagen min mer enn jeg liker :veldigsur: Det hjelper heller ikke at den ene etter den andre rundt meg blir gravid... det gjør vondt å tenke på at vi sliter sånn, mens andre stråler av lykke. Jeg er selvfølgelig veldig glad på deres vegne, men allikevel... det gjør vondt :-( Er det normalt med slike følelser? Jeg tror det...

Nå har vi jo fått tre pergokurer vi skal ta. Den første ble brukt nå i desember, og jeg føler at vi "kastet bort" et forsøk når vi bommet på el.. Så er det bare to igjen..

Tanken på prøverør skremmer meg, men jo lengre tid det går uten at vi lykkes, jo mer realistisk blir det...

Jeg vil at vi skal greie det selv!!!!!!!!!!!! Vil ikke gå igjennom masse med sprøyter og spray ol.. Vet ikke om jeg greier det.. eller får man uante krefter når man er i en slik situasjon?

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men det er godt å skrive ned følelsene sine. Det er vel det dagboken er til for...

Det var dagens lille hjetesukk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ville bare skrive en liten hilsen til deg :-)

Håper dere lykkes på egen hånd med å bli gravid. Uansett, så går prøverørs greit også hvis du til slutt må velge det. Har selv en datter på første prøverørsforsøk, og holder nå på med mitt andre forsøk på å "lage" et søsken.

Send meg gjerne PM hvis du lurer på noe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...