Gå til innhold

Svangerskapsdagboka mi


*tine*

Anbefalte innlegg

Tusen takk skal du ha Hulderjenta :klem:

Jeg har sluttet å lure nå - kommer ikke noe godt ut av det allikevel. Får bare vente å se.

Ha en fin kveld du også :rosasmil:

Har akkurat vært til veterinæren med pusen vår...Grrr..det er kriminellt dyrt :evil: Tok bare en liten blodprøve (selv om det var vondt til stakkars pusi.. :-( ), og det skulle hun f...n meg ha nesten 900 kroner for :evil: Er det mulig??? Fikk nærmest :hakeslepp: jeg... 400 for konsultasjon og 500 for prøven... Det koster å vær glad i pusen sin :o

Ja, ja..får håpe den viser at hun er frisk som en fisk da :ler2:

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mrs. Potter og shy :vinke:

Ingen tante enda, men jubelen står absolutt ikke i taket... Hun har vært sen før, så jeg har ikke tenkt å teste med det første...

Fortsatt ingen tegn på noe som helst da :-?

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.. skjønner at du ikke vil juble enda.. men at du klarer å la være å teste nå... det skjønner jeg ikke, jeg som er verdens mest nyskjerrige, hadde nok testet nå ja.....

Vi i allefall ønske deg lykke til... ingenting hadde vært koseligere, enn at du ble gravid i 2004, og kunne følge oss andre nygravide videre inn i 2005!!

Lykke til, og hold oss oppdaterte!! :)

stoooor kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da *tine*!!!!!!!

Det hadde jo vært på tide med klaff nå :tommelsmil:

Ingen tegn kan jo være bra tegn :Nikke:

:hoppe::tommelsmil: og tenker på deg :klem2:

Hvilken dag vil du evnt. teste da? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jeg er egentlig veldig nysgjerrig selv jeg shy, men har blitt skuffet sååå mange ganger :-( Selv om tanta har vært veldig presis det siste halve året, tør jeg ikke å tro noe før det har fått noen flere dager..

Man må vel kjenne noe hvis man er gravid vel???

Det hadde vært helt topp med klaff nå bizzy, og virkelig på tide :wink:

Takk for at dere bryr dere :blomst:

Jeg skal oppdatere!

stor :klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *tine*.

Det er ikke særlig lett å merke at man er gravid i starten. Kvalme og slikt melder seg jo litt senere, og foreløpig så er jo spiren så liten at den ikke tar særlig med plass... så det er ikke sansynlig at du skal merke det.

Jeg trodde HELT SIKKERT at tanta skulle komme sist gang, snakket til og med med mannen min om det kvelden før, hvor kiipt det var at det ikke ble klaff denne gangen heller... også VAR det klaff allikevel.. gjett om vi ble overrasket.

Vil med dette bare fortelle at det er når du minst aner det, at det skjer... mest sannsynlig i allefall...

Er så spent nå.. på hvordan det går med deg!!!

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, shy :vinke:

Det er sååå koselig at du følger med, og stikker innom med oppmuntrende ord :) God :klem: til deg fra meg!

Jeg vil så gjerne tro at det er noe jeg også, men etter å ha prøvd så lenge som vi har gjort, har jeg vanskelig for å tro vi plutselig har klart det :-? Og hvis jeg bygger opp en forventning så kort tid etter IKM vil jeg bli så forferdelig skuffa hvis(når) tanta kommer... Har blitt det så mange ganger før, og det er ikke noe gøy :-(

Tror ikke du også at legen ville sett det på innvendig UL da???

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen, takk for god kos!!

Jeg skjønner veldig godt hva du mener... bedre å bli positivt overrasket, enn å bli veldig skuffet og lei seg!!!

Jeg har ingen formening om legen ville ha sett det på UL eller ikke... det er jo minimalt på den tiden, så hvis dere ikke så etter det heller, så kan det jo hende det var vanskelig å oppdage på et så tidlig stadie... men ikke vet jeg!!

Vel, dersom det IKKE blir noe denne runden, har du jo Pergoen som skal gjøre jobben lettere neste PP!! Men jeg har en god magefølelse for deg foreløpig!!

Ha en fin ettermiddag!!

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, vennen :)

Håper magefølelsen din stemmer, for min sier ikke stort :ler:

Ha en fin ettermiddag du også :vinke:

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah! Nå koser jeg meg skikkerlig :rosasmil:

Har benket meg foran tv`n med gløgg, pepperkaker og mandarin, og så ser jeg på HÅNDBALL-EM :hoppe: Det er så gøy :hoppe:

Har fått masse julestemning, håndball hører med i adventstida :enig_animasjon:

Norge leder over Ukraina i åpningskampen, det skal bli spennende å følge damene :wink:

Nå begynner snart 2.omgang, så da må jeg løpe :wink:

Ha en fin kveld alle håndball-glade mennesker!!!

...og så er det siste episode av Jakten på kjærligheten senere, så her blir jeg nok sittende i godstolen :ler:

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, shy :vinke:

Her er det ingenting nytt å melde om :-? Ingen tante, ingen tegn ..tror jeg..

Har mye luft i magen da, og føler meg oppblåst, men det er nok et sikkert tante-tegn :-(

Fortsatt ikke tenkt å teste, men kanskje på søndag hvis det ikke har skjedd noe til da.. Så på IKM for november at tanta var to dager forsinket da også, så her jubles det fortsatt ikke :wink: Har bare så vondt for å tro at det er noe når jeg ikke har noen følelse av det...hvis du skjønner???

Ha en fin dag da, vennen :wink:

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann Madden :vinke:

Koselig å se at du har vært innom :) Og takk for at du krysser :) Jeg håper selvfølgelig, det har jeg gjort hver mnd. i to år nå, men vil ikke glede meg for tidlig. Kanskje jeg virker litt rar mht at jeg ikke vil teste, men jeg blir så forferdelig skuffa hvis den er negativ :-( Derfor vil jeg vente til det har gått litt lengre tid... Det første 1 1/2 året etter at jeg sluttet med pillen hadde jeg veldig lange og ustabile sykluser. De siste 6 mnd. har vært veldig stabile, så nå er jeg redd det er tilbake til det gamle igjen... Det vil jeg ikke :sur: Da blir jeg skikkerlig :evil:

Ja, ja, i dag har jeg iallefall vært veldig flink og gjort masse husarbeid :Nikke: Huset er rent og pent, og jeg kan ta helg med god samvittighet :)

I morgen tror jeg vi skal ut og kjøpe de siste julegavene for i år. Det blir deilig! Har ikke kjøpt noe til mannen enda, men det tar jeg helt innpå jula. Det er håpløst å gjemme noe for han, og så er han så nysgjerrig at han må klemme... :ler: det går jo ikke :ler:

Ha en fin kveld, og ei flott helg :wink:

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.. hvordan går det her?? Har du hørt fra tanta? Eller har hun holdt seg borte fortsatt???

*shy er veldig nyskjerrig* :wink:

Ha en fin søndag!!

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei shy!

Nå har jeg akkurat testa, og den var negativ.. :-(

Hadde ikke trodd noe annet, men jeg har fortsatt ikke sett noe til tanta, så nå er jeg skikkerlig frustrert :sur:

Hvorfor i all verden er hun plutselig så sein da??? Skjønner ikke noe jeg... Kanskje jeg tenker for mye på det, at det er derfor hun ikke dukker opp?? ÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

SÅ IRRITERENDE :sur::sur: :evil: :evil: :cry: :cry:

Har iallefal hatt ei fin helg!

I går fikk vi handlet de siste julegavene, var på kino og spiste på restaurant :) Perfekt lørdag!

I dag blir det mye sportstitting på tv! En perfekt søndag :wink:

og så krysser jeg fingrene for at tanta snart dukker opp slik at jeg kan begynne med pergo.

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...