Gå til innhold

Svangerskapsdagboka mi


*tine*

Anbefalte innlegg

Hei *tine*!!

Takk for hilsen i dagboken min!!

Vil bare ønske deg en fin fin uke, blir spennende neste uke med legebesøk!! Du får holde oss oppdaterte!!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal krysse fingrene for at dere får positive tilbakemeldinger hos legen! 2005 skal bli et fruktbart år...for oss begge...nemlig! :Nikke:

Skjønner godt hva du mener med at du ikke vet hva som er best..å være uforklarlig barnløs eller å få vite at noe er galt..det er jo å velg mellom to onder..jeg sitter på en måte i den andre enden, jeg vet nå hvorfor jeg ikke klarer å bære frem barna..men det gjør det ikke lettere akkurat..! Jeg synes avogtil at jeg kanskje hadde hatt det bedre om jeg ikke hadde blitt gravid i det hele tatt..da hadde jeg sluppet å miste så mange ganger..men man kan liksom ikke tenke slik heller! Har man ikke opplevd nedturene så kan man ikke riktig glede seg over oppturene heller... :wink:

Uansett..håper at dere kan få noen svar, slik at dere kan komme videre i prosessen, kanskje er det noe som enkelt lar seg avhjelpe med medisiner e.l., hvis ikke så får dere iallefall informasjon om veien videre!!

Som sagt..jeg krysser fingrene for at det går bra! :tommelsmil:

Stooooor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk i prøvedagboka mi :hoppe:

Shy: Ha ei flott uke du også! Jeg skal oppdatere dere så snart jeg har fått svar :wink:

Ms.Potter: Tusen takk skal du ha! Koselig at du stakk innom :wink:

Madden:Tusen takk for koselig hilsen :) Jeg må si at jeg synes du er imponerende positiv! Etter alt du har vært igjennom..ingen fortjener så mange nedturer :-( Vet ikke selv hvordan jeg hadde taklet det... Har mange ganger tenkt det motsatte av deg; skulle ønske jeg hadde blitt gravid, og mistet ,heller enn å ikke bli gravid det i det heletatt.. Da hadde jeg iallefall vist at vi er fruktbare.. Men, jeg ser jo hvor vondt alle som mister har det, så jeg kan vel ikke ønske meg det heller...Skjønner hva jeg mener??? Ikke enkelt dette.

Uansett - 2005 blir året for oss!!! Det er jeg sikker på :babysmokk:

Jeg krysse fingrene like mye for deg - og håper virkelig du snart får bære fram et barn eller to :hjerte:

Ellers skjer det ikke så mye i tine-heimen om dagen.. Mørke kvelder betyr mye innekos med levende lys :hjerter:

I dag fikk vi bekreftelse på bestilling av sydentur til våren, så det er da noe å glede seg til nå når det er så kaldt ute :P

I kveld er det siste episode EVER av FRIENDS, så da må vi benke oss foran kassa og følge med!

Ha en fin kveld alle!

Hilsen tine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *tine*!!

Takk for hilsen i dagboken min!!! :kghjerte: Du har rett: ikke så lurt å snakke om alle symptomene hele tiden... som egentlig ikke ER graviditetssymptomer. Det er litt vanskelig, for siden mannen er den eneste som vet at vi prøver... (av naturlige årsaker... :ler: ) så er det kun han jeg kan snakke med når jeg føler nye tegn på kroppen min... men jeg prøver også å være litt dempet i forhold til det.... :oops:

Jeg tror 2005 blir et meget spennende år, for mange av oss her på prøver og graviditets forumet hos KG... og det blir i allefall spennende å følge alle!!

Vil ønske deg en suuper onsdag!! :blomst_opp:

stooor :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen shy :vinke:

Koselig at du stikker innom!

Skjønner deg veldig godt...man må jo ha noen å prate med i prøveperioden, og siden mannen din er den eneste som vet får han bare holde ut :wink:

Vi har prøvd så lenge nå, at det er ganske mange som vet det..Har blitt skuffet så mange ganger at jeg prøver å IKKE kjenne etter symptomer.. Det er IKKE enkelt men...en dag blir vår lykkedag også!

Blir spennende å følge alle prøvere inn i det nye året!

Ha en flott dag du også :wink:

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vil jeg hjem!!!!

Har hatt en forferdelig trøtt dag på jobben :Gjesp:

Bare en dag til, så er det helga for meg, har fri på fredag :hoppe: Det er deilig det!

Ikke akkurat meldt fint vær, men skal nok kose oss allikevel :wink:

Har begynt nedtellinga til jul jeg :nisse: En måned igjen i dag :hoppe: Gleder meg masse! Julegavene er snart i boks, så når desember kommer skal jeg kose meg med julekort. Da spiller jeg julemusikk og tenner masse levende lys :hjerte: Det er stemning det!

På søndag er det første søndag i advent, og da skal vi på julekonsert. Koselig start på adventstida det.

Men nå er det kvelden, og jeg skal hjem og lage middag til min kjære.

tuddelidu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *tine* og velkommen som dagbokskriver. :-)

Jeg får visst aldri somlet meg til å begynne å skrive :roll:

Men uansett, jeg føler meg ganske lik deg mht prøving. Har ikke brukt prevensjon på 2 år, har gått til fotsone i over et halvt år, spist vitaminpiller til det tyter..

Har lest mye om "hvem-hva-hvorfor" men finner ikke svar. Synes det er rart det tar sånn tid, men har tro det går på det psykiske - at kroppen blir stresset bare ved å tenke på graviditet..hmm.. Jaja en vakker dag blir det vår tur. Gir deg en liten torsdagsblomst :blomst: og det blir spennende å følge med deg på jakten på spiren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei apriljente :vinke:

Tusen takk for hilsen :) Koselig å "treffe" deg!

Høres ut som om vi går igjennom mye av det samme ja..har dere begynt med utredning eller? Ikke noe morsomt å gå slik å spekulere, men jeg er optimistisk! I dag er det så mye hjelp å få, så barn SKAL jeg ha en vakker dag :Nikke: Bare denne vakre dagen snart kunne komme ...har ventet lenge nok nå! Er også redd for at det ligger mye i psyken, og jo lengre tid det går, jo mer tenker jeg på det..Ond sirkel???

Hadde vært koselig om du også kunne begynne å skrive dagbok, det tok lang tid med meg også, men nå er jeg i gang!

Uansett - lykke til du også! Blir spennende å følge deg framover :wink:

Ha en fin dag du også,

Mrs.Potter :vinke:

Hilsen tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tikker det og går mot helg :klappe:

Skal bli deilig med noen dager fri nå. Vi skal reise bort, så da blir det nok ikke så mye tid her inne..

Vil bare ønske dere alle ei riktig god helg :vinke:

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg, husk lue og votter i kulda :kul:

Jeg venter på utredning fra Rikshospitalet for å sjekke eggledere. Ringte siste mens første dag men "dessverre det var altfor sent (klokka var ca 1230), på denne type undersøkelser (som er prioritert lavest på sykehuset), må du ringe fra vi åpner kl 0800)...! Derfor må jeg vente EN måned til :-x

Hadde vært deilig å slippe å gjøre dette rett før julaften, men, men vi er i gang :wink:

jada, skal snart begynne å skrive dagbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei *tine*. :heiajente:

Oppdaget at jeg ikke har lagt inn hilsen i boka di før, og det synes jeg er fryktelig dumt. :oops:

Men her kommer ihvertfall den aller første: :vinke:

det er alltid hyggelig å høre om andre som er i lignende situasjon som seg selv.

vi prøvere får holde sammen og peppe og trøste hverandre når det trengs. Det skal bli spennende å følge med deg her inne!

:klem: fra edea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Heisann *Tine*!

Håper du har hatt en fin helg og at du har kost deg og samlet krefter så du er klar for en nye uke!

Mange :klem: fra Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Her var det kommet mange koselige hilsninger i løpet av helga :hoppe:

Tusen takk siam, sirka, Madden, apriljente, edea og Hulderjanta :vinke:

apriljente Hadde god bruk for varme klær i helga ja! Det var kjempekaldt :sjokkert: Ingenting som er så kjedelig som å vente, spesielt hvis man ikke kan gjøre noe for å få ting til å gå fortere...Sånn har det vært for oss også gjennom hele prosessen. En måned er ganske mye det når man helst skulle vært gravid i går :wink: Dere får smøre dere med tålmodighet, det er iallefall godt å være i gang! Lykke til :blomst:

edea Koselig at du fant dagboka mi :rosasmil: Vi får holde hverandre oppe når vi er langt nede! Blir spennende å følge deg også :Nikke:

Jeg har kost meg masse i helga Hulderjenta :) Vært veldig sosial, og slappet av mye! Ei perfekt helg :wink:

Forrige dagen var vi hos legen for å få "dommen"... Gikk derifra med blandede følelser, fikk vel egentlig ingen klare svar :-?

Mine prøver så fine ut, jeg har eggløsning og det er jeg jo kjempeglad for! Men, på den innvendige ul så de noen mørke "flekker" på den ene eggstokken som kunne være pco... men pco hindrer jo eggløsning - så det stemmer jo ikke helt med prøvene mine.. :o Hmm..

Mannen sine svømmere var de også litt i tvil om.. De hadde rotet med prøven, så de kunne ikke gi et ordentlig svar, men de trodde kanskje kvaliteten var litt svekket..Uansett så må han inn en ny runde - jippi :-?

Flere måneder å vente...

I mellomtiden skal jeg ta noen pergo-kurer, så da får vi håpe det løser seg med det . Vi får bare krysse fingrene og fortsette som før inntil videre..

Det var ikke akkurat det jeg hadde håpet på - ville ha klare svar jeg :evil:

Ble litt irritert jeg da, for legen mente det ikke var noe stress da jeg er så ung enda... jeg er 27 år da - synes ikke det er sååå ungt jeg :-(

Uansett - nå skal jeg ha i meg litt hormoner i desember, så da blir jeg sikkert fin tenker jeg :wink: Fikk beskjed om å ha en mnd. opphold mellom hver kur.. vil ikke det jeg, men det er sikkert lurt å høre på legen :Nikke: Får være snill pike da..

Måtte dere andre som har gått på pergo også pause i mellom??

:klem: til alle som titter innom!

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Det er helt utrolig!!! :o Forbaskade Vesen-System! Rote med prøver på den måten! :frustrert:

Kjenner til Irriterende Leger - har nettopp fått høre at vi også er så unge enda (han 25, jeg 27). :evil:

Men det er jo godt å få noen svar, selv om de ikke var så klare som du håpet... Noen Pergokurer gjør vel ingen skade - hvem vet, kanskje det er det som skal til? :tommelsmil:

Ha en fin kveld, og en god onsdag i morgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *tine*... håper pergokuren funker.. har lest her inne at de som har gått på det har ofte hatt litt opphold i mellom kurene.. sikkert lurt å gjøre som legen sier.. men du må jo ikke tenke på det nå.. kan hende det blir desember-spire!! :wink:

Ha en god natt..

shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...