Gå til innhold

Svangerskapsdagboka mi


*tine*

Anbefalte innlegg

God morgen Hulderjenta og shy :vinke:

Koselig at dere besøker meg :klem:

Ja,

Hulderjenta, det er helt utrolig at de kan rote med prøvene.. Det er ikke akkurat favoritthobbyen til mannen å reise til sykehuset for å "kose med seg selv" :ler: Han ble ikke happy for at han må ta turen en gang til..

Men, men, i mellomtiden får vi prøve pergo, og krysse fingrene for at det klaffer snart :wink:

Jeg håper også pergokuren funker

shy! Skal nok gjøre som legen sier, men vi kan jo være så heldig at det blir desember-spire på oss :hjerter: Hehe, jeg var såå ivrig da jeg var på apoteket for å hente ut resepten at jeg ba om å få alle på en gang...helt til jeg fikk tenkt meg om :ler: Vi håper jo selvfølgelig at vi ikke trenger mer enn en... kanskje litt dumt å ha tre kurer liggende da :ler::ler:

Jeg tok ut bare en kur jeg... Dama på apoteket bare gliste av meg :)

Ha en fin dag alle!

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo 1.desember i dag :nisse:

Jippi :hoppe: Jeg bare elsker denne førjulstiden..den er såå koselig :)

Jeg har skrevet et vanvittig bra dikt i luke 1 av KG`s julekalender :sjarmor: Vil jo være med selv om jeg ikke er så lyrisk av meg :wink: Arti med kalender! Noe nytt å glede seg til hver dag, og da går tiden fram mot jul fort. Ååh !! Som jeg gleder meg :hoppe: Jeg er ei skikkerlig julejente :hjerte: Gleder meg like mye hvert år!

I kveld tror jeg jammen vi skal drikke litt gløgg jeg :nisse:

:nisse: tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei shy :vinke:

Så utrolig koselig at det ble full klaff for dere nå !!!

Skal skynde meg etter ... :wink:

Du må kose deg masse disse dagene med fersk spire :hjerte: Tenk så gøy det blir å fortelle det til familie og venner da!!!

Ha en flott dag, vennen :kose:

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig irriterende med det prøverotet da!! At det går an...kan tenke meg at mannen din var litt frustrert ja...stakkar...

Ang. pergoen så fikk jeg beskjed om å vente 1 mnd/syklus mellom hver kur pga. fare for overstimulering (pga. at jeg har PCO i utgangspunktet..)

Men til tross for pause så ble jeg gravid i en av oppholdssyklusene!! :sjarmor: Det er gjerne sånn at du får en gratis EL av pergoen...så ikke ta sorgene på forskudd...! Håper det er bare Pergo som skal til!!

Ha en kjempeflott helg Tine!

Stoor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå er det jammen meg snart helg igjen! Synes ukene går forferdelig fort, men det er helt greit så lenge jeg har julen i vente :nisse: Det er ikke mange ukene igjen...kan snart begynne å telle dager :hoppe:

Tusen takk for koselig hilsen, Madden :blomst_opp:

Ja, vi synes det er fryktelig kjedelig at de greide å rote med prøvene til mannen, men det er det lite vi får gjort noe med...desverre. :sur: Vi får satse på at pergo gjør susen, så vi slipper å vente helt til mannen får tatt nye prøver. Så bra å høre at pergo kan virke i "pause-perioder" da :klappe: Hadde vært flott med neon ekstraturer ja :Nikke: Vi tar ingen sorger på forskudd!! Har liksom fått litt nytt mot nå som vi skal prøve pergo - det blir spennede å se om det hjelper oss :wink:

Ha ei super helg Madden, Mrs.Potter og shy :vinke:

Og takk for at dere stikker innom :blomst:

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Deilig med ei rolig helg :)

Lå lenge i dag, og har bare slappet av..

Har planlagt litt til Londonturen i januar. Har bestilt flybilletter, men ikke funnet hotell enda.. Det er så vanvittig mange å velge mellom, men jeg tror kanskje det blir Henry VIII. Har hørt mange som er fornøyd med det, og så ser det veldig fint ut. Ligger sentralt også.

Jeg begynner å glede meg nå!

Turen skal planlegges nøye, for vi skal bare være der ei helg.. Må se mest mulig!

I kveld var vi på kino, og så "Alexander". Litt lang kanskje, men den var da verd å se.

Kinoen hadde lagt inn pause midt i filmen da...litt unødvendig kanskje??

Til uken venter jeg tantebesøk :-? Ikke noe som tyder på hell denne pp heller. Hadde jo innvendig ul etter el, så jeg regner med at legen hadde sett det hvis det hadde skjedd noe.. Så da er det bare å starte opp med ny frisk! Og pergo! Blir spennende å se om det hjelper.. *Håper*

Men, føst en deilig søndag i vente :hjerte:

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :-D

Jeg har visst ikke vært innom og hilst på deg før.

Håper mannen din får bra resultat neste gang! Bor dere langt fra sykehuset? I vårt tilfelle kunne mannen "gjøre jobben" hjemme og bare levere prøven på sykehuset :wink:

Litt kjekkere for han!

Pergo har jo hjulpet mange, så jeg krysser for at det hjelper dere også! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei murmeldyret :vinke:

Koselig å "treffe" deg!

Vi bor et stykke fra sykehuset, så det blir ei stund før mannen får muligheten til å teste igjen.. I mellomtiden får vi satse på at pergo fungerer, så slipper han den turen :wink: Hadde nok blitt fornøy om han kunne gjort det hjemme ja, men det går nok ikke..

Tusen takk for at du krysser for oss! Det er godt med litt oppmuntring :wink:

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen før IKM..ingen tegn på noe som helst, men regner med at tanta kommer om ikke så lenge :-(

Men, da er det bare å starte med ny frisk, og desember blir pergo-måned :hoppe:

17 dager til julaften :nissevink: :nissekone: :nisseblunk::gullengel::gave: Gleder meg veldig! Skal ha fri i hele jula, og det skal bli så utrolig godt :danse::nisse:

Søndagskvelden drakk vi gløgg og spiste pepperkaker :sikle: Det var godt det, og da kom julestemningen for fullt!!!!

Jeg vet hva jeg ønsker meg... :babysmokk:

Et frø i magen til jul hadde ikke vært så dumt :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei *tine*-vennen!! Hvordan går det? Er det ikke i dag det er IKM???? :o

Det er pussig hvordan nesten alle som blir gravide sier at det var den mnd de ventet det minst, at det klaffet... og sånn var det jammen med meg og!! Det blir spennende å se i dag om tanta kommer.... *krysse fingre* *håpe håpe*.

Takker for koselig hilsen i dagboken min!!! :wink:

stooooor håpe klem fra shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Mrs.Potter og shy :nissevink:

Tusen takk for koselige hilsener :bukke:

Jo, i dag er det IKM, men fortsatt ingen tegn til tanta... vet jo at hun kommer, så da behøver hun vel ikke drøye det så lenge :-? Nå vil jeg begynne med pergo :Nikke: Det som er så rart er at jeg ikke kjenner noe som helst... bruker som regel å merke det når tanta er på tur, ømme bryst, murring i magen ol... Men, nå - ingenting :o Irriterende :sur:

Får vel bare være tålmodig da...

Koselig at dere krysser for meg da :wink:

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg krysser fingrene for at du ikke trenger å begynne på pergoen.

Håper jeg også, men har ikke noe tro på det...

Var jo på innvendig UL etter el (tror jeg), og da hadde vel legen sett det hvis det var noe på gang der??? Eller var det for tidlig?

Æsj, vil ikke gi meg selv falske forhåpninger nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...