Gå til innhold

Svangerskapsdagboka mi

*tine*

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Du kan jo ta deg en test til, sånn for sikkerhetsskyld...? :sjenert: Du kan jo aldri vite om det faktisk er en stor grunn til at mensen ikke dukker opp!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 1, pp 22 ... pergo

Ja, i dag fikk jeg altså besøk :-? Ei uke forsinket, men... :o Da kan jeg starte opp med pergokuren min, og det er jo positivt :wink:

Tusen takk for besøk shy og Hulderjenta :vinke: Koselig at dere tenker på meg :klem:

og ja, jeg tok en test i går også, Hulderjenta :oops:

Dårlig dag i dag.. tror jeg skal legge meg tidlig.

tine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Kjedelig at tanta kom,men bra du slapp å vente lengre da. Nå er det bare å sette igang med prøvingen igjen :Nikke:

Lykke til!!

:klem: fra Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det ei uke igjen til jul, og det REGNER ute :sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur: Jeg vil ha HVIT JUL :Nikke: Så nå må dere jobbe på høygir aller værguder der oppe!!!!

I helga skal jeg kose meg med de siste forberedelsene til jul :gave: Drikke gløgg, spise pepperkaker og se den spennende avsluttningen på håndball-EM :hoppe:

Jeg gleder meg :P

På søndag skal jeg knaske min første pergo-pille, så da er vi i gang igjen :wink:

God helg til alle som hilser på :vinke:

:klem: til deg også Hulderjenta

tine :nissekone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en riktig fin adventshelg tine!....og jeg er helt enig...dette været her kan de bare ta å forsvinne med...jeg vil også ha HVIT JUL!!!! :sur:

Det er skikkelig dårlig gjort altså!! Hurra for pergo på søndag også! jeg har akkurat slukt min siste for denne kuren...så nå er det bare å stå på!! :nissekone: :wink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mrs. Potter og Madden :vinke: Koselig at dere har vært innom :) Håper dere har ei fin helg også :Nikke: I morgen er det 4.søndag i advent :gullengel: Jeg gleder meg masse til jul, og nå går det fort dit :hoppe::hoppe::hoppe:

Men, akkurat nå er det håndball-EM som er det helt store for meg!! Jeg elsker håndball, og nå blir det så spennende å se om de når finalen :forvirra: Jeg tror det :Nikke: bare 20 minutter til kampstart, så nå har jeg rigga meg godt til rette foran tv`n :sjarmor: her skal jeg kose meg i noen timer nå :wink:

Ha en fin-fin kveld alle :vinke:

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da Trulselinmor :)

Takk skal du ha, og det samme til deg :vinke:

Jeg er fortsatt litt i hundre etter den fantastiske håndballkampen i dag!! Norge KNUSTE hjemmefavorittene Ungarn 44 - 29 :hoppe: Og nå er vi klare for den store finalen mot Danmark :hoppe: Nå må det bare bli gull! Jeg har skikkerlig trua på det! Skal benke meg foran tv`n i god tid, for dette vil jeg ikke gå glipp av for alt i verden :wink: Håndball er kjempespennende :Nikke:

Men, nå er det natta :sove:

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er snart siste søndag i advent over, og det er bare få dager igjen til julaften :hoppe: Jeg gleder meg :hoppe:

I dag har jeg spist mine første to pergo-piller, så jeg vet hva vi skal gjøre i romjula... :kline:

Ellers er jeg fortsatt i lykkerus over at NORGE SLO DANMARK I FINALEN!!!

Det var en vanvittig spennende finale, og det var nesten vondt å se på - men ÅÅÅÅHHHHH så godt etterpå!!!

Nå skal jeg snart finne senga :sove:

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hei *tine*

Det er skikkelig koselig at du er så ivrig tilstede i dagboka mi! Du er skikkelig trofast! :wink:

Det blir spennende med pergo syklus, da! Det håper jeg virkelig hjelper! Kanskje det blir en aldri så liten septemberbaby??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var virkelig en thrilleravslutning ja...og en skikkelig velfortjent seier synes jeg!! :Nikke:

:hoppe: Tenk...bare 4 dager igjen til julaften nå!!! :hoppe:

Ja, det var virkelig en thriller, Madden! Utrolig gøy!

Og tenk - bare 4 dager igjen :nisse:

Jeg gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hei *tine*

Det er skikkelig koselig at du er så ivrig tilstede i dagboka mi! Du er skikkelig trofast! :wink:

Det blir spennende med pergo syklus, da! Det håper jeg virkelig hjelper! Kanskje det blir en aldri så liten septemberbaby??

:klem:

Hei på deg, tyttebæret :vinke:

Koselig at du titter innom boka mi også :)

Ja, det blir kjempespennende med pergo-syklus, men jeg skal prøve å ikke ha for store forventninger..det er jo ikke sikkert det hjelper oss :cry: Men, vi håper på septemberbaby :hoppe: Det hadde vært en drøm :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!! Du er så god!! :klem: takk for jule hilsen :nisse: i boka mi!!

Ønsker deg også en riktig god jul, og et godt nyttår, hvis jeg ikke "ser" deg før da!!! Ha en suuper juleferie!!!!

varm jule :klem: fra shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...