Gjest Hulderjenta Skrevet 12. desember 2004 #81 Del Skrevet 12. desember 2004 :trøste: Sitter her og venter på mens jeg og..... Men - du har Pergo å se fram til, og jeg har eggløsningsjakt å se fram til! :D Og om ikke det går, så er det hjelp å få for både dere og oss!!! Det skal klaffe en vakker dag, skjønner du! Ha en fin 3. søndag i advent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #82 Del Skrevet 12. desember 2004 Tusen takk for oppmuntrende ord og god , Hulderjenta Viktig å tenke positivt, men det er f... så vanskelig innimellom :-? Men, du har helt rett - en vakker dag blir det vår tur, og det er masse hjelp å få Nå er det pergo som gjelder...bare tanta kunne se å dukke opp :evil: Ha en kjempefin 3.søndag du også!! Det er snart jul tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 12. desember 2004 #83 Del Skrevet 12. desember 2004 Nei, nei.... tante ikke kom!!!! Argh.. jeg hadde skikkelig forhåpninger denne gangen!! Men det er jo ikke helt over enda.... og skulle hun dukke opp nå, blir det nok sus i sakene når Pergo skal hjelpe til!! :enig_animasjon: Ønsker deg uansett en suuuper søndag!! stor varm shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #84 Del Skrevet 12. desember 2004 Tusen takk shy Satser på at det blir fart på sakene med hjelp av pergo ha en deilig søndag du også :klem2: fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. desember 2004 #85 Del Skrevet 12. desember 2004 Så dumt da,tine! Men nå får vi håpe tanta dukker opp snart. Det er irriterende å gå å vente når du vet den skal komme. Håper det blir fart i sakene med pergo nå da (men du..hva er egentlig pergo? Hører så mye om det,men vet egentlig ikke hva det er :oops: ) fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #86 Del Skrevet 12. desember 2004 Håper det blir fart i sakene med pergo nå da (men du..hva er egentlig pergo? Hører så mye om det,men vet egentlig ikke hva det er :oops: ) Hei Mrs.Potter Tusen takk for koselig hilsen! Pergotime er et legemiddel som skal stimulere eggstokkene. Hjelper hvis man ikke har eggløsning, eller gir eggløsningen en bedre effekt Vet det har hjulpet mange slitere, og nå håper jeg at det vil hjelpe oss Ha en fin kveld! fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. desember 2004 #87 Del Skrevet 12. desember 2004 Lykke til *tine*. Håper pergo gjør susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #88 Del Skrevet 12. desember 2004 Takk skal du ha, siam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. desember 2004 #89 Del Skrevet 12. desember 2004 Takk for informasjonen,tine Da skjønner jeg litt mere av hva dere prater om Håper det fungerer for dere iallefall! Ha en fortsatt fin kveld og natt. fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. desember 2004 #90 Del Skrevet 12. desember 2004 *krysser fingre for at Pergo er løsningen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #91 Del Skrevet 13. desember 2004 Ny uke og nye muligheter!!! Og det er bare 11 dager igjen til jul Jammen flyr denne adventstiden fort.. De fleste julegavene er i boks, mangler bare å pønske ut den perfekte gaven til mannen Har mange ideer, så det skal nok ikke bli noe problem Takk for koselig hilsen Mrs.Potter Bare hyggelig å kunne hjelpe! Lurte veldig på hva pergo var selv jeg i begynnelsen Tusen takk for at du krysser for oss Chiquita :bukke: Tanta har fortsatt ikke vist seg, så jeg begynner å bli bekymret for om det er noe galt jeg.. Ikke kjennes det ut som om hun er på tur heller :-? Er vel ikke annet å gjøre enn å vente, men det er så kjedelig!!! Spesielt når jeg vet at hun skal komme snart... Ha ei flott uke alle som titter innom tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 13. desember 2004 #92 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei *tine*... ikke for å mase, men har du tenkt på at det er faktisk mange som ikke får positiv test før en stund ETTER IKM. Selv hadde jeg meget svak strek dagen etter IKM.... det var nesten så jeg ikke trodde den var positiv... men så testet jeg dagen etter der igjen også, og da var den litt mer positiv. Jeg antar at hvis jeg hadde testet på IKM så hadde min vært negativ... Vel, skal jo egentlig ikke mase på deg, men det er jo litt rart at tanta ikke har vist seg, og at du heller ikke har noen signaler om at hun er på vei!! *shy gir ikke opp håpet*!!!! Ha en fin formiddag! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #93 Del Skrevet 13. desember 2004 Heisann shy Jeg føler absolutt ikke at du maser Bare koselig at du ikke gir opp håpet! Jeg skal innrømme at tanken har slått meg også, men jeg testet jo på dag 4 etter IKM, så det burde vel vært en liten strek der da??? Jeg synes også at det er kjemperart alt nå, men er redd for at systemet har hengt seg litt opp..sånn som det var før :-? Kanskje det er psykisk, ikke vet jeg :cry: , men det er veldig frustrerende å ikke vite hva som skjer med kroppen sin Får vente noen dager til, og så ta en ny test kanskje.. fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. desember 2004 #94 Del Skrevet 13. desember 2004 En liten hilsen på Luciadagen! Klem fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #95 Del Skrevet 13. desember 2004 Tusen takk for koselig hilsen, Hulderjenta Håper du får en fin luciadag selv fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. desember 2004 #96 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei vennen.. hvordan går det her i dag? Stor shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #97 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei på deg, shy Her har det ikke skjedd noe siden sist....fortsatt ingen tante :-? I morgen er jeg en uke over IKM, og jeg må si det bekymrer meg litt :-( Her må det være noe som ikke er riktig... Har kjent litt "stikking" i underlivet i det siste - vet ikke helt hva det betyr :-? Har ikke testet flere ganger, og føler heller ikke at det er noen vits da den første var negativ. Jeg er nok ikke gravid, men hva er det da???????? Hadde vært fint med noen svar!!!!!!!! Føler meg litt sånn :o :o :o :o Og dagene går... Kjære tante! Du er velkommen når som helst Har ventet på deg lenge nå, så jeg synes det begynner å bli på tide at du stikker innom meg igjen Pergo-vennen ligger i skuffen og vil gjerne gjøre nytte for seg tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. desember 2004 #98 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei vennen.. ja, jeg er enig med deg... nå må det skje noe... så kiipt!! Har du opplevd dette før? Så lenge mener jeg? Jeg hadde det sånn for mange år siden, og da endte jeg opp med å få god hjelp hos Volvat medisinske senter i Oslo, men da prøvde jeg ikke å bli gravid, så enden på visa, var at jeg fikk noen p-piller som klarte å få systemet mitt til å virke igjen.... Etter at jeg sluttet på de nå, så har syklusene vært helt i rute igjen... og det er jeg veldig glad for selvsagt... jeg ble jo også gravid, til tross for dårlige spådommer av legene...! Vel, nok om meg... du får holde oss oppdatert videre... jeg føler med deg nå, (jeg tror jeg ikke hadde klart å la være å teste en gang til men....). Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #99 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei igjen, shy Ja, jeg har opplevd dette før, men det er leeenge siden. I perioden etter at jeg sluttet med p-pillen var syklusene mine skikkerlig jo-jo :o Jeg trodde det hadde stabilisert seg nå, men kanskje det ikke har det allikevel??? Hvis dette fortsetter, og jeg ikke blir gravid før neste samtale med legen, skal jeg ta det opp. Er sikkert en forklaring på det Ikke ofte jeg sier dette, men nå vil jeg virkelig at tanta skal komme :-? tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 15. desember 2004 #100 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei vennen!! Hvordan er formen i dag? Fått besøk? Håper du klarer å holde humøret oppe... det er mange som bryr seg vet du!! stor fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå