*tine* Skrevet 18. november 2004 #1 Del Skrevet 18. november 2004 Hei alle sammen! Nå har jeg lest så mye i andres dagbøker at jeg synes det var på tide å starte min egen Mitt største ønske her i verden er å bli mamma! Jeg er gift med verdens beste mann, vi har god økonomi og alt ligger til rette for å få barn. Det er snart to år siden vi sluttet med prevensjon, og det er desverre ingen tegn til noen spire i magen min :-( Har prøvd meg på alle mulige vitaminer, fotsoneterapi osv, men vi har fremdeles ikke lykkes.. I sommer startet vi med utredning. Jeg var på UL og tok masse blodprøver, mans mannen har levert sædprøve. Vi har ikke fått svar på prøvene enda, men det var iallefall ingenting som tydet på at det var noe galt med meg på UL. Skal inn til ny samtale med legen i slutten av denne måneden, så da får vi vel dommen... Jeg gleder meg samtidig som jeg gruer meg :o Er kjemperedd for å få et svar som jeg ikke vil ha, men det skal uansett bli godt med en avklaring. Få vite hvor vi står. Synes ALLE rundt meg blir gravide så lett som bare det, og at verden er urettferdig :-( Men, det blir vel vår tur en gang også - forhåpentligvis om ikke å altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 18. november 2004 #2 Del Skrevet 18. november 2004 som dagbokskriver, og lykke til med prøvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 18. november 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 18. november 2004 Takk skal du ha, sirka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. november 2004 #4 Del Skrevet 18. november 2004 Hei og velkommen som dagbokskriver :klem2: Skjønner veldig godt hvordan du har det Jeg og mannen har også forsøkt i snart to år, og det tar på humøret. Ikke hjelper det at den ene etter den andre i omgangskretsen blir gravide... Men nå er dere igang med utredningen, og selv om du gruer deg til å få svarene så kan det være godt å hvite hva det er dersom det skulle være noe. Som oftest er det noe de kan gjøre for å hjelpe! Ble selv nesten skuffet da de ikke fant noe grunn til vår barnløshet, selv om jeg selvfølgelig ikke ville at de skulle finne noe galt Vi går nå på pergo og skal inn til samtale ang. IVF (ferdig med utredning) i januar... er litt i samme båt vi... Håper du har en fin dag og at det snart klaffer for dere på den ene eller andre måten! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 18. november 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 18. november 2004 Takk skal du ha for oppmuntrende ord, bizzy Godt å vite at det er flere som har det som oss. Vil jo helst ikke at det skal være noe galt, men det er kanskje bedre å vite at det er noe, enn å være helt uforklarlig barnløs?? Nei, vil jo ikke at det skal være noe heller....Vet ikke hva som er verst jeg :-? Uansett skal det bli godt å komme et skritt videre. Lykke til du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 18. november 2004 #6 Del Skrevet 18. november 2004 Hei og velkommen til oss! Mannen og jeg har også prøvet en stund, dvs i over 2 år. Det føles uendelig lenge - og alle rundt oss blir jo gravide... Som Bizzy sa - vi er visst litt i samme båt vi. Vi har akkurat fått en avklaring i utredningen og nå jobber gyn med å finne ut beste vei videre - antagelig IVF. Uansett; Hyggelig å ha deg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 19. november 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 19. november 2004 Takk for koselig hilsen tyttebæret Som sagt så er det godt å vite at det er flere som har det på samme måte som oss. Kanskje vi kan dele noen erfaringer etterhvert? Veldig hyggelig å være her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 19. november 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 19. november 2004 Prøver å legge inn link til dagboka mi i signaturen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 19. november 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 19. november 2004 Prøver å legge inn link til dagboka mi i signaturen.. Det gikk bra det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 19. november 2004 #10 Del Skrevet 19. november 2004 Hei *tine* og hjertelig som dagbokskriver!! Hyggelig å "treffe" deg. Selv så er jeg nygift (juni 04) og har vært prøver siden da. Har ikke hatt noe positivt resultat enda. Har fått dårlige spådommer da jeg har cyster på eggstokkene, og VET at dette kan bli vanskelig. Men vi må jo bare prøve en stund, før vi ber om hjelp. Ønsker deg i allefal lykke til!! Skal følge med deg, dette blir spennende!! Ha en fin fredag. shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 19. november 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 19. november 2004 Hei på deg shy Hyggelig å treffe deg også! Håper dere slipper å prøve like lenge som oss før dere lykkes... Vi får følge med hverandre Lykke til dere også! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 19. november 2004 #12 Del Skrevet 19. november 2004 En liten tur innom dagboken din for å ønske deg en god helg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. november 2004 #13 Del Skrevet 19. november 2004 Hei Tine! Gratulerer med nyåpnet dagbok, og velkommen i gjengen! :D Kjempekos å skrive dagbok her inne! :D Her er det godt å være, for man kan dele sorger og gleder og bekymringer. Vi er mange som må streve for å få våre etterlengtede spirer.. Jeg og min kjære har prøvd i vel 1 1/2 år (siden april 2003), og skal snart inn til første samtale i forhold til assistert befruktning. Vi trenger hjelp fordi Mannen har veldig dårlig sædkvalitet, og naturlig befruktning vil neppe skje... Skal følge med deg fremover! God helg! fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 19. november 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 19. november 2004 En liten tur innom dagboken din for å ønske deg en god helg! :-) Så koselig da God helg til deg også, sirka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 19. november 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 19. november 2004 Hei på deg, Huldra Tusen takk for hyggelig hilsen Ja, det virker veldig koselig med dagbok her inne. Fint å kunne dele gleder og sorger med andre som er i samme situasjon. Det er enderlig fredag, og det er den beste dagen i uka synes jeg! Masse bra tv og kos i heimen Sitte lenge oppe og bare slappe av Det nærmer seg el-tid igjen, og denne måneden tenkte jeg kanskje å teste..Har gjort det en gang tidligere, men den gangen var syklusene mine helt jojo så det var umulig å vite når jeg skulle teste.. Uansett, mye sengehygge i vente framover God helg alle som titter innom !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. november 2004 #16 Del Skrevet 19. november 2004 Velkommen som dagbokskriver tine!! Har ventet på deg igrunnen! (har jo sett deg endel inne på prøverforumet!) Håper du vil trives her hos oss!! Stor til deg, og håper du får en flott helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 20. november 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 20. november 2004 Heisann Madden Ja, nå har jeg vært her ei god stund så jeg syntes det var på tide med ei dagbok Ser ut som dere har det så koselig her inne God helg og til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 21. november 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 21. november 2004 Det er blitt søndag, og helga er snart over...igjen. Går så forferdelig fort disse fridagen :o Har egentlig tatt det veldig med ro, shoppa litt, spist ute og kosa oss masse Begynner å komme i julestemning nå! Det har snødd i helga, og det er kaldt og klart! Åh! Som jeg gleder meg til jul I kveld skal vi på kino og se Bridget Jones - det gleder jeg meg til Så er det ei ny uke og nye muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. november 2004 #19 Del Skrevet 21. november 2004 Hei *tine*, gratulerer med dagbok! Det ser ut til at du har hatt en fin helg! Håper dere får klaff snart, det har dere virkelig fortjent! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 22. november 2004 Forfatter #20 Del Skrevet 22. november 2004 Hei siam Så koselig at du stakk innom Jeg håper virkelig at det klaffer snart for oss også! Skal til legen nå i neste uke, så da får vi se hva som skjer... Det blir spennende... Har bestemt meg for ikke å stresse med el-testing og sånn denne pp. Nå vil jeg bare vente til vi får svar på prøvene våre, og så "begynne på nytt" på en måte... Snart er det jo et nytt år også, så da starter vi med blanke ark Håper 2005 blir et fruktbart år !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå