Gå til innhold

Rucculas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:nordvesta: Drømmer! 
Tell us! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, snehvit88 skrev:

HAHAHA:alice:

Savner litt drømmeoppdatering da:fnise:

1 time siden, tr.heimspia83 skrev:

:nordvesta: Drømmer! 
Tell us! 

Jeg har hatt noen syke drømmer i det siste, men husker bare bruddstykker. Jeg lover å dele neste drøm jeg husker godt :fnise:

Skrevet

I dag er jeg 11+0 :kaklehone:

Føler meg bra,  eneste symptomene jeg har er at på kveldstid fungerer jeg som et atomkraftverk med stadige store og potensielt dødelige utslipp :phaedra::fart2:

Også er jeg jo veldig trøtt på kveldstid,  det har jeg egentlig vært hele tiden, jeg sovner som regel på sofaen ved 19-20 tiden, før jeg stabber meg i seng ved 21 tiden :sFun_sleeping:

Nå er det bare 2 uker til neste ul og til fosterdiagnose,  jeg gleder meg til å få det overstått! Hvis fosteret er friskt kan vi snart vurdere å fortelle nyheten til svigermonsteret :sprettoy:

Skrevet

Hurra for 11+0! :strix:  

Så koselig med svigermonster da. Min er nå litt rar, men heldigvis ikke bikket over til monster ennå. :tongue:

God helg! 

• Liker 1
Skrevet

Deilig helg :sol:

Vært 3 timer på tur i skogen med ei venninne og pelsbarna! Nydelig dag:nigo:Stoppet og drakk litt kakao!  deilig med vår!!! 

Nå tenkte jeg en tur på plantasjen og kjøpe inn litt frø, burde hatt årets blomster frø i jorda for flere uker siden :P 

Nå gleder jeg meg skikkelig til snøen forsvinner (har over en meter i hagen) så jeg kan begynne skikkelig med vår stellet i hagen :ninuskapus:

Skrevet

11 allerede ja :laugh:

Herregud tiden går fort!

Skrevet

Wow, 11! :O 
Snikleser her inne hver dag, bare så du vet det :fnise:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, tweet skrev:

Wow, 11! :O 
Snikleser her inne hver dag, bare så du vet det :fnise:

Så koslig :ninuskapus: det setter jeg pris på

Skrevet
5 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

11 allerede ja :laugh:

Herregud tiden går fort!

Ja det er helt sykt! Ikke lenge igjen til 2 trimester liksom :alice:

Skrevet

Oi, hurra for 11 uker! :strix: Kan ikke skjønne at tida har gått så fort, for jeg synes tiden går så sakte nå :fnise: 

Jeg gleder meg også til snøen forsvinner nå.. Nesten all snøen hadde regnet bort her, så begynte det å snø igjen i går.. Håpløst :sjenert: 

Skrevet

I feel good! :danse:

Vet ikke hva som har skjedd men de siste dagene har virkelig energien kommet tilbake, jeg føler at jeg har overskudd, humøret er på topp, jeg føler meg veldig normal... (nesten litt skummelt)

Eneste er at jeg plutselig har blitt A menneske :fnise:, sovner kl 21 og våkner 06. 

Dette er jo forøvrig indikasjon på at noe er alvorlig galt siden jeg er og alltid har vært tidenes B menneske.  Jeg er typen som gjorde skolearbeidet mellom kl 00 om natta og 04 om morningen da jeg gikk på skolen :phaedra:, fordi det er da jeg tenker best.

Skrevet
19 timer siden, Ruccula skrev:

I feel good! :danse:

Vet ikke hva som har skjedd men de siste dagene har virkelig energien kommet tilbake, jeg føler at jeg har overskudd, humøret er på topp, jeg føler meg veldig normal... (nesten litt skummelt)

Eneste er at jeg plutselig har blitt A menneske :fnise:, sovner kl 21 og våkner 06. 

Dette er jo forøvrig indikasjon på at noe er alvorlig galt siden jeg er og alltid har vært tidenes B menneske.  Jeg er typen som gjorde skolearbeidet mellom kl 00 om natta og 04 om morningen da jeg gikk på skolen :phaedra:, fordi det er da jeg tenker best.

Klamrer meg til håpet om at ca 11 uker er fantastisk flott tid for å få tilbake energien :nori:

Skrevet

ØØØøøøyy?!?!?! 

Hva skjedde med drømmeoppdateringene? :raven: :vetikke:  :rolleyes:   :rodmer:

Skrevet
3 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

ØØØøøøyy?!?!?! 

Hva skjedde med drømmeoppdateringene? :raven: :vetikke:  :rolleyes:   :rodmer:

Nei altså de er bare tragiske om dagen..er ikke morsomme :P

I natt hadde jeg en drøm om at vi skulle ha selskap hjemme hos mamma og pappa, men så var jeg for treig. Så pappa åpnet baderomsdøra mens jeg stod i dusjen,  også kom alle gjestene inn på badet og stirret på meg mens jeg satt i en krøll i dusjen naken og gråt. Og jeg følte meg bare så ydmyket. Endte med at jeg hulket og grein, hele puta og dyna var våt av tårer :P og jeg var så sint så sint på pappa! 

Så ja.. Ikke en artig drøm, men når jeg får en ny psyko drøm skaø jeg love å fortelle med en gang :link:

• Liker 2
Skrevet

Æsj... Jeg er så bekymret om dagen :(. Jeg vet ikke hva det er men har bare en sånn dårlig følelse. Sliter med å holde de negative tankene på avstand.  Skal heldigvis på sykehuset på onsdag, det gleder jeg meg skikkelig til. Håper det kan berolige meg!

I dag er jeg 12+3. Siden fredag har formen vært dårlig, har nesten sovet sammenhengende hele helgen og vært veldig uvell på kveldene. Hvis jeg ikke er nøye med å spise jevnt blir jeg kvalm og må legge meg ned. Har gått lange turer med hundene i skogen men puster og peser som en blåhval på land, og etterpå må jeg sove. Men det går greit på jobb, fordi formen har vært verre på kveldstid. Rart hvor mye formen skal svinge,  fra topp form til ræva på kort tid :P

Ellers har jeg sluttet på crione. Esken var tom på fredag, da var jeg 12+0. Dette har medført myyye bekymring og jeg har nærmest googlet meg ihjel om temaet :P

Ellers så har helgen vært fin, mannen hadde bursdag på lørdag og ble skjemt bort etter alle kunstens regler ;). Jeg elsker å skjemme han skikkelig bort på bursdagen hans. Han fikk pannekaker med nyrørte blåbær og vanilje is på senga, sammen med fersk presset appelsinjuoce og gaver. Senere god middag og kaker.. :P Jeg tror han koste seg.  :fnise:

Han fikk blant annet den "verdens beste pappa" boka og sitter nå med nesa plantet i boka :ninuskapus:

Skrevet

Hold ut! Sikker på godfølelsen kommer i morgen etter sykehusbesøk. :hug:

Jeg er også mest uvel på kveldstid, men det må vel nærme seg slutten nå. Så kommer alle andre plagene i stedet for. ;) 

For en griseheldig mann du har som har deg til å skjemme han ut! :strix:

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Jill skrev:

Hold ut! Sikker på godfølelsen kommer i morgen etter sykehusbesøk. :hug:

Jeg er også mest uvel på kveldstid, men det må vel nærme seg slutten nå. Så kommer alle andre plagene i stedet for. ;) 

For en griseheldig mann du har som har deg til å skjemme han ut! :strix:

Ja håper virkelig på å bli beroliget i morgen :):)

Jeg må spørre, puster og peser du som en hval også? Formen min er forverret seg med sikkert 60% :P jeg sitter og peser i sofaen fordi jeg har vært oppe og hentet et glass vann liksom :P. Det er flaut :fnise:

Også har jeg så mye blod i nesa, ikke direkte neseblod, men hver gang jeg snyter meg er det mye blod. Jeg merker at slimhinnene er mer sårbare ja

Skrevet
8 minutter siden, Ruccula skrev:

Ja håper virkelig på å bli beroliget i morgen :):)

Jeg må spørre, puster og peser du som en hval også? Formen min er forverret seg med sikkert 60% :P jeg sitter og peser i sofaen fordi jeg har vært oppe og hentet et glass vann liksom :P. Det er flaut :fnise:

Også har jeg så mye blod i nesa, ikke direkte neseblod, men hver gang jeg snyter meg er det mye blod. Jeg merker at slimhinnene er mer sårbare ja

Hehe, formen har nok blitt litt dårligere, men tror ikke jeg peser som en hval. Jeg spilte jo håndballkamp i helgen og ble overrasket over hvor lenge jeg klarte å holde ut. :tongue: Men merker jeg er litt seigere i beina. 

Jeg har vært tett i nesa siden jeg ble gravid omtrent, men ikke kommet noe blod. Har dog plages med et sår de siste dagene som blør godt hver gang jeg er på do. :flau:

Skrevet
1 time siden, Ruccula skrev:

Ja og ja :) Formen min er som sagt godt, men jeg puster som en hval opp bakker som jeg tidligere fint kunne rusle opp uten anstrengelse.  Selv om jeg ennå trener en del.  Har noe med at hvilepulsen stiger pga graviditeten og mengden blod som sirkulerer i kroppen øker, og det har litt den samme effekten som høydeopphold.  Men det er fortsatt bra for oss selv om vi peser.

En av de få symptomene jeg har hatt er mye små tett nese og blod når jeg snyter meg.  Igjen så henger det sammen med økt mengde og sirkulasjon av blod i kroppen så er helt normalt :) 

Så alt høres helt normalt ut :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...