Weebs Skrevet 2. august 2017 #301 Del Skrevet 2. august 2017 17 minutter siden, Chandra skrev: ...Hun kommer sikkert ikke til å skjønne noen ting! Hun kommer sikkert til å ha det sykt moro likevel Jeg husker SÅ godt da vannet ditt gikk! Det var jo forrige uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 2. august 2017 Forfatter #302 Del Skrevet 2. august 2017 4 minutter siden, Weebs skrev: Hun kommer sikkert til å ha det sykt moro likevel Jeg husker SÅ godt da vannet ditt gikk! Det var jo forrige uke? Ja! Hun skal få masse ekstra oppmerksomhet og gjøre hva hun vil. Synd at hva hun vil er å klatre i trappa og spise kattemat men. Ja herregud! Det var jo i går. Jeg husker det så godt! På denne tiden i fjor tok riene seg opp igjen etter å ha tatt en liten pause og jeg var sliten og lei og kastet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 3. august 2017 #303 Del Skrevet 3. august 2017 Hipphipphurra for mini ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 3. august 2017 #304 Del Skrevet 3. august 2017 Gratulerer med dagen til mini! Til og med jeg husker godt da du var gravid, og så har det gått et år! Du er så flink med hus og hage, vi som ikke har barn klarer ikke halvparten engang! Men det bæsjegreiene hørtes ut som en fæl ting å våkne til! Grøss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 4. august 2017 Forfatter #305 Del Skrevet 4. august 2017 20 timer siden, maja87 skrev: Hipphipphurra for mini ❤ Takk! 17 timer siden, Rainbow skrev: Gratulerer med dagen til mini! Til og med jeg husker godt da du var gravid, og så har det gått et år! Du er så flink med hus og hage, vi som ikke har barn klarer ikke halvparten engang! Men det bæsjegreiene hørtes ut som en fæl ting å våkne til! Grøss! Tusen takk! Jeg føler meg ikke så flink men. Eller jeg føler egentlig at jeg er flink men så roter mannen det til igjen. Slik som nå. Gulvene i huset har vært så ekle i det siste. Jeg brukte lang tid for to dager siden på å få de pene igjen og nå ser det ikke ut som om de er vasket på 2 uker. Men nå har jeg tatt mannen på fersken med å gå rundt med våte sokker enten våte av svette etter trening eller våte etter arbeid ute. Det er spor over alt! Hunden møkker ikke til halvparten en gang. Kanskje jeg er rar som plages av slike ting men... Mini hadde fin bursdag i går. Fikk besøk av en veninne og datteren hennes og spiste masse mariekjeks. I morgen får vi rundt 20 gjester og jeg håper det er fint vær for vi har ikke plass til så mange inne. Må bake kake og bake skolebrød senere i dag. Jeg liker ikke å bake men overlever vel. --- Har bestemt meg for shoppestopp på klær og sko i august og september og muligens ut året. Ikke at jeg kjøper så mye klær men vil eksperimentere å se hva jeg klarer meg med. Jeg har kvittet meg med masse klær det siste året og jeg har noen plagg igjen jeg er usikker på om jeg kommer til å bruke så om de ikke blir brukt gjennom høsten ryker de. Etter at jeg renset konmari style har jeg vært veldig obs på å bare kjøpe klær som matcher det jeg har fra før og det har hjulpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 4. august 2017 #306 Del Skrevet 4. august 2017 Gratulere til Mini, bursdag med mariekjeks høres kjempe koselig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 4. august 2017 Forfatter #307 Del Skrevet 4. august 2017 10 timer siden, Beccy87 skrev: Gratulere til Mini, bursdag med mariekjeks høres kjempe koselig ut! Mini sier takk! --- Nå venter jeg på at mini skal sovne før det blir en veldig etterlengtet dusj før kakebaking og masse ordning. Føler jeg ikke har noe kontroll og har vært gretten i hele dag. Vi har i alle fall kjøpt inn alt vi trenger. Det er selvfølgelig meldt litt regn og vi har ikke sjans til å få plass til alle innendørs så nå prøver mannen å sette opp det svære partyteltet på egenhånd. Vi blir vel klare. Dette begynte liksom veldig enkelt og så syntes jeg det har blitt mer og mer greier. Nei nå var jeg negativ her. Jeg gleder meg veldig til å feire mini i morgen, hun har fortjent en stor feiring og jeg gleder meg veldig til å se alle! Trenger bare å komme i mål og det hadde jo vært greit om det så ok ut her hjemme før gjestene kom også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 6. august 2017 #308 Del Skrevet 6. august 2017 Håper selskapet gikk fint 😊 Mini ble sikkert storfornøyd uansett 👍 Vi skal ha barnebursdag (3 bebier og foreldre)dagen før dagen, og 15 stk familie dagen etter dagen til vår 😁 Gleder meg til å ordne (må sikkert svelge de ordene dagen før😂). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 6. august 2017 Forfatter #309 Del Skrevet 6. august 2017 1 time siden, maja87 skrev: Håper selskapet gikk fint 😊 Mini ble sikkert storfornøyd uansett 👍 Vi skal ha barnebursdag (3 bebier og foreldre)dagen før dagen, og 15 stk familie dagen etter dagen til vår 😁 Gleder meg til å ordne (må sikkert svelge de ordene dagen før😂). Det gikk kjempefint! Jeg har glemt at jeg var så gretten dagen før for selve dagen ble helt super! Sånn virkelig super. Det var så hyggelig med alle gjestene og mini var i et helt strålende humør frem til hun ble overtrøtt. Masse fine gaver ble det også. Lykke til med deres mini sin bursdag. <3 --- I morgen skal jeg på jobb! Jeg er redd for å glemme det. Klærne er lagt frem og det er også en veske om ikke er stellebag. Helt merkelig. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 7. august 2017 #310 Del Skrevet 7. august 2017 Wææ! Håper det går fint på jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 7. august 2017 Forfatter #311 Del Skrevet 7. august 2017 7 timer siden, Weebs skrev: Wææ! Håper det går fint på jobb i dag Overlevde! Det var så utrolig koselig å være tilbake og det hadde skjedd mye positivt siden sist. Brukte selvfølgelig halve dagen på å få opp system og Mail og slikt men nå er det meste på plass igjen. Må læres opp i alt på nytt siden vi har skiftet datasystem etter at jeg gikk ut i permisjon. Er helt slutt i hodet. Gleder meg til i morgen da! Jeg digger kollegaene mine - virkelig! Nå ligger jeg og venter på at mini skal sovne for natten. Rart å bare se henne noen timer etter jobb, men hun har kost seg med pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 7. august 2017 #312 Del Skrevet 7. august 2017 Så bra det gikk bra på jobb 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 8. august 2017 Forfatter #313 Del Skrevet 8. august 2017 Dro og trente styrke etter at mini sovnet i går. Overlevd enda en dag på jobb og har begynt å komme litt mer inn i ting. Litt rart at jeg allerede har fri i morgen! Litt trist å se mini så lite da, og hun koser seg sånn med pappaen sin. Jeg syntes jo at hun kan savne meg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 9. august 2017 Forfatter #314 Del Skrevet 9. august 2017 Mini sov fra 19:45 til 06:00! Jeg er faktisk mer uthvilt enn på lenge! Fri i dag. Vet ikke helt hva vi skal bruke dagen på enda. I morgen etter jobb skal vi på visning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 9. august 2017 #315 Del Skrevet 9. august 2017 Oi! Flink jente! Så spennende med visning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 9. august 2017 Forfatter #316 Del Skrevet 9. august 2017 1 time siden, Weebs skrev: Oi! Flink jente! Så spennende med visning Veldig flink! Det må ha hjulpet at mannen har hatt henne to netter før denne for da har hun sovet mye bedre. Med andre ord: det lønner seg å la han uten pupp ta jobben! Jeg har også sovet mye bedre etter at jeg begynte å jobbe. Tror det hjelper å være sliten i hjernen. Og jeg gleder meg så til å få helgefølelse igjen! I dag skal vi ut å bytte noen gaver samt kjøpe mini sine første sko! Nå går hun masse og lange strekker så det er kanskje på tide. Vi skal mest på visning for moro skyld og for å sjekke ut hvordan det området er, men det er jo uansett veldig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 9. august 2017 Forfatter #317 Del Skrevet 9. august 2017 Nå har mini fått sine første sko! Det var vanskelig og jeg er utslitt. Shopping er seriør mer slitsomt enn jobb. Byttet også to gaver men endte opp med tilgodelapp på begge så vi heller kan se an hva hun trenger når hun har begynt i barnehagen. Nå skal vi spise hjemmelaget junk (burger og pommes) mens mini sover. Tror jaggu jeg skal ta en cola til også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 10. august 2017 Forfatter #318 Del Skrevet 10. august 2017 Vært på to visninger i dag og ingen av de var klaff. Satt litt ekstra pris på huset vårt da jeg kom hjem. Men veldig gøy å titte da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 14. august 2017 #319 Del Skrevet 14. august 2017 Spennende med visning, men må føles litt rart også, siden dere har lagt så mye arbeid i huset! Flink jente som sov så lenge, da! Nå har jeg fått vite at bestevenninna mi er gravid, veldig rart og veldig gøy! Begynner å bli voldsomt mange graviditeter rundt om kring nå, tydeligvis mange som blir det nå i siste halvdel av tredveårene. (Bor i Oslo, så her er jo gjennomsnittsalderen høyere). Både en barndomsvenninne, en studievenninne og nå hun som er min nærmeste skal ha barn. Rare greier! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 14. august 2017 Forfatter #320 Del Skrevet 14. august 2017 Første dag i barnehagen i morgen! Hjelp! Har merket og pakket ting og tang nå og vaskemaskinen går for fullt for vi har bare rene bodyer som begynner å bli for små. Sånn går det når mor jobber og far har permisjon. Han tror tydeligvis at klesvasken fikser seg selv. Det samme gjelder forøvrig oppvaskmaskinen og slikt. Det er ulempen med å være tilbake på jobb. Mini har blitt en racer på å gå og har besten helt sluttet å krabbe. Sykt hvor fort det går. Hun var på 1 års kontroll forrige uke og hun er ikke så stor med sine 73cm og 8,7 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå