Ruccula Skrevet 17. januar 2017 #201 Del Skrevet 17. januar 2017 2 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: Våknet kl 5 i natt og måte på do. Halvveis i søvne så ble den GT testen tatt. Ventet noen minutter og så ingen strek. Fikk ikke sove etterpå og sjekket igjen etter 15 minutter. Fortsatt blank. Tok bilde av den når jeg våknet nå 2 timer senere Det er dette som er så dritt når man tester for tidlig ! Skuffelsen blir ALLTID der. Likevel om jeg tror jeg mentalt er "ok" med at det ikke klaffer denne mnd, er kroppen min overbevist om at den er gravid. Så det er ikke noe rart at jeg er forvirret Jobbet senkveld i går og merket ikke mye rart. Puppene føles tunge og ømme. Smekken er åpen (som alltid) mens jeg kjører, men jeg er ikke hormonell. Og jeg burde jo strengt tatt være hormonell dersom det er noen hormoner i kroppen Hvilke dpo testet du positivt forrige gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 17. januar 2017 Forfatter #202 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 17. januar 2017 #203 Del Skrevet 17. januar 2017 8 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: 13 Men da hadde jeg jo veldig lav økning av hCG også.... Blir vel 12 DPO når jeg tenker meg om, siden jeg har regnet feil med de dpo-dagene Okai, da er jo ikke håpet ute enda da Det er jo veldig merkelig om du ikke er gravid, du har jo hatt masse symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 17. januar 2017 #204 Del Skrevet 17. januar 2017 Kjedelig med blank test. Men håpet er ikke ute før tanta står på døra! Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OffTheBlock Skrevet 17. januar 2017 #205 Del Skrevet 17. januar 2017 1 time siden, tr.heimspia83 skrev: 13 Men da hadde jeg jo veldig lav økning av hCG også.... Blir vel 12 DPO når jeg tenker meg om, siden jeg har regnet feil med de dpo-dagene God morgen! Enig med de andre her - det er mye som kan skje enda. Jeg har troen. Har du tint i løpet av helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 17. januar 2017 Forfatter #206 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OffTheBlock Skrevet 17. januar 2017 #207 Del Skrevet 17. januar 2017 26 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: Ja har tint opp 😃😂 Stemningsbilde fra søndagen 😍 Åå så fint! Og så fin voffs Godt å høre at du har tint opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 17. januar 2017 Forfatter #208 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 17. januar 2017 #209 Del Skrevet 17. januar 2017 12 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: Ja ikke sant Nei vettu meg hva! Den kroppen min altså! Enten driver den å spiller meg tidenes puss eller så er det noe rart her Må minne meg selv på at WY GIR slike bivirkninger, og at flere har skrevet at de ble lurt til å tro osv osv. Men jeg håpte jo at det ikke skulle gjelde for meg TR dukker vel opp på torsdagen/fredagen, så får vi planlegge videre.... Lurer på om jeg skal ta en "spansk" en og spørre om noe progesterion-hjelp når vi starter opp igjen på sensommeren Nei det er mye tanker som svirrer med en blank test i hånda og en rar kropp samtidig Som sagt ga wy meg ingen symptomer i det hele tatt det er bare naturmedisin, så jeg tror ikke det er veldig vanlig at det gir store symptomer sånn som du føler. Sååå tror ikke du skal gi opp håpet om 2 streker helt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 17. januar 2017 Forfatter #210 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 17. januar 2017 #211 Del Skrevet 17. januar 2017 29 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: Takk! Trodde virkelig at jeg var forberedt på at det muliggens ikke ville klaffe denne runden, men merker at jeg er skikkelig lei meg Nesten litt sint på kroppen som driver å lurer meg på denne måten. Noe som er veldig (!) kjedelig med tanke på yoga og at kroppen ER fantastisk Så "desperat" her at jeg fyrte av en EL-test siden jeg har lest at den kan være positiv ved graviditet. Helt negativ den også... CB sin digitale. Nei nå skal jeg ikke teste i morgen, for det blir tøft å treffe enda en blank en tror jeg Det er håp helt til tante rød dukker opp , du er bare dpo 11 Jeg tror ikke det har klaffet for meg heller denne mnd, bare føler det på meg , var så mye surr med el. Hvis det ikke blir to streker denne mnd, skal du prøve deg i februar? Elller blir det prøvepause? Jeg prøver i februar, men ikke mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. januar 2017 #212 Del Skrevet 17. januar 2017 Herlig snøbilde Så kjedelig med hvit test. Men det er jo det dumme med at man tester før ikm Skal ikke være belærende, for jeg gjorde akkurat det samme selv Men det burde nesten stått advarsel på de. Må ikke brukes før den dagen du venter mensen Men hadde folk gjort det hadde jo ikke disse gt tyderene på kg hatt noe å gjøre Håpet er jo ikke ute da Gi det et par dager til. Om du klarer vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 17. januar 2017 Forfatter #213 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 17. januar 2017 Forfatter #214 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #215 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #216 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 19. januar 2017 Forfatter #217 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 19. januar 2017 #218 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) 10 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: 13 DPO og starter dagen med blendahvit test. Ikke noe som kan overanalyseres eller prøøøøve å se noe skyggestrek engang Våknet kl 03.30 og måtte på do, da kunne jeg ikke la morgen-urinen gå til spille og fyrte av en GT. Ventet først 2 minutter, helt blank. Men det står at man skal lese av mellom 5 og 30 minutter etter. Lå våken i 30 min og sjekket regelmessig. Helt blendahvit! Fikk selvfølgelig ikke til å sove etterpå Skuffet og lei meg. Kroppen min er overbevist om at noe er i gjære. Sambo vet ikke når jeg skal teste/ha EL eller noe slikt, og følger trolig ikke med ubevist heller. I går når vi pusset tennene stod han å stirret på brystene mine. Så spurte han om de hadde forandret seg? Øhh... Hva?! Nei, de så ut som om jeg var klar for å amme en liten landsby De har jo blitt både større og ømme. Finnes det innbilt svangerskap hos mennesker? Ble liggende lenge å tenke over hvordan våren og sommeren skal bli. Må liksom finne et holdepunkt i hva som skjer videre og en "plan" før jeg får svelgt ned denne kamelen om at det ikke gikk denne mnd. Så fort mensen kommer så bestiller jeg time til gynekolog for å få satt inn kobber-spiral igjen. 7 mnd med å kjøre "safe" sex kun de første 4 dagene etter mensen og de siste 4 før mensen høres dønn kjedelig ut. Da får jeg heller kaste bort pengene på en spiral frem til Juni, ta ut da og kjøre "safe" i 2 mnd før vi begynner å prøve igjen. Ja, jeg VET at det er teit å gi helt opp før TR dukker opp. Akkurat nå er jeg lei meg. Trist over at kroppen min fungerer slik den gjør og tror ting, trist fordi jeg alltid er så optimistisk og godtroende. Jeg føler meg gravid, men det stemmer ikke. Altså, det er en differanse der som ikke er ubetydelig Håper bare at denne gynekologen skjønner at h*n MÅ bedøve mye for å få inn spiralen. Fastlege har prøvd gjentatte ganger å sette inn tidligere, men jeg har endt opp med å måtte til gynekolog for å få "blokket ut" (bedøvd) livmortappen for å komme inn. Jeg har vistnok en stram livmortapp Kan le av det nå, men vet jo at jeg går rett i bakken dersom noen prøver å "dytte igjennom" en spiral der. Skjer alltid... Og jeg HATER å svime av Iallefall dersom det er pga blodtrykksfall forårsaket av smerte en "rar" plass man egentlig ikke skal kjenne Stakkars gynekologen sist ble så stresset når hun måtte løpe å hente et glass vann og sølte vann over hele kontoret sitt i farta. Vet ikke hvem av oss som var blekest jeg, men mulig hun?!? Haha! I told you so! Så typisk at folk tror at man overdriver, og når ting faktisk skjer så blir de overrasket Nei må prøve å la denne dagen her bli fin til tross for skuffelsen. I morgen blir jeg hele 34 år Dagen feires med minien hjemme fra barnehagen og jeg skal nyte hvert øyeblikk med han Klarte dessverre ikke å oppfylle hans ønske om å bli storebror i 2017, men vi prøver igjen å treffe i 2018 Det er surt med negativ test. Men ja som du sier så må du nesten prøve å gjøre det beste ut av dagen, selv om skuffelsen er stor Klem til deg! Endret 19. januar 2017 av Ruccula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. januar 2017 #219 Del Skrevet 19. januar 2017 Så kjedelig med negativ test da.. Når testet du positivt med førstemann? Høres fælt ut med den spiralen da Jeg er din totale motsetning. Kjenner ikke en døyt når spiralen settes inn, tas ut, celleprøve, sjekke åpning..Totalt følelsesløs livmortapp Føles som å bli fingra bare Bare sånn for å slenge ut en TMI Dere har ikke vurdert å bare hoppe av i svingen i mens da? Jeg hadde en MA i september2014, og ble gravid med lillebror i juni 2015. Mellom der så hoppet vi av i svingen. Også pga bhge inntaket, og at jeg ikke følte meg helt klar for et barn til etter opplevelsen med MA´en. Første måneden mannen fikk være med gjennom svingen igjen ble jeg gravid For selv med dårlig planlegging i forhold til bhge så var det ikke verdens ende om jeg ble gravid mellom der. Man finner jo alltid en måte å løse ting på i en periode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 19. januar 2017 #220 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg krysser fortsatt fingrene for at du får en mega overraskelse til bursdagen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå