tr.heimspia83 Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #121 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 21. desember 2016 #122 Del Skrevet 21. desember 2016 Kjedelig med TR, men kjenner på det selv at julen er nok en tid det er veldig greit å ikke være gravid. Hmm, er det sånt en må begynne med av tilskudd altså. Hørtes jo litt slitsomt ut med masse symptomer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 21. desember 2016 #123 Del Skrevet 21. desember 2016 Hahaha Mannfolk Så greit at opptaket er utvidet til 1. november da. Her er det jo 1. september slik som nesten resten av landet Jeg tenkte at det kom til å bli gunstigere med februarbarn enn novemberbarn i forhold til bhge. Men neida Jeg hadde nok såklart fått plass til han i en annen bhge om jeg søkte alt mulig og ringte rundt. Men jeg er ikke så despo etter plass. Frister ikke styre med å levere broren her vi bor og kjøre til andre siden av byen for å levere lillebror. Og samme greia på vei hjem igjen. Håper dere slipper prøvepause da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #124 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #125 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. desember 2016 #126 Del Skrevet 24. desember 2016 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 25. desember 2016 Forfatter #127 Del Skrevet 25. desember 2016 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 26. desember 2016 Forfatter #128 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 26. desember 2016 Forfatter #129 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 27. desember 2016 #130 Del Skrevet 27. desember 2016 Den siste der altså… Den er du IKKE alene om. I så fall er jeg like teit I dag ble mr V sendt i bhgen med den beste samvittigheten fordi han driver meg til vannvidd hele tiden. Jeg blir som deg i blandt jeg også. Drittlei av alt. Lei av å være den som maser hele tiden, lei av at 4 åringen og mannen ikke gjør det jeg ber de om sånn at jeg MÅ bli den sure masekjærringa.. Lei av at livet mitt dreier seg om bleieskift, mating av baby, bære rundt på sutrebaby, bruke mye tid på å få lagt den babyen.. Så ja.. miste seg selv ja Jeg har veldig lite tid til meg selv for tiden. Står opp med ungene kl 6.30 og får ikke spist frokost før klokka er nærmere 9 pga alt som skal ordnes først.. Jeg er litt der nå at jeg er lei av å være hjemme, men vil alikevel ikke at minsten skal i bhgen enda Kan vi kalle det juleferiedepresjon?? Hørtes ut som dere hadde en fin feiring da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #131 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 1. januar 2017 Forfatter #132 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 1. januar 2017 #133 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) På 8.12.2016 den 11.08, tr.heimspia83 skrev: 3 timer siden, tr.heimspia83 skrev: Godt nytt år Her ble nyttårsaften noe annerledes enn det norske gjennomsnittet Jeg jobbet til kl 21.30 og var hjemme en times tid etterpå. Vind, dårlig vær og slitne folk i huset gjorde enkelt og greit til at vi fant senga før rakettene ble fyrt av Koste oss litt sammen i steden og sovnet til bulder og brak. Er generelt ikke så mye raketter her ute på "landet" så det var ikke mye futt å måtte overse likevel.... Planen var egentlig å vekke jr så han fikk være med når naboene skulle sende opp, men fikk mld om at de droppet det pga været de også Jr sover enda, så da fikk jeg litt ledig tid her inne! Må begynne å lese meg litt opp om WY nå, da EL er forventet innen en liten ukes tid... Synes å huske at jeg skal stoppe med BDG noen dager før EL og begynne med WY dagen etter Altfor mye å tenke på egentlig! Men dette er jo siste forsøk i vinter, og dersom det ikke klaffer i januar så blir det prøvestopp frem til sommeren. Må bare bestemme meg for om vi setter tilbake spiralen det halvåret eller ei... Litt nedtur å sette den tilbake og, men samtidig så er det mye tryggere Noen tanker? Åhhhh jeg håper at neste jul blir med en mini-mini på armen Jeg VET jo at jeg kommer til å bli dødshormonell og ikke lett å leve med, så det er bare å krysse fingrene for at mannen orker å holde ut med meg likevel Stakkaren kommer sikkert til å delvis angre på det om det blir en til ..... Men jeg er overbevist om at det er verdt det etter en stund, og jeg føler meg småsyk i hjertet når jeg tenker på jr som får holde et lillesøsken i armene Godt nyttår!!! Jeg tilbrakte nyttårsaften på badet med radioen på full guffe og en livredd hund i fanget Må dere bruke spiral da? Hva med kondom? Vi har brukt det i åresvis vi, siden jeg ikke tåler hormonell prevansjon. Det gpr helt fint Jeg vil egentlig heller ikke ha desember barn, så vi kommer også til å ta en pause frem til april om det ikke går nå Endret 1. januar 2017 av Ruccula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 1. januar 2017 Forfatter #134 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 1. januar 2017 #135 Del Skrevet 1. januar 2017 48 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: Æsj det er så fælt med hunder som blir redde denne dagen. I allefall om man har folk rundt seg som ikke tar hensyn og sender opp både før og etter kvelden Nei må ikke bruke spiral, men kondom fungerer så dårlig for oss... Vi har allerede "problemer" vi må overvinne rent fysisk sexuelt og da hjelper det neppe å gjøre ting mindre følsomt i tillegg Flere menn sliter med tidlig avgang, mens min er heller stikk motsatt.... Og det hjalp vel ikke strengt tatt på at Jr kom ut fra huhaen i tillegg April ja... Da ender du opp med januar-barn! Noe som egentlig er finfint I.o.m at JEG er januar-barn altså! Men for oss så går ikke kabalen opp med 17 mnd til barnehagestart fra fødsel.... Fuck altså! Vi må nok drøye til Juli/August med å prøve igjen da.... Åja, hmm har du vurdert sånn fruktbarhets computer sak, sånn som måler temp i munnen hver morgen? så har dere bare sex i trygge perioder. Skal være ganske trygg Siden jeg er såpass gammel (blir 33) ikke har barn fra før og nå har møtt på problemer med å få barn, så betyr måneden ungen er født i mindre og mindre...unntatt kanskje desember, desember er en uheldig måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 1. januar 2017 Forfatter #136 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 3. januar 2017 Forfatter #137 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 4. januar 2017 #138 Del Skrevet 4. januar 2017 Valgte du kurs eller aksjer? Kjedelig med sånne nedtur-perioder, men når dere har klart 1 barn tipper jeg 2 går helt fint. Er mer bekymret for oss som ikke vet opp og ned på en baby. Og når samboeren tuller med at jeg får ferie i permisjonen og han derfor slipper å gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 4. januar 2017 Forfatter #139 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 4. januar 2017 Forfatter #140 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) . Endret 10. februar 2017 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå