Gå til innhold

@riels diary


@riel

Anbefalte innlegg

Gjest Teletubbien

Tittei @riel :vinke:

Hm, ifølge listen din skal du altså ha komle i dag du :roll: Har ikke smakt det så ofte, en gang tror jeg.... Vi skal ha BIRD i tubbyheimen.... :sikle: Nuuuudelig, helstekt birdie-birdie-nam-nam :ler:

Gode ønsker for romjulen lille havfrue :nissevink: color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gode ønsker for romjulen til deg og vennen :nisseblunk:

Vi skal ha komle ja :) sammen med kålerabistappe, julemorr og resten av pinnekjøttet fra julaften :sikle: Det skal jammen bli godt!!!!! Men det hørtes da meget godt ut med helstekt fugl også :wink:

Idag har jeg vedlikeholdt min nystartede tradijon med the full body treatment- skikkelig spa behandling hvær søndag. Og da føler jeg meg så god og myk etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @riel.

Jeg er inne på julesidene og samler gavetips til neste år

:ler:

Så i tråden om den perfekte kjærestegave at du hadde skrevet formel1 løp. litt morsomt, fordi det er det min mann ønsker seg mest i verden også, tror jeg. men som han aldri ville tenkt på som julegave.

hvordan skulle man gå frem, tror du? hvordan finner man frem hvor løpene skal gå og hvordan man får billetter osv.?

noen anelse?

det blir vel med drømmen noen år til, men hadde vært ustyrtelig morsomt å få til en gang.

Ha en fortsatt god romjul og et godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Klips

Så koselig med nye besøkende :)

Hvis du skulle finne på å virkeliggjøre typens drøm, tror jeg vrooom kan hjelpe deg :wink:

Hadde jeg hatt litt mer i lommeboka skulle nok jeg ha overraska typen med en F1 tur, men det får bli med TV tittingen annenhvær søndag i noen år til her i gården også :ler:

En fortsatt god romjul og et godt nytt år til deg også :nisseblunk:

Dagen idag har gått rolig for seg. Det var siste feriedagen, så jeg låg på latsiden til solen sto midt på himmelen og vel så det :ler:

H&M katalogen kom idag, og da kunne jeg ikke dy meg. Så nå er 2 sommertopper, 2 skjørt og en bikini på vei hjem til meg :Hehe:

Vi var og kjøpte fyrverkeri idag. Kjøpte en stor rakett, en liten rakett, en pakke jumping jacks og to små pakker stjerneskudd. Så nå er det klart for nyttår :wink:

Var også innom Kvadrat. Jeg ga jo typen gavekort på sko til jul (han fikk også belte og film, bare gavekort er jo kjedelig). Hele den peioden vi har vært sammen har han aldri kjøpt nye sko :o så nå tok jeg saken i egne hender med å gi han det gavekortet. Han fant seg noen tøffe Nike sko, så nå er han vel skodd for nye 3 1/2 år :ler:

En tur på Kvadrat innebærer selvsagt en liten titt innom Chlas Olson, så da ble det jo noe datastyr på typen da :roll: Men det glemte jeg fort da vi fant Pocahontas og Lion king som sånn 2 dvder for 229 kr på Free record shop. Jeg samler på Disney filmer, og nå som DVD'en har tatt over, har jeg måttet begynne på nytt.

Til middag koste vi oss med rømmegrøt og spekemat :sikle:

Etterpå koste jeg meg foran prosjekteren med Pocahontas. Lenge siden jeg har sett den, og da blir det ekstra stas :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien

Stor romjulsklem på vei :klem:

I dag kom min H&M katalog også :wink: Jeg tror jeg skal klare å begrense meg litt i år!! Holder jo på å forandre på størrelsen her, så jeg aner ikke lenger hva jeg passer inn i, forhåpentligvis er jeg enda lenger nede når sommeren og bikinisesongen banker på :sjarmor: Men litt småsnacks til de to skjønne trollungene mine, det må jeg jo bare ha :ler:

Jeg får sånn atelier Margretha katalog også (håndarbeid) og det er altså så mye vakkert i de katalogene.... Sukk. Jeg skulle ønske jeg var millionær jeg :wink: Også måtte jeg egentlig hatt utrolig mye mer tid da, for å rukket og sy alle disse flotte broderiene. Har allerede kurven full, og lite tid til å bruke på sånt :sjenert: Nåja, bare vent til jeg blir PANGsjonist så :ler::ler:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tubbi!

Måtte nok begrense meg litt jeg og. Var i grunenn en, to, tre, ti ting til jeg kunne tenke meg, men budsjettet mitt tillatte ikke det. Men dette er første gang på leng jeg bestiller fra H&M. For før måtte jeg alltid prøve klær før jeg kjøpte de pga. de der digre puppene jeg hadde. Nå er alt så mye enklere!!!!! :-)

Idag var jeg på jobb igjen. Tungt å stå opp, men dagen gikk greit. Ikke så mye å gjøre så det ble endel prating og kaffedrikking. Koselig det :)

Var hjemme i halv 4 tida, og da var det bare å begynne på middagen. Skinkestek sto som sagt på menyen idag, og da trengte jeg all den tida på det. men jammen ble det godt :sikle: Ikke så værst når det er første gang jeg lager skinkestek. Så nå er jeg både stolt av meg selv, og god og mett i magen.

Ble invitert på pinnekjøtt og party hos et vennepar av oss på nyttårsaften. Takket gledelig ja. Skal bli kjemegøy! Vinen er allerede innkjøpt, tar med litt vodka, så kan vi lage noen skikkelige drinker, og så tar vi med noe boblevann til vertene:) Den kan sprettes under middagen, så blir det litt bobler i glasset til alle :ler:

Imorgen skal vi besøk til en veninne av meg. Hun studerer i Danmark, men er hjemme på ferie i julen, så det gleder jeg meg til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Halla, @riel!

Denne blir på dialekt ;)

Eg syns det e så kjekt å lesa ka mat du ska ha di enkelte dagane, for det virke så folk i vår generasjon ikkje lage så møkje mat lenger. Di har liksom så dårlige ti nå.

Mens eg snakke om mat.. For ein gongs skyld har eg planlagt heile vekå. I dag ska me ha nachos, i mårå blir det betasuppe, nyttårsaften blir det indrefilet med et eller aent tilbehør (har'kje bestemt meg endå), lørdag er det jo taco, sjølsagt, og søndag blir det kinamat. Juhu!!

Koss går det forresten itte operasjonen nå for tiå? Kan du begynne å hoppe og danse snart?

Håpe du har ei kjekke romjul og at du kose deg masse!

Romjuls :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leyla!

Såklart me onge åg må gjørr litt stas på julå :) Det e bare ein gang i året vettu :wink: E litt kjekt å få te å laga ein skikkelige middag og av å te! Me sko jo egentlig ha taco idag, men må bytta om på planen, for me ska på besøg te ei veninna. Så idag bler det rester av skinkesteik og kålerabistappa, og imårå bler det taco. det e jo så digg!!!!!

Puppene de begynne å festa seg nå :ler: Gjørr ikkje møje vondt lengår, men fremdeles så e di litt håvne. men i januar begynne eg å trena. Håbe at eg finne ein turbuddy når eg flytte t Bryne. Eg lige å gå tur, men ikkje aleina, og å få med typen kan eg bare glømma :roll: Me ein gang en har någen å gå med, bler det møje kjekkåre, og derfor lettåre å komme seg opp av sofaen :ler:

Kose meg masse i romjulå eg. Fekk fri resten av ugå, så nå ska det ble ei fine langhelg :wink:

Koz deg masse i romjulå du åg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbuddy??? :sjarmor:

Mannen har kasta H&M katalogen min :evil: så da blir det ikke bestillinger denne gang!! Men men, tror jeg skal komme over sjokket etter hvert

:ler:

Det blir nok fin fint å feire nyttår i byen da @riel.. Ikke at jeg noen gang har gjort det da, men der blir nok mer show der, enn her på *kremt* Bryne :roll:

Vi skal ikke være hjemme på nyttårsaften i år... Blir litt rart å være borte, har alltid feira ilag med nabolaget. Men i år skal vi til far og holde han med selskap, og sove der...

Hva er det med menn og sko??

Da jeg møtte mannen min, for lenge siden, hadde han et par sko som han da hadde kjøpt for 4 år siden, og det var DE BESTE SKOENE SOM FANTES! Han skulle ikke ha seg nye :roll:

Det tok meg 4 år å få på ham noen nye.. Det er helt utrolig da!! Men nå har han helste fått skodilla da, og kjøper seg nye nesten oftere enn meg :ler:

Vel, klokken tikker mot sent :Gjesp:

Kanskje på tide å finne loppekassen nå :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Hei på deg snuppa :wink:

Jeg skal som sagt feire nyttår i Telemark i år, så vi suser avgårde i morgen tidlig... Men, tenkte jeg skulle snike meg innom og ønske deg og dine et

:hjerte: Godt nyttår :hjerte:

Masse gode ønsker for det nye året :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Uri og Tubbi :klem:

Og et kjempegodt nyttår til dere begge!!!!

Idag har jeg lest og lest og lest. Det kan sies mye rart om da Vinci koden, men kunsten å skrive fengende skal forfatteren virkelig ha for. Har endelig klart å lagt den fra meg en liten stund. Trenger en liten oppdateringsrunde på KG, og å se nyhetene.

I 3 dager har jeg hatt vondt på høyre side i magen. At det er blindtarmen er så og si å utelokke, for da er det mye mer akutte smerter, kvalme, dårlig matlyst og feber i tillegg. Det jeg tror det er er rett og slett en form for kolikk. Jeg har nænlig vært plaget med det før, og da ble jeg sendt til ultralyd for å se om det var en syste, men på ultralyden kom det frem at kroppen min har det med å lagre/sette fast luft i et lite hulrom borti høyre hjørne i magen, så jeg antar at smertene skyldes dette. Men gir det seg ikke snart må jeg heller pelle meg til legen. Da kommer vel legen til å sjekke meg for blindtarmen, og jeg har hørt om disse her blindtarmundersøkelsene :roll:

Tenk at imorgen er siste dagen i dette året :o :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bhsiltsk

Godt Nyttår, @riel, og takk for det gamle!!

Ja, nå er det altså trettiførste desember!! Det blir rolig feiring i morgen... ehh.. senere i dag. Heldigvis bor vi slik til at vi har meeeeget god utsikt til alle andre sine raketter, så vi trenger ikke kjøpe selv. Dessuten har vi jo hund, og da er det helt greit at det blir lite raketter i nærheten her. Ikke at han er så veldig redd av seg, men det er nå greit likevel.

Må passe på helsa, @riel, det er den eneste du har. :) Syns den der "Sunscreen" sangen er så fin, jeg. Han sier så masse klokt og sant!

Enjoy your body. Use it every way you can. Don't be afraid of it or of what other people think of it. It's the greatest instrument you'll ever own.

Deilig å være oppe så lenge!! Uten å bekymre seg for hvordan man skal komme seg opp på jobb dagen etterpå!! :-) Juhuu!! :hoppe:

Ha en livlig og koselig Nyttårsaften!

:klem:

P.S. Når du flytter til Bryne og skal ha turbuddy, ta kontakt med Uruviel Súrion... Tror hun også har lyst på turbuddy. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leyla har helt rett hun!

Turbuddy er alltid kjekt å ha :wink:

Jeg går ikke så mye tur om kveldene, føler jeg går nok om dagene sammen med jentene.. Men godt å komme seg ut og gå uten dem og iblant!!

Har en nabo her, en som jeg syntes er ekkel og gammel (41) med dårlig oppførsel som så absolutt vil ha meg med å gå tur om kveldene, men har jeg lyst til det??

:riste:

Så når du har flytta til bryne, er det bare å brøle ut, så spinner jeg ned en tur :wink: (bor på "fjellet" oppføre Bryne ca 10 min fra sentrum...)

Nå skal jeg til med å lage riskrem :sikle:

Så du får ha en riktig god nyttårsfeiring

og håper formen er bedre!

:nissekone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rah, Linn3c, Leyla, Leola, Uruviel:

Takk, og et godt nytt år til dere alle!!!

Nå er vi inne i 2005 folkens!!!!

URI: Jeg roper ut jeg når vi har flytta t Bryne :wink:

Koste oss igår. Typen jobbde Skulle være ferdi 12, men ble sittende hos en kunde i en hall evighet pga noe komplikasjoner) Var hjeme i 2 tida. Imens leste jeg ut da Vinci koden, veldig spennende bok, men er nok ikke helt overbevist på at disse såkalte fakaene til Dan Brown alltid stemmer. Da hadde nok det ikke vært så mye pepper å få fra forskere og historikere.

Kvelden gikk rolig for seg. Vi var tilsammen 7 stk til middagen. Kjempegod mat (kunne ikke spise så mye pga. min vonde mage) Litt senere kom ei til, og da ble vi 8 resten av kvelden. Jeg koste meg med vin av både den hvite og musserende typen, i tillegg til litt pærecider.

Kl 12 gikk vi ut og såg på nrakettene. Tente opp et par selv også, og vi jentene koste oss med stjerneskudd.

Tilslutt tente typen på noen Jumping Jacks. Etterpå så vi på hva andre skjøt opp.

Vi tok taxi hjem i hall ett tiden for de andre hadde tenkt seg ut på byen. Jeg ville ikke d pga. magen, og typen ville ikke gå aleine, i tillegg til at han var trøtt (Han måtte tidli opp på jobb). Vi såv hos mamma den natten, for hun bor mye nærmere byen. Taxi yil Sola er dyrt på nattestid :roll: Da vi kom hjem sto godeste robbie og sang på TV :) så da så vi ferdi den konserten før vi hoppet til sengs.

I dag morres var magen mye bedre :-)

Vi koste oss med god frokost med ciabratta, speilegg og godt pålegg. Ble endel titting på nyhetene, og det gjør meg så trist! Er så overveldene å ta inn de forferdelige bildene, og historiene som blir formidlet gjennom TV skjermen. Før jeg skal begynne på middagen skal jeg også ringe inn til Leger uten grenser. Har allerede gitt til røde kors, men syns også leger uten grenser fortjener støtte for det livsviktige arbeidet de gjør der nede.

Etter middag skal jeg sette meg i sofaen med en bok. Fikk låne "Kvinnen som kledde seg naken for sin elskede" av mamma. Den handler om det angivelige forholdet mellom Jesus og Maria Magdalena. Er blitt bitt av basillen nå som je har lest da Vinci koden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Tenk da @riel, 2005 :o

Hva skal nå dette året bringe oss tro?!?

I morgen er det arbeidsdag igjen, og slutt på den deilige slumringen om morgenen og sløvingen utover dagen :( Æsj, skulle gjerne hatt bittelitte granne lenger ferie jeg, sånn frem til sommerferien feks :ler: Nei, det hadde vel egentlig ikke vært så gøy likevel da.....

Ha en fin kveld vennen, snaiks :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...