Gå til innhold

@riels diary


@riel

Anbefalte innlegg

Gjest Teletubbien

BØ!

Her kommer jeg iiiiilende innom for å ønske deg en varm og koselig helg :ler: Det er så innihampen kaldt her i Hedmark at jeg fryser snart feil på meg :ler: Brrrr.

Hulemannen sitter fordypet i VG, han er en sånn hulemann som eeeeeeelsker aviser... Kan sitte og lese avis på avis i helgene :Gjesp: KJeeeedelig :tunge1: Jeg har alt sløst vekk litt av lønna. Men jeg kjøpte 3 julegaver også da! Og veske til meg selv... Og litt snacks og god mat, selv om jeg selvsagt skulle vært flink og holdt munnen lukket slik at ingen fristelser kom innenfor :roll: Hmm, skal til lege og veie meg på onsdag... :-(

Nåja, den tid den sorg !!! :wink: God helg da @riel, og vet du forresten hva vår grønne undulat likte ?!?! Drink.... :Nikke: Da kom hun flyvende og satt seg på skulderen og nippet til pappas drink :ler: Bare pass på juleølen nå da :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Teletubbien.

Min hulemann er datanørd, så han tilbringer mesteparten av tida foran PC'en, men akkurat nå er han travelt opptatt med å spille eyetoy på playstation. Gleder meg til Yourself fitness kommer til PS2, for da kaprer jeg playstationen, og begynner med trening på alvor! har noen kilo jeg vil bli kvitt :oops: Skal bli kjekt å få seg virtuell personlig trener in the comfort of my own home :)

Jammen ble det ikke kaldt her og idag. var greit når sola sto i som mest, men den tok fort nok med seg varmen og gikk. :oops:

Høres ut som du har hatt det kjekt på shopping. Jeg digger væsker, og kjøpte en kul en nå for ikke så lenge siden. Pleide å kjøpe massevis med vesker før, man nå har shoppingmanien min gått over til å kjøpe øredobber i all mulige farger og fasonger :D

Tok med lillesøster :babyjente: (12 år), og shoppet idag. Fikk kjøpt meg øredobber, armbånd, og hårpynt, 2 topper, dresssjakke (Jippi!!! Har hatt for mye barm før til å kunne gå med dressjakke) og ammeBH... nei jeg er ikke gravid :tunge1: Men i jakten på en god og spileløs BH til en overkommelig pris, vant ammeBH'en soleklart. Kanskje jeg får mer bruk for den frem i tid også :-D Har litt å få unna før det blir aktuelt med barn, men må innrømme at verpelysten er der :Nikke: Får øve meg på å være ansvarlig mor for Bender en stund til :ler:

Bender liker forresten cola!

:tunge1:

Ha en flott helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag er en herlig dag :-)

Idag blir det som vanlig søndagsmiddag hos min mor. Vi pleier som regel det :)

Har laget god frokost til meg og min kjære, så nå venter jeg bare på at han skal få kommt seg opp av senga. :tunge1:

Lille Bender har fått forstoppelse stakkar :cry: Men han ser nå ut til å være fornøyd med tilværelsen fordeom :lol: Har prøvd å få i han litt olje, noe som ikke er så lett :ler: Får stikke å kjøpe sesamfrø senere idag.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fiskegrateng og kake hos mamsen idag :sikle:

Har bestemt meg for å trå igang med nytt og sunnere kosthold imorgen. Skal spise mye mer fisk. :tunge1:

Har noen kilo å kvitte meg med, og kan foreløpig ikke trene noe særlig, og med det kalde været ute frister det ikke særlig å ta på seg turstøvlene akkurat :roll:

Har nettop sett A princess diaries 2. Blir litt overgidd av amerikanerenes naive syn på det europeiske kongehuset, og ikke minst hvordan vi europeere lever og ånder. Da jeg var på studiotur i Universal studios LA, viste de oss en gate, som de kalte for Little Europe. Denne gaten skulle visst nok passere for å se ut som en vanlig gate i hvilken som helst by i Europa... I beg to differ :fy: Det så skikkelig middelhavsgate ut. Aldri kunne den gata passert for norsk, og ikke svensk, dansk, tysk, britisk osv. osv. Men i amerikanernes øyne var det visst nok Europa i et nøtteskall :roll: Jaja, det må de bare tro :ler:

Bender ser ut til å bli bedre nå :) Han fikk litt valmuefrø, og så lurte vi i han olje ved å dyppe litt hirse i oljen, og siden han er så glad i hirse, spiste han med god appetit :-D Tror det gjorde sitt til å stabilisere magen på vår lille undulat :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk meg en legetime idag. tror jeg trenger litt lenger sykemelding :( håper det går greit. har aldri bedt lege om sykemelding før, og vet ikke hvordan det vil gå :forvirra: men håper jeg klarer å formidle til legen hvorfor jeg trenger noen rolige dager til for at det skal gro skikkelig, og at jeg skal bli bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sykemeldt ut uka, og 50% i 2 uker framover. Tror det er bra, slik at jeg får komt meg skikkelig.

Imorgen får jeg besøk av ei veninne. :)

Så da blir det litt sladder og jenteprat :heiajente: :brunette:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ei veninne på besøk idag. Det var koselig :)

Fikk prata litt om nytt og gammelt. :kose:

Bender har blitt gal! Maken til merkelig liten undulat skal du lete lenge etter :o :ler:

Han har næmlig begynt å gå på gulvet. Han er skikkelig på oppdagelsesferd, og spiser llt han kommer over (golvet skulle hatt seg en shine, men det er typen sin jobb for tiden). Får ikke håpe han blir dårlig i magen igjrn :oops:

Det er jo litt morsomt da når han vagger rundt omkring :ler: Jeg prøvde å få han til å slutte, men han fløy bare ned igjen gjentatte ganger, og jeg orket ikke mer. Er liksom sykemeldt, og skal holde meg i ro.

Skal snart lage middag nå. Det blir fisk idag. Sunt og godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Hei hei @riel!

Ser du har operert brystene? Jeg må jo bare spørre fra og til hvilken størrelse? Har drømt om det i mange år, men aldri turt, og nå etter at kiloene har begynt å forsvinne ønsker jeg det ikke lenger. Har gått fra 85F til 80DD! Fantastisk! Ingen rundt meg forstår hvorfor jeg er så glad for det?! Vel, fordi det plutselig går an å finne BH i noe annet enn hvitt og svart en sjelden gang.

Bender høres fantastisk ut! Vi hadde en nymfeparakitt som dessverre døde av fugleaids. Eller, vel vi tok ham med til dyrlegen og fikk det gjort der, før han hadde altfor mye vondt. Han var skikkelig kosete, og kunne sitte på skuldra mi og nusse meg. Han var ekstra glad hvis jeg hadde øredobber på, for da kunne han plukke på dem :).

Takk for hilsen i dagboka mi, forresten!

Bli-bedre-fort-hilsen

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leyla :vinke:

Så koselig med besøk fra deg :rosasmil:

Jeg skjønner godt at du er glad for ny størrelse. Hadde de rundt deg visst hvor tungt det kan være tror jeg de hadde forstått. Men det er mange som ikke helt skjønner det, og tror at jenter går gjennom slike operasjoner av kosmetiske grunner.

Jeg brukt 85f, som forsåvidt var for lite, men største str de hadde på butikker med min prisklasse. Etter 2 kg (1 på hvær) fjernet under operasjonen, er jeg 85d, og vil bli en full C når resten av hevelsene forsvinner :)

Er veldig fornøyd med det, og ryggen min er blitt mye bedre. Er ei lita jente, 162 cm, så før var jeg bare en stor vandrende barm :ler: og alt for tung last for meg og ryggen min.

Så synd med nymfeparakitten din :cry: Fugler er jo så hærlige. Det er mye liv og leven med de. Jeg er ikke et katte eller hunde menneske. Men fugler syns jeg det er kjempekjekt med :)

Har aldri hørt om fugleaids før. Er dette noe mange fugler kan få? Må ta en tur med Bender til dyrelegen, for en sjekk snart, og forsikre meg om at han er frisk og ikke har papegøyesykeviruset i kroppen.

Klem fra meg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Ja, alle fugler kan få fugleaids. Da vi var med Pip til dyrlegen første gang, måtte de sende blodprøve til Tyskland for sjekk. Det gikk to-tre uker før vi fikk svar.

Det er VELDIG smittsomt, og vi fikk som råd å kaste buret hans etterpå. Vi måtte IKKE bruke det til en ny fugl fordi den også kunne bli smittet. Skumle greier, med andre ord.

BH-størrelse: Tenk hvor mange BHer du kan kjøpe nå!! C-cup er det jo tilbud på hele tiden! Heldiggris! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BH-størrelse: Tenk hvor mange BHer du kan kjøpe nå!! C-cup er det jo tilbud på hele tiden! Heldiggris! :-)

I know!!!!! Så fort jeg kommer meg utav disse spileløse BHene er det rett på HM og kjøpe billige og fine BHer!!!!!!!!! Mine har alltid kostet 200-300, så det å bare betale en liten hundrings skal bli bra :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag uten noe spesielt fore. Blir nok endel KG på meg idag da :)

Bender er igjen ute på oppdagelseferd på golvet. Ser ut til at vi må trø varsomt her fra nå av.

Nå er det bare dager til adventspynten skal opp! Gleder meg til åp tørke støv av julepynten. På søndag skal julestjerna, adventsstaken, og den elektriske staken fram. I tilleg til litt juleduker og noen julelys. Så kommer alle nissene på plass neste søndag. Treet pynter jeg søndagen etter tenker jeg. Det skal jammen bli kooooz

:nisse:

Idag skal jeg kose meg med god lunc. Vi har kjøpt Provence skinke, så det skal bli godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Hei på deg @riel :klem2:

Helledussen altså, det bare snør her hos meg! :o Tenk på det måkearbeidet da :o Iiiiik.

Jeg ser tydelig for meg lille Bender på tur :ler::ler: Hvilken farge har han egentlig? Jeg digger egentlig fugler jeg også, men med trollunger i huset ville det nok bli for urolig og skummelt for en liten Bender på vårt gulv :wink: Jovel.

Ser du er like ivrig som jeg er med tanke på julepynt. Jeg har funnet frem eskene jeg og satt dem under senga - hihi, skader ikke å ha dem i nærheten....

Nå skal jeg ta meg en tur ned og høre på litt julemusikk og skrive ned litt handleliste- stikkord. Må jo finne 48 små gaver til trollungenes kalender jo :klø:

Ha en fortsatt fin dag da, vennen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å sniker i dagboken din.. :wink:

Så deilig at du har fått brystreduksjon. Har selv 75D (75DD nå som jeg er gravid - og det er en veldig full DD for å si det slik... :tunge1: ) og selv om jeg er 1.74 cm høy føler jeg meg veldig fortung, så jeg kan bare tenke meg hvordan du har følt det. Man merker det fort i ryggen.

Nei, det er ikke så greit med disse puppene... :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg @riel :klem2:

Helledussen altså, det bare snør her hos meg! :o Tenk på det måkearbeidet da :o Iiiiik.

Jeg ser tydelig for meg lille Bender på tur :ler::ler: Hvilken farge har han egentlig? Jeg digger egentlig fugler jeg også, men med trollunger i huset ville det nok bli for urolig og skummelt for en liten Bender på vårt gulv :wink: Jovel.

Ser du er like ivrig som jeg er med tanke på julepynt. Jeg har funnet frem eskene jeg og satt dem under senga - hihi, skader ikke å ha dem i nærheten....

Nå skal jeg ta meg en tur ned og høre på litt julemusikk og skrive ned litt handleliste- stikkord. Må jo finne 48 små gaver til trollungenes kalender jo :klø:

Ha en fortsatt fin dag da, vennen :wink:

Hei :)

Så koselig med besøk.

Bender er grønn, som er den naturlige undulatfargen. Idag har han også funnet ut at han kan speile seg i vasken, så han sitter endel der også :ler: Tror nok ikke små barn, og små turgående fugler er en så god kombinasjon nei :)

Jeg gleder meg til juuul!!!! Piner meg selv med å vente til søndag. Men da blir det pynting og julemusikk :nisse:

Har et kalendertips til deg. Tegn et kart av huset ditt (eller eks et rom i huset) som et skattekart på en pappplate, og klipp det i biter. La de få en bit hvær i f.eks en uke. Når de har fått alle bitene kan de gå på skattejakt, og skatten kan være en film, cd, leketøy o.l. Mor mi pleide å gjøre det, og jeg syns det var kjempekjejkt. Da ble det ikke bare godterier i kalenderen.

Klem :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å sniker i dagboken din.. :wink:

Så deilig at du har fått brystreduksjon. Har selv 75D (75DD nå som jeg er gravid - og det er en veldig full DD for å si det slik... :tunge1: ) og selv om jeg er 1.74 cm høy føler jeg meg veldig fortung, så jeg kan bare tenke meg hvordan du har følt det. Man merker det fort i ryggen.

Nei, det er ikke så greit med disse puppene... :sexy:

Heisann Sirka :vinke:

Så koselig at du stakk innom :)

Er veldig fornøyd med mine nye pupper. Legen også, som er bra da :ler: Det er hvist ikke så lett å få det fint etter store reduksjoner, men alt ble bra. Takk og lov. Og ryggen min priser seg lykkelig :)

Kan tenke meg at puppestellet vokser i takt med magen din for tiden :sexy: Men forhåpentligvis krymper de tilbake til din normale str etter fødselen :babysmokk:

Klem :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er merkelig med det, men når jeg kan sove lenge, da våkner jeg tidlig. Hadde gode planer om a :sove: til langt på dag idag, men neida. Våkenn som et lys var jeg allerede kl 10. Så da bar det opp, og hive i seg litt frokost. Havrefras med melk, og ei pære. God og sunn frokost det :)

Skal gjøre litt jobbrelatert research idag. Det er litt greit å ha noe å bruke tida på. Og så får jeg prøve å rydde litt siden vi får besøk imorgen.

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sent i seng igår, så da var det godt å kunne sove ut idag :sove: Dakar typen :-( Han måtte tidlig opp på jobb.

Idag får vi besøk, så da blir litt rydding å foreta. I tilleg må vi handle inn litt digg å ha på bordet.

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Hei @riel!! :tommelsmil:

Hva er "å legge seg sent"? Klokka 2400? 0200? 2300? Når jeg har fri dagen etter er det ikke noe som er sent. Skal jeg på jobb dagen etter, er 2330 sent. What about you?

Dere får besøk, ja... Da MÅ det jo digg på bordet, det er definitivt en gyldig grunn. Og gjestene må jo ikke føle at de sitter og spiser alene, heller. :-)

Håper dere koser dere i kveld, tenner masse stearinlys og nyter siste helga i november. :-) Snart er det jul!!! :nisse:

Helgehilsen fra meg til deg! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leyla :)

La oss sånn i 01.30 tida. Men når jeg har fri og typen ikke har det, prøver jeg å legge meg sånn nogenlunde samtidig som han. Men i går ble vi sittende og se film, og så når vi skulle legge oss fant han ut at han på død og liv måtte rense røret til vasken fordi vi skal ha gjester, og da kunne det ikke være så tett(tenke seg til, han ser ikke poenget med å rydde når vi får besøk, men rense vasken, det må han). Så da måtte jeg vente til han var ferdig med det før jeg kunne gjøre meg klar for kvelden :-? Gutter er rare. men søte og :)

Har rydda litt idag, og skal snart begynne på middagen. Det blir indisk kyllinggryte med ris :sikle:

Så må vi handle vin og digg + middag til imorgen for da får vi gjester igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...