Gå til innhold

@riels diary


@riel

Anbefalte innlegg

Gjest Teletubbien

Kan du ikke sende noen gjester hit til meg også da @riel, jeg får aldri besøk jeg :( Folk sier at jeg må ta skylda sjøl når vi har bosatt oss i slike grisgrendte strøk - laaaaangt fra alt som heter familie og venner, men hallllo - jobben dah :-x Hulemannen er nemlig egentlig grønn - sånn militærgrønn, vet du :roll: og da er det sånn at sånne grønne hulemenn ikke kan jobbe hvorsomhelst heller :ler:

Men besøk har vi sjelden ja. Hulemannen har jobbet så mye i utlandet at det å pleie, for ikke å si skape vennskap - har vært vanskelig gjennomførbart :-( Kjedelig er det, skulle gjerne kjent noen jeg kunne dratt på shopping med og besøkt, og tatt en ost/vin kveld med og *drømme* :wink:

Vil du være vennen min @riel :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såklart jeg vil være vennen din Tubby :klem2:

Skulle ha besøk idag ja, men tror du ikke de ringte og sa de ikke kunne, for hun måtte jobbe overtid. :cry: Men de skulle nå ringe imorgen å avtale på nytt, så da hadde jeg tenkt å foreslå at vi kan ta en tur ut på kvelden. Ikke på fylla, men bare skifte tilværelse. Gå å ta noe kaffe, og gjerne et glass vin for vi jentene som ikke kjører :)

Skjønner godt hva du mener med å aldri få besøk. Vi er litt ensomme her ute vi også for det er et stykke fra byen. Jeg har itilleg mistet endel kontakt med folk fordi jeg gikk på skole på Karmøy, og nå også har endel av mine veninner flyttet vekk. Jeg jobber jeg i en liten bedrift, istedenfor å studere, som så mange andre på min alder gjør. Savner det å befinne meg i et miljø sammen med andre, og knytte nye kontakter. Og typen har bare bodd her i et par år, så han har ikke blitt kjent med så mange han heller. Det blir helst de han jobber med, men han er ikke mye med dem i fritiden. Så vi er litt ensomme vi også :cry:

:klem: fra din gode venn @riel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Vi har heller ikke så mange venner...

Hverken jeg eller samboer er herfra, og de vennene vi omgås (en sjelden gang) er stort sett barndomsvenner fra hjembygda mi og typene deres.

Heldigvis har hverken jeg eller samboer særlig sosiale behov, men det finnes jo ganger da jeg kjenner at det hadde vært godt å kunne dra på besøk til noen. Ta en kopp te og prate om livet... *drømme*

Alle mine venner har barn, og det har ikke vi. Da begrenser det seg med en gang. De har det travelt på sin kant, og jeg orker ikke å sitte og prøve å ha en voksen samtale med en haug unger løpende att og fram.

Det er jammen vanskelig å få venner når man er voksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen vanskelig å få venner når man er voksen!

Det er sant. Ihvertfall når en jobber, og ikke studerer. Når en er student treffer en hele tiden nye mennesker. Når en jobber i en liten bedrift blir det derimot ikke mye av det :cry:

Da er det jammen godt å ha venner her på KG :wink:

Var å kikket på magnetsykkelen på XXL igår :) Og gikk til innkjøp av treningsmatte. Så også etter treningsstrikk, men de hadde ikke den typen jeg var ute etter. Skal si du inspirerer meg Leyla :)

Idag får vi middagsgjester. Mor mi og søstra mi kommer :) Det skal bli koselig. Da blir det pizza, og The Incredibles på storskjerm. Det er kjekt med prosjektor og surround :) Da kan en få den kinoopplevelsen hjemme :)

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så du skal kanskje flytte til Bryne du?? Jeg bor ca 10 min fra Bryne sentrum.. Vi har vært å sett etter tomter rundt om på Brne, jeg vil nemlig bo nærmere sentrum. Men det koster jo der til og da.. Så da bor vi godt her vi bor. :Nikke:

Smaker pinnekjøttet godt på IKEA da :o Jeg er litt kresen når det gjelder pinnekjøtt jeg! Skal ha 5 min i grillen før det er PERFEKT :sikle:

Storskjerm og prosjektor :o Skal si dere har utstyret i orden da :hjerter2: 32" våres blir jo utrolig liten i forhold..

God helg da.. Pliktene kaller :-)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Da er det jammen godt å ha venner her på KG :wink:

Ja, det er i grunnen det, selv om det ikke blir helt det samme her :)

Var å kikket på magnetsykkelen på XXL igår :) Og gikk til innkjøp av treningsmatte. Så også etter treningsstrikk, men de hadde ikke den typen jeg var ute etter. Skal si du inspirerer meg Leyla :)

Så flott!! Var og kikket på den sykkelen i dag, vi, og den virker veldig lik den jeg har. Kanskje litt mykere på setet, og det er jo bare en fordel.

Den strikken jeg har har vi kjøpt der. De har jo mange forskjellige, men jeg har den røde - som er hardest (sjakktrekk).

Idag får vi middagsgjester. Mor mi og søstra mi kommer :) Det skal bli koselig. Da blir det pizza, og The Incredibles på storskjerm. Det er kjekt med prosjektor og surround :) Da kan en få den kinoopplevelsen hjemme :)

Ohoi! Ja, det må jeg si! Vi har bare en liten 29", vi, men med himla god lyd! Drømmen er en sånn diger svær plasma-skjerm med surround når vi kjøper hus. Da skal jeg få eget trimrom med ribbevegg og diverse maskiner! :-) Gleder meg stort!! Men først må vi putte penger inn i BSU og spare til vi har nok til egenkapital. DA skal vi ha hus!!

Stor :klem:

Stor :klem: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien

Jeg vil åsså ha sånn hjemmekino :-( :wink: Nåja, jeg tror jeg holder meg til den jeg har jeg, etter en rask kikk på nettbanken :ler:

Snodig det der @riel, jeg hadde faktisk tenkt å overbevise hulemannen om å lage pizza i morgen :kline: Hulemannen er verdens beste pizzalager nemlig :danse:

Egentlig så tenkte jeg bare ta en liten tur innom og ønske deg en fin lørdagskveld :wink: Jeg har alt puttet staken og stjerna på plass i vinduene jeg... :oops: Kunne ikke vente heeeelt til i morgen :ler: Men adventstaken har jeg ikke satt opp da :wink:

Stooooor klem fra Teletubbien :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizzaen ble jammen god! Vi kjøpte sånn skikkelig halvstekt pizzabunn, og den ble akkurat sånn som de du får på pizzeria :sikle: Og så koste vi oss med film og spiste chips og chokolade.

Men nå har gjestene tatt turen hjem, så jeg tenkte bare jeg måtte skrive ned sånn julegaveliste. Jeg er så stolt av meg, for jeg har klart å gjort det meste unna + at jeg syns jeg har funnet smarte julegaver som mottageren blir glad for (Merk at jeg skriver jeg. Har med å gjøre at jeg kjøper, og typen bare dilter etter meg i butikkene. Men av og til klekker han også ut noen gode gaveideer da :ler: )

Her er lista:

Svigermor: gavekort på aromaterapi

Svigerfar: En flaske cognac

Svigerbror m/dame: Babybok /de venter barn)

Bestemor: Asiktskrem og ansiktsvann. Sett med lue, skjerf og hansker.

Mamma: Asiktskrem og ansiktsvann

Vennepar: Irish coffe sett og shotglass.

Og så vet jeg hva vi skal kjøpe til de vi ikke har kjøpt til enda :)

Er meget fornøyd med meg selv!

Imorgen skal det ryddes i vår overfylte bod, slik at jeg kommer til der julepynten står :-? :)

Tenk at imorgen er det 1 søndag i advent!!!!!

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, send over litt pizza da. :sikle: Det hørtes godt ut.

Ser ut som du er godt i gang med julegaveinnkjøpene. (Jeg har bare kjøpt èn.. :oops: )

Advents :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!!! 1 søndag i advent :grinele:

Og da syns jeg det passet å lage nisselua til havfrua mi. Ble hun ikike søt? Syns jeg ihvertfall. Er meget fornøyd med min egenkomponerte lille havfrue. Var inne på tanken om å bruke disneys Ariel, men siden de saksøker alt og alle som bruker bildene deres uten tillatelse, lot jeg være :wink:

Har satt frem adventstaken, og gjett om det ble koselig! Har pyntet den med stjernetråd i gull, og lagt en lilla heklet løper under. Det ble meget nydelig!! :) Tenker jeg skal plassere en søt liten :rosaengel: eller to ved den, men da må det først ryddes i boda, så jeg kommer til der julepynten står :veldigsur: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Hoppetihei @riel :blomst_opp:

Jammen ble det ikke pizza på meg i dag da :wink: Det er sååå deilig, sitter her og gleder meg spent fordervet mens den gode pizzalukten sprer seg.... Åååå er den ikke ferdig snart :tunge1::ler:

Til tross for en heller laber form i dag tidlig (hadde en liten forsmak på julens gleder i går kveld :perebrus: ) så har jeg faktisk fått gjort litt i dag. Vasket og ryddet og støvsugd opp alle mine søte små kjæledyr (Les hybelkaniner) :ler: Nå kjenner jeg dog at kvelden er kommet og jeg har funnet ut at dagens innsats er utført :wink: Håper inderlig at ostekaken jeg lovte å ha med i morgen på jobb blir bra....Er litt engstelig, for den ble VELDIG lite stiv, faktisk mer som suppe, enn som ostemasse :o :-? Hm, hva gjør jeg da tro :roll: Har jo lovet at jeg skal ta med kake i morgen i anledning at jeg er ferdig på barneavdelingen og skal over på kirurgisk :( - Den MÅ bare bli bra :sur:

Kos deg da @riel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @riel - ser at du har fått fram adventstaken du også. Og ikke for å snakke om julekledd havfrue - jeg holder meg enda til Leola`s sommerbekledning - selvom det etterhvert begynner å bli på tide å kle på seg litt mer.

Skal snart kjøre sønnen min på jobb - han skal ha nattevakt og imorgen tidlig skal han rett på skolen og ha tentamen :o lurer på hvordan det skal gå.

Ha en fin søndagskveld :)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leola.

Så koselig at du tok turen innom meg :)

Skal krysse fingrene for sønnen din imorgen. Får håpe han ikke blir alt for trøtt under prøven.

Nå sitter jeg og koser meg masse i mitt nypyntede hjem. Julestjernen, adventstaken og julestaken står fint og pyntelig på sine plasser. Englene har jeg tatt frem, og to søte nisser pryder romdeleren. I bakgrunnen lyder søt søt julemusikk, og jeg koser meg i virkelig i mitt julehjem.

Jeg sier som Queen synger fra cdspilleren: Thank god it's christmas :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hippedihei og tsjohei, vi har kjøpt hus :Hehe: og så har jeg hatt min 1 kjøretime(bedre sent enn aldri) idag :-)

På jobb gikk det greit :wink: men kjenner jeg blir fort sliten enda :oops: bra det bare er 50% stilling forekøpig :)

Tenke seg til at på denne tiden neste år sitter jeg i min EGEN stue, og ikke i leid stue :tommelsmil:

Dette er en heeeerlig dag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt vondt i venstre bryst idag :oops:, så jeg fikk bestilt legetime til torsdag.

så det ble litt tungt på jobb, men det går nå greit.

nå er jeg god og mett fra middag: kjøttaker med potetsalat, og salat til. enkelt og godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Teletubbien

Grattis med hus da dama!!!! :wink:

Kunne godt tenkt meg å kjøpe snart selv, det å leie er så kjedelig - man kan liksom ikke bare "ta seg til rette heller" :ler:

1 desember i dag @riel, snart er det JUL :nisse:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: sirka og tubby! stor :klem: til dere begge :)

Idag er det 1 dag i yndlingmåneden min. Jeg koser meg med "Du skulle vøri fire år i Romjul" som kimer så fint fra cdspilleren. Kom nettop hjem fra Ikea. Var og såg på kjøkken og bad :)

Snart skal vi på besøk en liten tur, men først skal jeg se Highschool reunion. det er skikkelig søppelTV, but I'm lovin' it :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

stikker innom for å si thanks for hilsen i boken min

Må føye meg inn i rekken med gratulasjoner med nytt hus!!! DEilig da :-)

Det er altid gøy med søppel tv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...