Gå til innhold

@riels diary


@riel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bhsiltsk

Hei hei @riel!

Og takk for sist! :-) Det var skikkelig koselig å treffe deg og typen i dag, det må jeg bare få si! Mitt inntrykk av deg passet veldig godt med det inntrykket jeg har fått av deg her på KG. Ei koselig og utadvendt jente. :)

Etter at vi dro fra Kvadrat, ba samboer om å dra til Solastranda for å se på stormen, så det gjorde vi (selv om jeg begynte å bli skummelt sulten allerede mens vi var på Kvadrat). Vi gikk ut av bilen en liten stund, og det var såvidt vi klarte å stå oppreist!

Det blåser godt fremdeles, og hunden har ikke så veldig lyst til å gå ut, heldigvis. :-) Katten, derimot, han skal på død og liv ut i vinden.. Forstå det den som kan..

Jeg driver og minimerer bilder fra Italiaturen nå, og kommer nok til å sende en liten kolleksjon i morgen, tenker jeg. Må velge ut de fineste som du skal få se. :)

Kikket litt på dvd'en jeg fikk, og det lengste programmet ser ganske heftig ut, ja! Lurer på når jeg klarer å gjennomføre det uten å bli støl, jeg? Den der med beina over hodet ser jo artig ut! Jeg er nokså bøyelig, så det er ikke det det står på. Det er vel heller et spørsmål om når mukslene blir så store at de kan kalles muskler og dermed klare en sånn øvelse. :)

Oi, nå begynner samboer å mase om kneking igjen. :) Stakkars, han måtte sitte alene i stua i tjue minutter... ;-)

De va kjempekjekt å helsa på deg, @riel! Og typen, sjølsagt! :-)

:klem:

fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Rah: Hatt en riktig fin helg ja :) Sett film, vært på Kvadrat, kost oss med god mat og snax. Du da? Håper du har kost deg i helgen du også :klem:

:vinke: Linn3c: Hei! Så koselig at du titter innom. Håper du har hatt en riktig fin helg :klem:

:vinke: Catwoman: Ja den avataren er ikke dum nei :wink: Selv om jeg savner havfrua mi. Men det finnes vel ikke en mer sexy vikar heller da :hjerter2: :klem:

:vinke: Leyla: Syns det var kjempekjekt å treffe dere også :Nikke: Og jeg synes du virket som ei kjempegrei og positiv jente :) Gleder meg til å se bildene fra Italiaturen :-)

Det er for viderekommne det ene pilatesprogrammet ja :ler: Sleit endel på noen av øvelsene, og noen fikk jeg ikke til i hele tatt :ler: Men 20 minuttersen er grei :) Skal trene det seinere idag, og da tenkte jeg jeg skulle teste 8 minute abs også :wink:

Men først skal vi på middag til mamma. Pleier det på søndagene :)

kjempe :klem: fra meg!

Igår fikk jeg skikkelig kick på kvelden, så da vasket og brettet jeg klær, og så vasket badet. Etterpå tjuvstarta jeg med frustrerte fruer. Jeg kan ikke gå glipp av CSI, så da ba jeg typen om å skaffe meg 1 episode. Men den serien vasr så kul at det holdt ikke med 1 episode. Da vi hadde sett 3 var klokka så myer at vi måtte komme oss i seng. Ellers hadde jeg nok sett enda et par til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Linn3c: Hei! Så koselig at du titter innom. Håper du har hatt en riktig fin helg :klem:

Eg har så langt hatt ei flott helg, berre synd det ikkje er så masse igjen av ho...

Jeg kan ikke gå glipp av CSI, så da ba jeg typen om å skaffe meg 1 episode. Men den serien vasr så kul at det holdt ikke med 1 episode. Da vi hadde sett 3 var klokka så myer at vi måtte komme oss i seng. Ellers hadde jeg nok sett enda et par til :)

Same her.. CSI er kjempegøy! Sambu har lasta ned ein heil haug av dei, så me sit både tidt og ofte og ser på det på datamaskina... ;)

Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Igår fikk jeg skikkelig kick på kvelden' date=' så da vasket og brettet jeg klær, og så vasket badet. [/quote']

Oppskriften på dette "kicket", takk.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt den oppskriften Sirka haddet det ikke sett ut som et bomba h**e hus hos oss halvparten av tida :ler: Det kicket var som sendt fra oven, men jeg håper at det snart tar turen innom meg igjen :)

Takker for komplimentet : Milius :) Men når sant skal sies, så er jeg like flink til ikke å være flink :oops: :ler:

:klem:

Er ellers innom dagboka for å skryte litt av meg selv. Jeg klarte å motivere meg til å trene pilatesen. Det var jo planen idag, men det er ikke alltid disse planene blir utført :oops: Men idag klarte jeg det. Testet også 8 minute abs, men måtte gi opp fordi det gjorde for vondt. Har nemlig enda skikkelig gangsperr i magemusklene etter fredagstreningen.

Nå har jeg også bestemt meg for å trene pilatesen 2 ganger i uka. 3 ganger blir for mye, og da sklir det bare ut, men 2 ganger skal jeg klare. Og etterhvert utvider jeg programmet, med sykling i tillegg :) Og når jeg får Yourself fitness kommer det til å ta helt av her i @riel huset :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien

Titt tei @riel :vinke:

Ugh, det går sånn smittsom mage-tarm sykdom på sykehuset der jeg jobber for tiden, kjempemange som er dårlige :roll: Er livredd jeg skal få det jeg også, det er visst ikke bare bare :o Karantene på 48 timer for alle ansatte som blir syke :sjokkert: DET vil jeg neimen ikke!!!

Neste torsdag drar jeg til Trondheim, og jeg er så glad - min aller aller aller første ferie alene e.b. (les etter barn) :ler::ler::ler:

Lov å være lykkelig da vel :wink:

Håper du får en superfin uke, med masse kick fra oven :ler::wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Tubbi! Må passe på så du ikke får den der magegreia :o Hørtes absolutt ikke godt ut!

Du må jo holde deg frisk du som skal på tur til Trondhjem :)

Idag har jeg vært på teater med lillesøster. Vi var og så heksene. Egentlig skulle mamma og søs gå, men så fant mamma ut at hun måtte jobbe da, så da gikk billetten til meg. Var ikke så veldig gira på teater, men siden det var med lillesøster så ble jeg såklart med. Og det var ikke så gale, selv om neste gang mamma dobbeltbooker seg, håper jeg det er kinobiletter det er snakk om og ikke teaterbilletter :ler:

De der desperate housewifes har virkelig fått meg engasjert. Nå har vi snart sett alle episodene. Dette er etter min mening den beste nye serien siden Sex and the city og Friends. Selv om jeg liker Joey må jeg ærlig inrømme at denne er bedre.

Nei nå må jeg se å komme meg i seng. Skal ha kjøretime klokka alt for tidlig imorgen, og må hoppe i dusjen også før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Hei hei @riel!!

Takk for tøffe bilder fra USA!! Hard Rock Cafe - gitaren var råstilig!! Kveldsbildet fra Las Vegas var kjempefint!

Ser det diskuteres om "desperate housewives" i diverse fora i dag, og jeg kommer til å se serien i kveld, i alle fall. Faller den ikke i smak, blir det CSI fra og med neste tirsdag.

Treningen har kommet inn i dagsrytmen min igjen, og i kveld skal jeg prøve DVD'en jeg fikk :) Det blir spennende!

Nå sitter jeg og venter tlf fra søsteren min når som helst. Hun er og kikker på leilighet i dag. Et hus med leilighet både oppe og nede, og jeg har SÅÅÅÅ lyst til at hun skal velge den øverste. Huseier holder uansett av en av dem til henne, så det BLIR flytting om halvannen uke! Gleder meg å få dem til by'n!

Kommet til side 115 i boka, og regner med jeg leser ferdig enten i kveld eller i morgen tidlig. Det skal bli deilig å være røykfri!!

Jeg får begynne å jobbe litt igjen. I går klarte ei på jobben og tulle ting skikkelig til, så jeg har litt av et redningsarbeid å gjøre :-x

Ha en fin dag videre, @riel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Teletubbien

Du kan være helt sikker på at jeg skal passe meg for magesyken ja :wink: Har IKKE tenkt å bli syk når jeg for en gangs skyld skal ha en helg for meg selv og bare kose meg :ler:

Er egentlig helt enig med deg lille havfrue, kino ER greiere enn teater... :ler: Har tenkt meg en tur på kino når jeg er i Trondheim, her jeg bor tar det jo et langt vondt år før det kommer noen "nye" filmer :roll: Min venninne hadde lyst til å se "the Grudge", men jeg vet ikke om jeg tør :hår: Den skal visst være skikkelig skummel :hakeslepp:

Jo, jo - vi får se når den tid kommer; nå er det bare en uke igjen :hoppe:

See you :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var vi og så familiebildene hos fotografen De ble veldig fine :)

Inga har virkelig herjet idag, så det ble en kald og stormfull vei til jobb. Var veldig gla da typen hentet meg fra jobb, for da hadde det begynt å regnet i tillegg.

Leyla:

Det Las Vegas bildet liker vi også veldig godt, så det har vi forstørret. Skal kjøpe ramme med paspatur til det. Forstørret også et annet fra Hoover dam (det var ikke med på de bildene). Det er faktisk ikke av selve demningen, me fra utsikten på motsatt side av demningen med 2 utsiktstårn i fokus. Det skal også rammes inn og henges opp :)

:klem:

Tubbi:

The grudge :hår: :hakeslepp:

Nei uff av meg. Jeg blir livende redd i mange uker etterpå når jeg ser sånne grøssere av overnaturlig sjanger. Men allikevel føler jeg en sterk dragning mot slike filmer. Men jeg vet hvor redd jeg blir, så jeg holder meg unna :ler:

Men hadde de ikke gjort meg redd skulle jammen jeg også sett den :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Meteora. I like måde. Torsdagen min har vært veldig fin :)

Var temmelig trøtt i morges, så det var godt å få i seg kaffe da jeg ankom jobben. Fikk kviknet til da, og da gikk arbeidsdagen greit.

Var og handlet masse god mat idag. Bla ingredienser til taco, som vi koste oss med idag :-) og biff som vi skal ha på lørdag :tommelsmil:

Blir rolig TV-kveld idag. Godt å slappe av etter en stor tacomiddag :)

Takk og lov at det er fredag imorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...