Gå til innhold

Frøken Grå's Eventyrlige Klesskap


Cordelia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, jeg ser deg imorra, men jeg savner deg. Veit ikke hva dette er, men så mye veit jeg. Ser på deg i øyeblikk. Henda, skuldrene, hoftene, øya, latteren, stemmen.... Vil være nær deg, men tør ikke ta på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, opp og ned uke. Fredagen kulminerte i en liten "nedsmeltning" i garderoben etter jobb. Var ikke noe særlig å være i nærheten av,  for å si det slik. Sover mye og i dårlig humør og konsentrasjon, desverre begynnende milde depresjonsymptomer, frykter jeg. Er så lei av at så mye er utenfor min makt, og at ubrukelige folk sitter med den. Må rett og slett ta tak. Er så lei av å høre på visse personers syting over andre folk, i tillegg(jeg syter bare om det her inne). Store i kjeften, men ikke så mye tak i dem som de prøver å gjøre inntrykk av. Angsten gjør det ihvertfall mindre lett å være stor på det for min del.:laugh: Men det hemmer meg desverre i mange øyeblikk, selv om det er store forbedringer. Ønsker jo selfølgelig å fremstå som voksen og selvstendig overfor de(n) som teller. Men jeg er emosjonelt sliten for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått pynta litt  til advent dvs. hengt opp stjerner og lys inne og ute. Men uff, synes jula kommer for fort. Sitter og hører på musikk for å komme litt i stemning, men klarer ikke helt. Var julemarked-og gate ute i byen idag, men fikk meg ikke til å gå. Burde kanskje gjort det. Kanskje tenne på litt julegodlukt og ta noe julete hjelper. :klo::kaffekopp:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heltemodig innsats for å jule det til ser jeg :laugh: 

Jeg orker ikke rett og slett, blir bare stresset av det og er stresset nok fra før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Heltemodig innsats for å jule det til ser jeg :laugh: 

Jeg orker ikke rett og slett, blir bare stresset av det og er stresset nok fra før.

 

:heks:

 

Nei, nekter å la meg stresse. Der er jeg sta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cordelia skrev:

:heks:

 

Nei, nekter å la meg stresse. Der er jeg sta.

Stress- angst, er ikke sikker på forskjellen lenger når det setter seg i kroppen :vetikke: Havnet på legevakten natten før jeg skulle begynne på jobb (fikk den! :hoppe: ) og stress var vel det nærmeste legen kom etter fem timer (smerter, spying)  :dry: Dermed har jeg ikke begynt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Stress- angst, er ikke sikker på forskjellen lenger når det setter seg i kroppen :vetikke: Havnet på legevakten natten før jeg skulle begynne på jobb (fikk den! :hoppe: ) og stress var vel det nærmeste legen kom etter fem timer (smerter, spying)  :dry: Dermed har jeg ikke begynt enda.

Yey! Var ganske nervevrak før jeg begynte der jeg er nå og. Utrolig, hvordan man nesten blir en gråtende geleklump, også går alt så mye bedre når man først har begynt. Nei, best at du kuuulern da. Går nok fintfint når du først er i gang.:kaffekopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cordelia skrev:

Yey! Var ganske nervevrak før jeg begynte der jeg er nå og. Utrolig, hvordan man nesten blir en gråtende geleklump, også går alt så mye bedre når man først har begynt. Nei, best at du kuuulern da. Går nok fintfint når du først er i gang.:kaffekopp:

Det rare er at jeg ikke har vært spesielt emosjonell, men i stedet gir meg selv juling underbevisst tydeligvis. Nærmeste jeg har kommet gråt var når brystet (og ryggen) gjorde så vondt at det var vanskelig å puste. 

Tror det gjør det jeg også :kaffekopp: skål :kaffekopp:  Takk, håper du får en bedre uke :klemmer: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det rare er at jeg ikke har vært spesielt emosjonell, men i stedet gir meg selv juling underbevisst tydeligvis. Nærmeste jeg har kommet gråt var når brystet (og ryggen) gjorde så vondt at det var vanskelig å puste. 

Tror det gjør det jeg også :kaffekopp: skål :kaffekopp:  Takk, håper du får en bedre uke :klemmer: 

 

Jeg og har merket en forandring at det setter seg mer i nakke og skuldrer de siste månedene, men fredagen var jeg visst litt sårbar gitt, selv om jeg egentlig bare trodde jeg var i grinete humør. Håper det går bedre denne uka. Spretter heldigvis fort opp igjen. Og nå er jeg klar til å gå inn i krigen, så bare å passe seg. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle fått massasje som terapi, seriøst. Man er ikke mye menneskelig om man ikke er sårbar i blant. 

Kan tenke seg vedkommende må passe seg ja :kosteskaft:  :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Frøkensina skrev:

Skulle fått massasje som terapi, seriøst. Man er ikke mye menneskelig om man ikke er sårbar i blant. 

Kan tenke seg vedkommende må passe seg ja :kosteskaft:  :ler: 

Å gud, massasje hadde vært noe.

Er vel mer en oppgave jeg må tvinge meg til å få gjennomført. Trenger blant annet praksis i en viss idrett. *kræsj* Men er nok visse jeg kommer til å tåle lite tull fra ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker du litt for kryptisk for meg, så får bare si åja, m-m :fnise: Lykke til hvertfall :jepp: 

Ha en fin dag :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.11.2016 den 13.31, Frøkensina skrev:

Nå snakker du litt for kryptisk for meg, så får bare si åja, m-m :fnise: Lykke til hvertfall :jepp: 

Ha en fin dag :blomst: 

Haha, den var vel litt vel intern, ja. Håper du har en grei uke så langt.:kaffekopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppa, takk godt med en varm kopp :blomst: Går bedre denne uka, men starter først i morgen. Blir nok lite søvn så håper bare på at hodet (eventuelt kroppen) ikke virker altfor dårlig. Hvordan står det til med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du teste :heks: -ekunstene dine om du kjeder deg. Jeg prøvde å svare litt slemmere etter noen forsøk og fikk da Moderately Evil --> stolt :nigo: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Får håper du får litt søvn ihvertfall. :tellesauer:

Begynnelsen av ukka, var en liten smell. Men tok seg opp idag. Eneste kjipe er at jeg tror jeg er på vei til runde to i forkjølelseskarusellen.:natti:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...