Gå til innhold

Frøken Grå's Eventyrlige Klesskap


Cordelia

Anbefalte innlegg

Frøkensina skrev (8 minutter siden):

😂  Åh aprops billig italiensk hvitvin, jeg fikk lyst på billig italiensk jordbærbobler/spumante :dåne: 

Ooooh, høres godt ut!!!!!:sikle:Drikker den med sommerfugler på.:nigo:Falabella tror jeg den heter.....

 

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farfalla var det....ikke rart jeg ikke klarte å søke den opp på polet....

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cordelia skrev (3 minutter siden):

Ooooh, høres godt ut!!!!!:sikle:Drikker den med sommerfugler på.:nigo:Falabella tror jeg den heter.....

 

 

Cordelia skrev (2 minutter siden):

Farfalla var det....ikke rart jeg ikke klarte å søke den opp på polet....

 

Cordelia skrev (1 minutt siden):

Falabella er verdens minste hest.:opplyser:

:ler: Jepp! Farfalla er sommerfugl på italiensk. God kveldsundervisning dette, jeg må finne noe å drikke tror jeg :skål:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (2 minutter siden):

 

 

:ler: Jepp! Farfalla er sommerfugl på italiensk. God kveldsundervisning dette, jeg må finne noe å drikke tror jeg :skål:

👍Gjør det!Anbefales! Drikkinga altså!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på den, men tror det blir en Squier Telecaster, av et eller annet slag. Har lyst på en Fender Telecaster, men økonomi....og nybegynner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cordelia skrev (12 minutter siden):

👍Gjør det!Anbefales! Drikkinga altså!

Er på saken! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Youtube kjenner meg for godt, den hopper videre til 90’s club, acid, house 😅 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gikk forresten ved siden av en som gikk på andre fortauet og spilte vorspiel sanger med en høyttaler som hang ned på ei skulderreim, mens han drakk øl. Lurte på om det var en råner som hadde mista lappen. Så var det ei dame på min alder (pluss) som digga musikken hans, sa at han måtte kose seg videre. Gutten blei så glad og gira. Fikk litt dårlig samvittighet for at jeg syntes det var spesielt. Han plaga jo ingen egentlig...

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (5 minutter siden):

Youtube kjenner meg for godt, den hopper videre til 90’s club, acid, house 😅 

 

Litt skummelt det der, hvordan de derre algoritmene plukker opp ting(eller var det alkoholitmene...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cordelia skrev (5 minutter siden):

Gikk forresten ved siden av en som gikk på andre fortauet og spilte vorspiel sanger med en høyttaler som hang ned på ei skulderreim, mens han drakk øl. Lurte på om det var en råner som hadde mista lappen. Så var det ei dame på min alder (pluss) som digga musikken hans, sa at han måtte kose seg videre. Gutten blei så glad og gira. Fikk litt dårlig samvittighet for at jeg syntes det var spesielt. Han plaga jo ingen egentlig...

Nå er jeg noen få år eldre enn deg, men du kan kanskje også huske å drasse på kassettspiller med batterier i? Minner meg om det i allefall når det var vanlig i Oslo blant ungdommer. Hadde med noen ganger jeg og 😄Du sa jo ikke noe, men skjønner følelsen.

 

Cordelia skrev (6 minutter siden):

Litt skummelt det der, hvordan de derre algoritmene plukker opp ting(eller var det alkoholitmene...)

Jaa tror de har kalibrert alkolitmene sine godt nå 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Nå er jeg noen få år eldre enn deg, men du kan kanskje også huske å drasse på kassettspiller med batterier i? Minner meg om det i allefall når det var vanlig i Oslo blant ungdommer. Hadde med noen ganger jeg og 😄Du sa jo ikke noe, men skjønner følelsen.

 

Jaa tror de har kalibrert alkolitmene sine godt nå 🤣

Jepp, hadde en som gikk på strøm , og og sånne store batterier.  Spiste batterier som gal. Hadde den med på camping. Husker vi rodde båt oppover elva og digga musikk på vei til teltplass lenger opp(tidlig/midten av nittitall)....😄

Har fått voldsom hikke....herregud...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...