Gå til innhold

Frøken Grå's Eventyrlige Klesskap


Cordelia

Anbefalte innlegg

Cordelia skrev (1 minutt siden):

Jepp, hadde en som gikk på strøm , og og sånne store batterier.  Spiste batterier som gal. Hadde den med på camping. Husker vi rodde båt oppover elva og digga musikk på vei til teltplass lenger opp(tidlig/midten av nittitall)....😄

Har fått voldsom hikke....herregud...

Ja de digre batteriene ble altfor fort tomme! Åh minner meg om lignende telttur med venne. Sikkert greit å skremme unna dyr da 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Ja de digre batteriene ble altfor fort tomme! Åh minner meg om lignende telttur med venne. Sikkert greit å skremme unna dyr da 😄

Veldig kjekt sånn sett. Møtte faktisk på en svømmende elg en gang, Den snudde fort!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, spennende! De er jo gode svømmere, men har aldri sett de i vann. Jeg har lagt en cider i frysern, må ta den it før den eventuelt eksploderer 😅 Har du mer igjen? 
 

family-vacation.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (11 timer siden):

Jøsses, spennende! De er jo gode svømmere, men har aldri sett de i vann. Jeg har lagt en cider i frysern, må ta den it før den eventuelt eksploderer 😅 Har du mer igjen? 
 

family-vacation.gif

Nei, jeg hadde gått tom gitt. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cordelia skrev (11 minutter siden):

Nei, jeg hadde gått tom gitt. :fnise:

Jeg fikk veldig plutselig vondt i hodet og gjespeanfall, tåler ikke mye nå tydeligvis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (28 minutter siden):

Jeg fikk veldig plutselig vondt i hodet og gjespeanfall, tåler ikke mye nå tydeligvis :fnise:

Samma her. Skulle ikke mye til. Merket det til og med på morgenen idag. Nå har jeg nettop svinget kverna, så nå blir det øyeblikkelig nykvernet kaffe.:kaffekopp:

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Sitter og ser på gamle Lydverket-sendinger fra 2004😆. Savner det programmet skikkelig, Men det hadde vel ikke vært noe relevant for meg der lengre hvis det gikk idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Cordelia skrev (1 time siden):

😄Så absolutt ikke. Velkommen. Bare ikke så ofte innpå her.

Si fra neste gang du har fest her , jeg kommer jeg, skal jeg ta med noe forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Aaaaaaaah, blir gæren av utålmodighet. Som en unge som venter på julegavene. Bare at jeg har ventet siden slutten av august.

Bestemt meg for å lære elgitar i en alder av 43, og bestilt en Fender Telecaster. Skal være på vei, men ennå ikke fått mail om at den er kommet. Eneste som står i huet på meg for tida. Hadde vært så gøy at den kom som ei julegave rett før jul.:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fire jobbdager igjen, og takk for det. Møkk lei!

Julegaver er på vei, men har selvfølgelig de vanskeligste igjen. Prøver å rydde opp litt til jul, men der og går det trått. Finner ikke gnisten til noe nå før jul. Julestemningen venter på seg. Satser på at den kommer når ferien begynner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Venter og venter og veeeeeeeenter.......Forbanna treige logitikk...eller hvem faen det nå er som leverer varer til musikkforretninger......

 

Trur jeg åpner den vinflaska fra jobben gitt....:sopelime:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Første uke på jobb unnagjort. Godt det er tidlig påske i år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Endelig kom el-gitaren denne uka. Party! Sabla gøy å leke med.:hoppe:

Samtidig går eksosanlegget på bilen til helvete.....................:fise:

Sånn går no dagan....

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg fant bråkeinstillingene på forsterkeren. Gain på fullt ruuuuuuler! Sa dama på 40-pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...