Gå til innhold

Til damer: Kan bra kropp gjør at dere blir interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 1.9.2016 at 22.33, AnonymBruker skrev:

La vi si at en fyr har mindre pent ansikt, men en veldig stor, sterk, sunn og atletisk kropp som man legger merke til med engang, kan dette veie opp for et mindre pent ansikt? Altså kan dere bli interessert på dette grunnlaget? 

Anonymkode: 9a79a...c97

Ja :) Viser det seg dessuten at han er intelligent og har en fin personlighet er det godt mulig at interessen ikke stuper sånn med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er høyde en del av kroppen? I såfall synes jeg kroppen er viktig, ellers ikke.

Anonymkode: 39b05...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tehe, TS, NEI!!!

 

Dessuten elsker jeg myk mage... <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 bare elsker, pute, kose med, ta på, stryke på <3 elske på <3 :-p massere på, ha baby på <3

Anonymkode: 677bb...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer jo ikke i det hele tatt når man ser på 'totalregnskapet'.

Bøllene er dem man legger lettest merke til fordi dem gjør så mye av seg. Mange menn er også veldig fokusert på at 'de slemme mennene får dame/fitte, men jeg som snill og uskyldig mann får ikke noe. '

Det er veldig mange av de såkalte 'mindre attraktive' som er i ekteskap med barn og hele A4-pakka. De er bare så 'vanlige' at man ikke biter seg merke i hvem som har partner og hvem som ikke har. Av alle de forhold som startes, samboerskap og ekteskap, så kan jo ikke alle være en 10'er...

Anonymkode: 7790a...363

Når det skal roes ned, velger kvinner omsorgsevne foran "blank pels og fine fjær", fordi de med slikt har en tendens til å jakte videre.

https://www.nrk.no/livsstil/muskler-gir-damer-1.2922522

"Damer velger veltrente menn til korte affærer, men når det kommer til langvarige forhold, er det motsatt. Da er det trofasthet og romantikk som gjelder, og det får man ikke hos en muskuløs mann. De oppfattes nemlig som dominerende og flyktige, skal man tro deltagerne i undersøkelsen."

Eller er undersøkelsen useriøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helheten. Må være tiltrekning av det en ser,  Øyner som stråler og et flott smil er ikke feil.Utstråling, får meg til å le. Når det er et blikk som en ikke vil ta øynene bort ifra Pluss om vi har felles interesser. Trenger ikke å ha så mye overvekt at du ikke kan bli med på en god fjelltur, men litt overvekt gjør ikke noe

Anonymkode: 80c26...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎01‎.‎09‎.‎2016 at 22.33, AnonymBruker skrev:

Først: Jeg skjønner at kvinner er forskjellig og ingen tenker likt, og ja - personlighet er viktigst. 

Mange menn synes kropp på kvinner er viktig, at hun er slank og bra figur er +. Nå snakker jeg ikke for alle menn, men for mange, kanskje.

La vi si at en fyr har mindre pent ansikt, men en veldig stor, sterk, sunn og atletisk kropp som man legger merke til med engang, kan dette veie opp for et mindre pent ansikt? Altså kan dere bli interessert på dette grunnlaget? 

Vanligvis legger man merke til ansiktet først og mange blir tiltrekt her, men nå mener jeg kropp først og så et mindre pent ansikt.

Og ja, personlighet er viktigst, men det er ikke spørsmål her :) håper det ikke var noe uklart.

Anonymkode: 9a79a...c97

Helt klart! Siden jeg selv liker å trene og elsker fjellturer m.m. så er en relativt veltrent kropp et stort + siden det vitner om at vi har like interesser. MEN det må ikke være sånn "muskelbygger-kropp", for de er ofte late som bare fy og tenker ikke på annet enn å byge muskler og hva de kan spise og ikke kan spise... Altså er en kropp som antyder at dette er en person jeg kan få med meg ut på tur og på trening viktigere enn ansiktet. Men når man blir kjent så er personligheten uansett viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Engel skrev:

Helt klart! Siden jeg selv liker å trene og elsker fjellturer m.m. så er en relativt veltrent kropp et stort + siden det vitner om at vi har like interesser. MEN det må ikke være sånn "muskelbygger-kropp", for de er ofte late som bare fy og tenker ikke på annet enn å byge muskler og hva de kan spise og ikke kan spise... Altså er en kropp som antyder at dette er en person jeg kan få med meg ut på tur og på trening viktigere enn ansiktet. Men når man blir kjent så er personligheten uansett viktigst.

Det er ikke noe som heter "muskelbyggerkropp" eller "treningsstudiokropp", det kommer an på hva og hvordan man trener. De fleste som trener for muskelbygging tar det sjelden som langt som kroppsbyggerne, du vil ikke se at en typisk trengingssentergjest ikke nødvendigvis er noen fjellgeit. 

Anonymkode: 0677d...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe som heter "muskelbyggerkropp" eller "treningsstudiokropp", det kommer an på hva og hvordan man trener. De fleste som trener for muskelbygging tar det sjelden som langt som kroppsbyggerne, du vil ikke se at en typisk trengingssentergjest ikke nødvendigvis er noen fjellgeit. 

Anonymkode: 0677d...722

Ikke helt enig der, altså at det ikke er noen offisielle navn er jeg enig i da, det var et forsøk på å forklare forskjellen på de som kun trener styrke for å få store/tydelige muskler, og på de som trener for å være i god form. Blir det formye og store muskler så er de som regel for tunge til å orke fly i fjellet eller være med på lengre løpeturer. Og det kan man ofte se på dem. Men en veltrent kropp ala skiløpere eller triatleter er noe helt annet. Det sistnevnte er for meg et stort +. Førstnevnte syns jeg ikke er attraktivt. Og ja, selvfølgelig kan du være en racer til å gå i fjellet uten at det vises spesielt på kroppen. Faktisk kan  man ha en god del kg ekstra også uten at man er i dårlig form for det. Men nå var jo spørsmålet her om en veltrent kropp kan gjøre kvinner interessert, og svaret er da fra meg: ja, om de er veltrent på riktig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann med "Perfekt kropp" og det er ikke alltid like kult det altså.
Jeg er egentlig en kosete mann med stort hjerte

Anonymkode: 4d3a4...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen er lite viktig. Øyne, hender og personlighet er viktig. Intelligens er heller lite viktig.

Anonymkode: 27cfe...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 26 med "Perfekt kropp" og det er ikke alltid like kult det altså.
Jeg er egentlig en kosete mann med stort hjerte og mye følelser. Når jeg er singel kan jeg skjule dette litt og være mer en litt sexy typ alfamann. Rett og slett fordi jeg gir litt faen da. Så fort jeg viser myke sider for en jeg bryr meg om så er jeg visst ikke så attraktiv mer alltid eller så møter jeg veldig dumme (etter min mening) oppmerksomhetssyke damer som trener mye selv.

Altså det jeg prøver å si; med en veeldig bra kropp så vil damene ha sex med deg (kult som singel). Men det å finne den rette er vanskelig... Skaff deg god holdning og vær sunn. Som en her sa; holdning henger gjerne sammen med selvtillit også! Jeg har trent i maaange år og hatt dårlig holdning og lav selvillit. Nå er hovedfokus bra holdning og bedre selvtillit (samtidig passe på at det faktisk er selvtillit og ikke arroganse). Jeg merker at disse to tingene henger sammen. Jeg er bare avhengig av å ha bra kropp og skulle ønske i mange tilfeller at det ikke var sånn! 

Vil du være singel å pule rundt: Skaff deg kropp.

Vil du ha et lykkelig forhold: Hold deg sunn og ikke tenk så mye på deg selv. Tenker du ikke så alt for mye på deg selv får du en bra personlighet med selvsikkerhet/trygghet.

Anonymkode: 4d3a4...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...