Gå til innhold

Til damer: Kan bra kropp gjør at dere blir interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først: Jeg skjønner at kvinner er forskjellig og ingen tenker likt, og ja - personlighet er viktigst. 

Mange menn synes kropp på kvinner er viktig, at hun er slank og bra figur er +. Nå snakker jeg ikke for alle menn, men for mange, kanskje.

La vi si at en fyr har mindre pent ansikt, men en veldig stor, sterk, sunn og atletisk kropp som man legger merke til med engang, kan dette veie opp for et mindre pent ansikt? Altså kan dere bli interessert på dette grunnlaget? 

Vanligvis legger man merke til ansiktet først og mange blir tiltrekt her, men nå mener jeg kropp først og så et mindre pent ansikt.

Og ja, personlighet er viktigst, men det er ikke spørsmål her :) håper det ikke var noe uklart.

Anonymkode: 9a79a...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker et pent ansikt og bra kropp 😳 men selvfølgelig, en fin og sterk kropp vil gjøre deg mer attraktiv enn om du er slapp og dvask.

Anonymkode: 6c36c...fe7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spørsmålet svarer egentlig seg selv. Det er klart at en veltrent kropp er merr attraktivt enn en dvask og feit kropp dersom ansiktet er det samme. Spørsmålet er hva som er utgangspunktet. En kar som er pen i ansiktet og kler seg bra, men litt dvask kan fortsatt være mer attraktiv en en stygg kar med veltrent kropp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansikt over det meste utseendemessig hos meg. Personligheten kan gjøre mye med tiltrekningen min av utseende (og høyner den som oftest når en prater mer), men kroppen blir ikke det jeg legger merke til og tiltrekkes først. En ekstra fin kropp er mer et bonus.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir ansiktet nydelig når jeg forelsker meg i personligheten.

Anonymkode: 02d22...61a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For meg blir ansiktet nydelig når jeg forelsker meg i personligheten.

Anonymkode: 02d22...61a

Hvordan blir personligheten god? hvordan blir jeg bedre enn andre menn ?

Anonymkode: b942b...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på. Det er så vanskelig å si ettersom mindre pent for deg kan være noe som er pent for meg og omvendt. Jeg har opplevd å bli tiltrukket av menn som ikke har hatt et fullt så pent ansikt, men en smashing kropp som trykker på alle knappene mine - men det har ikke blitt noe mer enn litt tiltrekning. Så ja, en bra kropp kan gjøre meg interessert kanskje, men det er det. Interesse er ikke synonymt med forelskelse og livslang kjærlighet. 

Anonymkode: 4549f...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok foretrekke en trent kropp med et mindre pent ansikt, enn pent ansikt med dvask kropp. Men det kommer an på graden av "mindre pent" ansikt 😜

Anonymkode: 516c1...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir personligheten god? hvordan blir jeg bedre enn andre menn ?

Anonymkode: b942b...c56

Vær trofast og lojal, så er du bedre enn de fleste. 

Anonymkode: 4549f...343

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen er nok det jeg legger minst vekt på, så fremt det er innenfor normalområdet (med andre ord verken det ekstreme i den ene eller andre retningen). Dersom du har lyst til å veie opp for et mindre pent ansikt bør du heller legge vekt på utstråling og personlighet. Jeg tviler på at det er mange kvinner som ser på kropp over ansikt på menn, men så klart, jeg trenger ikke nødvendigvis å ha rett. 

Dette er selvsagt skrevet med forbehold om at du ønsker et seriøst forhold. Dersom du ønsker noe useriøst kommer du sikkert langt med å ha en ålreit kropp. 

Anonymkode: e962d...cf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som er stor og meget bra trent. Når vi er ute sikler damene etter han.. 

Anonymkode: 83139...389

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir personligheten god? hvordan blir jeg bedre enn andre menn ?

Anonymkode: b942b...c56

Jeg vet ikke. Inneha noen lunde de samme verdiene som meg. Komfortabel å være rundt. Det er egentlig ikke noen oppskrift på det. Det er noen man bare merker at man liker etterhvert også er man der :)  

Anonymkode: 02d22...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en kompis som er stor og meget bra trent. Når vi er ute sikler damene etter han.. 

Anonymkode: 83139...389

Det betyr ikke at de nødvendigvis vil ha ham som kjæreste eller ektemann! ;)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansikt er viktigere enn bra kropp for meg. Du kan trene deg opp til en fin kropp, men du kan ikke gjøre noe med ansiktet.

Anonymkode: c8e06...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd å være utseendemessig tiltrukket av en mann på grunn av kroppen hans, den er bare en eventuell bonus. Får vel legge til at det KAN fungere andre veien, at en uattraktiv kropp gjør resten mindre attraktivt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 1.9.2016 at 23.13, AnonymBruker skrev:

Har en kompis som er stor og meget bra trent. Når vi er ute sikler damene etter han.. 

Anonymkode: 83139...389

Og så....?

Anonymkode: 474f2...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sunn og sterk kropp, ei god holdning-  er ikke viktig for damer når alt kommer til alt, eller? 

Først ansikt, fordi kroppen ser man ikke på. Er ansiktet greit, så er kroppen en bonus (om den er trent). Også ligger vel personlighet innimellom her, men det var ikke tema i denne tråd.

Dette oppsummerer vel det som er sagt.

TS

Anonymkode: 9a79a...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg kan tillate meg selv å være kresen når det kommer til menn. Jeg har aldri vært så desperat at jeg har tatt det første og beste jeg fant, og når man kanskje skal tilbringe resten av livet sammen med noen så bør man like både utseende og personlighet.

 

Anonymkode: a0b31...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen betyr lite for meg, ansiktet er viktigere, spesielt et sjarmerende smil og fine øyne. Men viktigst er personligheten, en som er smart, nysgjerrig, morsom og snill. Den typen menn har jeg følelsen av at oftere er spinkle enn veldig muskuløse, og det gjør meg ingenting. Utseendet blir uansett mer tiltrekkende når personligheten er det.

Anonymkode: 20222...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...