Gå til innhold

Til damer: Kan bra kropp gjør at dere blir interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei. Helheten er det som gjør meg interessert. Kropp, ansikt, klesstil, utstråling og personlighet. Tror utstråling og klesstil er viktigere for min del. Det er liksom det som forteller mest om hva slags person han er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

God holdning er viktig, men det kommer ofte hånd i hånd med selvtillit.

Jeg er rett og slett ikke interessert i kropp på samme måte som menn er det - eneste kravet er at den er innenfor "normalen", dvs. ikke utpreget tynn eller tykk. 

En mann er attraktiv om han er intelligent, ambisiøs, selvsikker, morsom, utadvendt og sosialt komfortabel. Samt at vi matcher kjemimessig. Jeg har aldri truffet en mann som scorer fullt på disse tingene og samtidig har en "perfekt" kropp. Og jeg ville ikke byttet ut noe på personligheten for et bedre utseende. Mennene som bruker veldig mye tid på trening er sjelden de jeg er ute etter personlighetsmessig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så....?

Anonymkode: 474f2...b2b

Spørsmålet var om en bra kropp kan gjøre noen interessert. Hva er det du ikke forstår?

Anonymkode: 83139...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Personlighet og sjarm (det jeg syns er sjarmerende) er det som kommer først. Når det gjelder ansikt syns jeg noen spesifikke typer ansikter er attraktive, disse blir som regel ikke ansett som generelt attraktive.

Anonymkode: f3e78...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

De aller fleste liker jo å se på det de selv definerer som en "bra kropp", (som er ganske individuelt btw) men det stikker jo ikke dypere enn det heller; en bra kropp er jo bare en bra kropp. 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at selv om du kanskje ikke synes du har et pent ansikt, kan fort andre synes du har det selv om. De fleste skriver at et pent ansikt er viktigere enn kropp, men få definerer hva de synes er et pent ansikt. For alt du vet TS er det mange som synes du er flott akkurat som du er, uavhengig av kroppen din!

Anonymkode: c0c79...433

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg i grunn lite om hvordan kroppen til en mann ser ut, for jeg kan syns veldig mange forskjellige fasonger er fine. Kroppen er egentlig det siste jeg ser på. Hvis jeg liker fyren på andre måter, syns jeg automatisk at han har fin kropp. Jeg faller mest for utstråling og sjarm, samt det at man rett og slett bare "klikker", så utseende er i utgangspunktet ikke så viktig for meg, men hvis jeg skal velge, så er utseendet i ansiktet mye viktigere enn hvordan kroppen ser ut.

Anonymkode: 068a9...7e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kroppen betyr ekstremt lite for meg. I grunn hele utseende, da personlighet er det som vekker min interesse. Sjarm, utstråling og øynene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kassiopeia skrev:

Nei, kroppen betyr ekstremt lite for meg. I grunn hele utseende, da personlighet er det som vekker min interesse. Sjarm, utstråling og øynene

er strengt tatt en del av utseendet

Anonymkode: 6c36c...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, September 01, 2016 at 23.02, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir personligheten god? hvordan blir jeg bedre enn andre menn ?

Anonymkode: b942b...c56

Personlighet er noe du har fra naturens side. Ikke noe du kan legge deg til hver gang det måtte passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, OPIgirl skrev:

Personlighet er noe du har fra naturens side. Ikke noe du kan legge deg til hver gang det måtte passe.

Så hvorfor ikke bare komme med noe jeg kan gjøre noe med? personligheten er jo bare den jeg er.

Anonymkode: b942b...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er strengt tatt en del av utseendet

Anonymkode: 6c36c...fe7

Beklager så mye. Jeg bryr meg altså om utseende, at han har glimt i øyet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor ikke bare komme med noe jeg kan gjøre noe med? personligheten er jo bare den jeg er.

Anonymkode: b942b...c56

Du kan være trofast, snill og lojal for eksempel. Da vil du være bedre enn veldig mange andre menn. De fleste av oss damer er ikke så utseendefiksert som menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, OPIgirl skrev:

Du kan være trofast, snill og lojal for eksempel. Da vil du være bedre enn veldig mange andre menn. De fleste av oss damer er ikke så utseendefiksert som menn.

Og så viser det seg at mange menn erfarer det motsatte i praksis. I dagens samfunn er det bøllene som kommer seg frem, både i arbeidsmarkedet og partnermarkedet...dessverre. 

Kill or be eaten...naturens regler gjelder for mennesker også. 

Anonymkode: 0677d...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kroppen kan ikke få meg interessert, men det er kropper jeg ikke synes er så attraktive og det er ekstreme kropper. Ekstremt tynn, ekstremt tykk eller ekstremt muskuløs. Når det gjelder personligheten så liker jeg introverte menn. Hvordan han ser ut ellers (ansiktstrekkene) betyr veldig lite, men han må ikke se f eks alkoholisert, dopa, urenslig, syk eller gal ut.

Anonymkode: 31aa7...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.9.2016 at 23.02, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir personligheten god? hvordan blir jeg bedre enn andre menn ?

Anonymkode: b942b...c56

Det er ikke helt slik det funker. Kvinner har ulike smak. Noen liker nerder, andre liker friluftsmenn andre der igjen kunstnere. Så dersom du er forelsket i ei jente som liker nerder, så nytter det ikke å bli en som trener. Hun vil jo ikke bli imponert da. Kanskje kan du få flere blikk etter deg, men om disse blikkene kommer fra kvinner som liker trente gutter og som ikke har noe annet til felles med deg, så hjelper jo det lite. Da er det ikke sikkert de faller for deg selv om de syns du har fin kropp. For personligheten din passer bedre med jenter som har en annen personlighetspreferanse. For å vise et eksempel

Noe av grunnen til at det å finne seg en partner er vanskelig. Kanskje om du ser hvilke type jenter du bruker falle for og være interessert i, så kan du finne ut hvordan bli mer appellerende for dem. Hvilke interesser liker du jenter har, hvilke karaktertrekk osv. Å gå for kvinner generelt er en dårlig strategi, med mindre du tar hvem som helst. Men om du tar hvem som helst er det bedre å sikte seg innpå personer med psykiske vansker og lav selvtillit.

Anonymkode: f3e78...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en mann som er over 190 og alltid har hatt draget på damene. De siste 3-4 årene har jeg lagt på meg jevnlig med ekstra kilo grunnet mye alkohol osv. Til slutt veide jeg ca 20 kg over idealvekt. Det jeg merket var at jeg plutselig ikke kunne "velge og vrake" lenger. Men nå før sommeren gikk jeg ned de kiloene jeg gikk opp + at jeg har fått en del mer muskler. Og ja, jeg merker at det er lettere å få hook nå enn når jeg veide 20 kg for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9/1/2016 at 23.13, AnonymBruker skrev:

Har en kompis som er stor og meget bra trent. Når vi er ute sikler damene etter han.. 

Anonymkode: 83139...389

Hadde en slik kompis før i tiden som var godt trent og alle andre i gjengen ble usynlige for damene når han var med oss for å si det slik ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktet først, helt klart. Kroppen kan gjerne være 'dvask' så lenge ansiktet er bra. Men før ansiktet kommer øynene og smilet. Det er definitivt det første jeg ser på og som kan gjøre at interessen vekkes.

Selv til ons kommer ansikt før kropp, men ansiktet være verdt å se på for at det skal bli aktuelt. Da er jo ølbriller på, så standarden er nok noe senket :P

Anonymkode: 7790a...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så viser det seg at mange menn erfarer det motsatte i praksis. I dagens samfunn er det bøllene som kommer seg frem, både i arbeidsmarkedet og partnermarkedet...dessverre. 

Kill or be eaten...naturens regler gjelder for mennesker også. 

Anonymkode: 0677d...722

Det stemmer jo ikke i det hele tatt når man ser på 'totalregnskapet'.

Bøllene er dem man legger lettest merke til fordi dem gjør så mye av seg. Mange menn er også veldig fokusert på at 'de slemme mennene får dame/fitte, men jeg som snill og uskyldig mann får ikke noe. '

Det er veldig mange av de såkalte 'mindre attraktive' som er i ekteskap med barn og hele A4-pakka. De er bare så 'vanlige' at man ikke biter seg merke i hvem som har partner og hvem som ikke har. Av alle de forhold som startes, samboerskap og ekteskap, så kan jo ikke alle være en 10'er...

Anonymkode: 7790a...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...