Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2016


Scoop

Anbefalte innlegg

10 timer siden, LeilaS skrev:

Teodor? Du mener Axel Tobias

Men ellers enig. Gleder meg til å se de på tur :) 

Det var det ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dorothea er så sykt harry at det blir morsomt!

Anonymkode: 99e9f...7aa

Jupp, folk fra Bærum kan også være harry :fnise: 

Anonymkode: b91b3...867

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke Sondre er helt ekte? Cathrine er IKKE forelska! Haha, hvorfor må de snakke som om de er sammen? Da mener jeg generelt på JPK. Og joda, skjønner de har fått beskjed om noe av det ;) 

Anonymkode: 3186c...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler ikke Sondre er helt ekte? Cathrine er IKKE forelska! Haha, hvorfor må de snakke som om de er sammen? Da mener jeg generelt på JPK. Og joda, skjønner de har fått beskjed om noe av det ;) 

Anonymkode: 3186c...60c

Enig!

Sondre er seriøst too much. Han klenger og kladder på Katrina, så det blir pinlig å se på. Merker han ikke at hun ALDRI tar på han? Han er forelsket, sier han, og er klar for å rydde plass i garderobeskapet. Jeg er temmelig sikker på at Katrina ikke er forelsket i Sondre. Hun vil kanskje gi det en sjanse, men det kommer aldri til å bli noe par av de to. Sondre bør finne seg ei budeie fra der han kommer fra :fnise:

Anonymkode: b91b3...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig!

Sondre er seriøst too much. Han klenger og kladder på Katrina, så det blir pinlig å se på. Merker han ikke at hun ALDRI tar på han? Han er forelsket, sier han, og er klar for å rydde plass i garderobeskapet. Jeg er temmelig sikker på at Katrina ikke er forelsket i Sondre. Hun vil kanskje gi det en sjanse, men det kommer aldri til å bli noe par av de to. Sondre bør finne seg ei budeie fra der han kommer fra :fnise:

Anonymkode: b91b3...867

Hahaha, så enig! Han tar virkelig ikke NOEN signaler fra damene, stakkars fyr. Skjønner hvorfor Marit(?) dro :fnise: Nei, huff, nå er jeg slem. Men ja til budeie! Haha. 

Skrev visst navnet  til Katrina feil, upsi. Katrina synes jeg virker skikkelig kul - ho bør få seg en staut kar med sosiale antenner :P 

Anonymkode: 3186c...60c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorothea virker så sur og grinete :fnise: hva er greia`?

Jeg hadde ikke taklet en sånn person verken som kjæreste, ei heller som veninne:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Amarinda skrev:

Bare jeg som synes Marte ser ut som en eldre Julia Stiles?

Ja litt. Men Marthe er vel bare 35 ish? Synes hun ser så mye eldre ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt fnatt av det lange håret til Marte. Det er überlangt, og ikke særlig pent. Til rett nedenfor skuldrene ok, men hennes hår er jo nesten som Rapunzel.

Kan bare tenke meg til hvor mye hår det blir all over når....ja, dere vet :fnise:

Anonymkode: b91b3...867

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får litt fnatt av det lange håret til Marte. Det er überlangt, og ikke særlig pent. Til rett nedenfor skuldrene ok, men hennes hår er jo nesten som Rapunzel.

Kan bare tenke meg til hvor mye hår det blir all over når....ja, dere vet :fnise:

Anonymkode: b91b3...867

Synes håret hennes er flott, jeg. Og ikke synes jeg hun ser eldre ut enn sine 35 år heller.

Anonymkode: d3f78...eef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Marte ser litttt ut som en grå mus.... 🙊🐭

Anonymkode: 5af63...6c4

Ikke bare litt. Hadde aldri tippet hun var 31 år.

Anonymkode: c1f85...88c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorothea sier hun er forelsket i Martin, men det virker på en måte ikke sånn. Jeg får det ikke helt til å stemme. Kan hende at Martin er litt for intens, samtidig som kan kanskje virker litt uerfaren.

Enig som andre skriver  - det er flaut å se Sondre og Katrina. Hun har vel heller aldri sagt at hun er betatt eller forelsket i Sondre. Noen ganger kan det se ut som at hun føler ubehag når Sondre tar på henne. 

 

Anonymkode: df700...ba2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dorothea sier hun er forelsket i Martin, men det virker på en måte ikke sånn. Jeg får det ikke helt til å stemme. Kan hende at Martin er litt for intens, samtidig som kan kanskje virker litt uerfaren.

Enig som andre skriver  - det er flaut å se Sondre og Katrina. Hun har vel heller aldri sagt at hun er betatt eller forelsket i Sondre. Noen ganger kan det se ut som at hun føler ubehag når Sondre tar på henne. 

 

Anonymkode: df700...ba2

Enig, enig, enig!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Marte ser litttt ut som en grå mus.... 🙊🐭

Anonymkode: 5af63...6c4

Nå blir dette langt ut for tema, men det synes ikke jeg! Jeg synes faktisk hun oser av seksuell energi (ja, helt seriøst:fnise:), til tross for håret, klærne og den ikke-eksisterende sminken. Hun virker veldig trygg i seg selv. 

Anonymkode: 81919...393

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...