Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2016


Scoop

Anbefalte innlegg

Jeg elsker Audun (om det er lov å si :fnise:). Han virker så utrolig snill, god og omsorgsfull! I tillegg til at han har humor og er romantisk. Også ser han så ung ut i forhold til alderen! For ikke å snakke om hvor fint det er der han bor. Hun er heldig hun som ender opp med han :) Ganske sikker på at det blir hun "kunstneren", virker som at det er hun han har mest romantisk kjemi med.

Axel Tobias har endret seg noe enormt siden starten, synes jeg. Ut i fra det vi fikk se på TV, kunne jeg ikke forstå i de første episodene at det var så mange flotte damer som ville ha han? Han virket utrolig tafatt. Bra at det har tatt seg opp!

Vedrørende Sondre synes jeg det er dårlig om det er som jentene sier, at han ikke spør dem om personlige spørsmål om deres liv. 

Martin, hva skal man si.. :fnise: De bærer alle preg av å være 22 år, men de er jo veldig søte da! Synes også han, i liket med Axel Tobias, har sluppet seg mer løs, og det er jo bra. Av en eller annen grunn har jeg stor tro på at den han velger vil vare livet ut :-)

Anonymkode: 81919...393

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig når alle er så normale :fnise: Lite action i år. 

Litt synd på hun som kom på ufrivillig "jobbintervju" på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, caskerette skrev:

Kjedelig når alle er så normale :fnise: Lite action i år. 

Litt synd på hun som kom på ufrivillig "jobbintervju" på fest.

Hvem? :) 

Anonymkode: 5c99f...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem? :) 

Anonymkode: 5c99f...2ed

Hun med det lange håret hos Audun var det vel...som er lærer, og havnet ved siden av rektor på skolen i bygda, som begynte å spørre henne ut om kompetanse. Svett :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondre må bli mer personlig. Det er jo bare snakk om han og hvor han bor og arbeidet hans på gården. Han virker ikke spesiellt intr i å bli kjent med damene (som de også har kommentert) ellers virker han utrolig snill.

Martin.. Ja. Han er veldig ung, hvis man han si det sånn.. synes det er synd at han ikke smiler mer. Han virker litt stiv og lite morsom. Men for all del.. det er ikke lett å være deg selv når man blir filma og det vet kommer på tv.. 

Audun virker veldig morsom, jordnær og snill. Han byr på seg selv og virker intr i å bli ordentlig kjent med jentene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Sondre må begynne vise litt mer interesse og spørre spørsmål. Er utrolig irriterende når den du dater snakker mest om seg selv og stiller deg null spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh dauer av all klininga med Martin og jentene.

Jeg skjønner Cathrine og Marit. Jeg HATER å danse og er helt elendig på det. Danser kun hvis jeg er full og det er mange som danser.

Anonymkode: 5c99f...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De røper veldig godt hvem han ene (Martin?) kommer til å velge da! Det er vel ingen som gråter så mye som hun ene om hun hadde blitt valgt med videre.

Tenkte fra starten at det kom til å bli full klaff mellom trønderbonden og hun fra Eide :)

Endret av Zalo2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Zalo2 skrev:

De røper veldig godt hvem han ene (Martin?) kommer til å velge da! Det er vel ingen som gråter så mye som hun ene om hun hadde blitt valgt med videre.

Tenkte fra starten at det kom til å bli full klaff mellom trønderbonden og hun fra Eide :)

Eller det kan være han velger ho? At hun bare får en skikkelig strek reaksjon fordi hun er glad og lettet.

Stakkars Anita :( Vet akkurat hvordan det føles. Det er helt forferdelig når du blir avvist av han fyren du liker veldig godt. Been there, done that. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Zalo2 skrev:

De røper veldig godt hvem han ene (Martin?) kommer til å velge da! Det er vel ingen som gråter så mye som hun ene om hun hadde blitt valgt med videre.

Tenkte fra starten at det kom til å bli full klaff mellom trønderbonden og hun fra Eide :)

Tipper det er filmet for å gi oss feil inntrykk, altså at han faktisk velger den som gråter.. Og kudos til AT som faktisk tar det valget og ikke haler det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Amarinda skrev:

Tipper det er filmet for å gi oss feil inntrykk, altså at han faktisk velger den som gråter.. Og kudos til AT som faktisk tar det valget og ikke haler det ut.

Enig. Han var sikker og hadde ikke samme følelsene for de to andre som han hadde for hun yngste (husker ikke navnet) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å dø av kleinhet av det kysse-styret til unge Martin. Han er ute med tunga i mange retninger nå. Må jo benytte seg av sjansen. Kan plutselig bli lenge til neste gang. If I was your boyfriend..I´d kiss you all day long, then I´d kiss you some more, trallala. Anita var et togkræsj idag. Hun er 33 år og har aldri opplevd å føle så sterkt for noen som hun gjør for Audun? Etter hva? Noen få dager på ei seter med 2 andre damer? Hjælp.

Kathrine eller hva hun heter..hun forsiktige brunetta hos Sondre.. Hun minner meg litt om Laffen. Eller er det Mette-Marit-knekken vi ser, til tross for at hun slettes ikke er særlig høy. pedro2.gif

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LeilaS skrev:

Eller det kan være han velger ho? At hun bare får en skikkelig strek reaksjon fordi hun er glad og lettet.

Stakkars Anita :( Vet akkurat hvordan det føles. Det er helt forferdelig når du blir avvist av han fyren du liker veldig godt. Been there, done that. 

 

4 timer siden, Amarinda skrev:

Tipper det er filmet for å gi oss feil inntrykk, altså at han faktisk velger den som gråter.. Og kudos til AT som faktisk tar det valget og ikke haler det ut.

 Men det var liksom voldsom til gråt, vi får vente til neste uke :) om ikke tv2 eller vg spoiler da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger årets sesong! 

Axel-Tobias: virker å ha litt koll på hva dette handler om. Liker typen og måten han taklet hele situasjonen på. 

Martin: OMG!! Går det an å være mer klønete sammen med disse to småjentene?? Han kan ikke kysse!! Uansett hvem han velger, så kommer det garantert ikke til å vare. Sorry!

Sondre: Snodig, litt klønete type, som utseendemessig passer best med hun kristne (husker ikke navnet). Men, om de to er perfekt match ellers tviler jeg på. Tror religionen kommer mellom dem, selv om hun kanskje er villere i nikkersen enn hva mange tro. Katrina er bare skjønn. Nesten for pen til Sondre. 

Audun: Skinner ganske igjennom at han velger Mette. Men, de passer bra sammen. At hun i tillegg er pen, er jo heller ingen bakdel. Når det gjelder Anita, så synes jeg hun taklet det dårlig. Går det an å ta seg litt sammen? Hun vet hva hun har meldt seg på, så da tar man det som en voksen kvinne. "Problemet" er kanskje at hun ser ut som hun er 45, men egentlig er 33. Hun siste har jeg ingen formening om. Virker fornuftig og grei.

Sånn, det var litt synsing en tirsdag morgen :) 

 

 

Anonymkode: b91b3...867

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Audun: Skinner ganske igjennom at han velger Mette. Men, de passer bra sammen. At hun i tillegg er pen, er jo heller ingen bakdel. Når det gjelder Anita, så synes jeg hun taklet det dårlig. Går det an å ta seg litt sammen? Hun vet hva hun har meldt seg på, så da tar man det som en voksen kvinne. "Problemet" er kanskje at hun ser ut som hun er 45, men egentlig er 33. Hun siste har jeg ingen formening om. Virker fornuftig og grei.

Sånn, det var litt synsing en tirsdag morgen :) 

 

 

Anonymkode: b91b3...867

Ta seg sammen?  Herrefred, du kan faktisk ikke styre følelsene dine. Det er lettere sagt enn gjort å si til en person som er lei seg om å ikke gråte og ta seg sammen. Det er ingen som kan bestemme hvordan folk skal reagere. Følelser er følelser og man kan ikke bare skru de av. Hun synes sikkert det var flaut å grine på tv, men hun kunne ikke noe for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Rose11 skrev:

Ta seg sammen?  Herrefred, du kan faktisk ikke styre følelsene dine. Det er lettere sagt enn gjort å si til en person som er lei seg om å ikke gråte og ta seg sammen. Det er ingen som kan bestemme hvordan folk skal reagere. Følelser er følelser og man kan ikke bare skru de av. Hun synes sikkert det var flaut å grine på tv, men hun kunne ikke noe for det.

Å fordi noen ikke mener det samme som deg, så skal du hisse deg opp?? Sintedamen!!

Anonymkode: b91b3...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest RaspberryPi
2 timer siden, Rose11 skrev:

Ta seg sammen?  Herrefred, du kan faktisk ikke styre følelsene dine. Det er lettere sagt enn gjort å si til en person som er lei seg om å ikke gråte og ta seg sammen. Det er ingen som kan bestemme hvordan folk skal reagere. Følelser er følelser og man kan ikke bare skru de av. Hun synes sikkert det var flaut å grine på tv, men hun kunne ikke noe for det.

Enig. Det var veldig ekte og fint. Ikke noe galt ved å vise at man er følelsesmessig investert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Å fordi noen ikke mener det samme som deg, så skal du hisse deg opp?? Sintedamen!!

Anonymkode: b91b3...867

Jepp sintedamen er meg det :);) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RaspberryPi

Bare jeg som døde litt av den dansinga på låven? Han var såå fornøyd med egen innsats da .."den så dere ikke komme? ;) " ...ehh nei, vi gjorde ikke det. :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, RaspberryPi skrev:

Bare jeg som døde litt av den dansinga på låven? Han var såå fornøyd med egen innsats da .."den så dere ikke komme? ;) " ...ehh nei, vi gjorde ikke det. :fnise: 

Haha...nei, du var ikke alene. Jeg gjemte meg bak puta :fnise: #putetv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...