Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2016


Scoop

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå blir dette langt ut for tema, men det synes ikke jeg! Jeg synes faktisk hun oser av seksuell energi (ja, helt seriøst:fnise:), til tross for håret, klærne og den ikke-eksisterende sminken. Hun virker veldig trygg i seg selv. 

Anonymkode: 81919...393

Enig i at hun virker trygg på seg selv (ellers hadde hun vel sminket seg og stylet håret) men synes hun er en grå mus. Mest pga håret og hvordan hun kler seg. Men jeg synes hun har fine øyne da :) 

Anonymkode: f27f8...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har etter mandagens episode egentlig bare troen på Marte og Audun. Thea og Martin virker veldig forskjellige, tror hun blir for krevende for ham. Sondre og Katrina er jo bare.. nei. Ser absolutt ikke ut som hun har fått eller kunne fått noen romantiske følelser for ham. Axel Tobias og Gro virker ikke like betatt lenger, synes jeg. Gro har nevnt litt for mange ganger dette med "travel hverdag", nesten som en unnskyldning? Forstår ikke hvorfor jeg blir så engasjert i dette år etter år... :fnise: Mandagens høydepunkt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Scoop skrev:

Har etter mandagens episode egentlig bare troen på Marte og Audun. Thea og Martin virker veldig forskjellige, tror hun blir for krevende for ham. Sondre og Katrina er jo bare.. nei. Ser absolutt ikke ut som hun har fått eller kunne fått noen romantiske følelser for ham. Axel Tobias og Gro virker ikke like betatt lenger, synes jeg. Gro har nevnt litt for mange ganger dette med "travel hverdag", nesten som en unnskyldning? Forstår ikke hvorfor jeg blir så engasjert i dette år etter år... :fnise: Mandagens høydepunkt.

Jeg har tro på at både Axel T og Gro og Marte og Audun. Tror ikke Thea og Martin holder så lenge, hun slår meg som litt PR-kåt.. Sondre og Katrine, i utgangspunktet ikke, men hvem vet?

Og litt på sida, jeg synes Marte ser flott ut. Skjønner ikke at folk kan være så stygge og negative til noen bare det blir snakk om utseendet til folk.

Endret av Amarinda
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes absolutt Audun og Marte ser mest forelsket ut. Har mest troa på de to :) 

Axel Tobias og Gro, nææh. Jeg vet ikke helt jeg. De virker jo litt forelsket og sånn, men tipper det ikke kommer til å funke pga "hektisk hverdag" som Gro har sagt flere ganger. 

Dorthea tror jeg kommer til å gå Martin på nervene til slutt. Hun sier jo selv hun kan være mye sur og er vanskelig å diskutere med. Kan nesten virke som han angrer litt.

Sondre er en typisk ungkar og litt lost. Jeg får mer venne vibber med to. Katrina er vel den eneste av de alle som ikke har sagt hun er forelsket eller betatt? Tror ikke det er så mye shopping muligheter der han bor :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at Katrina bare er, som hun sier selv, sjenert og har vanskelig for å vise følelser med en gang? Er sikkert ikke så lett med kameraer rundt heller, hvis man fra før av har problemer med sånt. Tror egentlig jeg hadde vært litt lik hvis jeg hadde vært på tv :fnise:

Har også mest trua på Marte og Audun, syns Marte virker veldig søt jeg :)

Dorothea og Martin kommer ikke til å vare så lenge, nei. De sa vel på "sneak previewen" av neste episode at det hadde vært slutt en gang.. ? 

Når programlederen sa til Gro og Axel Tobias at "det er vel noe som har skjedd her som ikke alle vet?" eller noe sånt, hva tror dere at det er? Tenkte først at hun var smelt på tjukka, men det er vel ikke noe såpass "juicy" :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Britt Banditt skrev:

Det kan jo hende at Katrina bare er, som hun sier selv, sjenert og har vanskelig for å vise følelser med en gang? Er sikkert ikke så lett med kameraer rundt heller, hvis man fra før av har problemer med sånt. Tror egentlig jeg hadde vært litt lik hvis jeg hadde vært på tv :fnise:

Har også mest trua på Marte og Audun, syns Marte virker veldig søt jeg :)

Dorothea og Martin kommer ikke til å vare så lenge, nei. De sa vel på "sneak previewen" av neste episode at det hadde vært slutt en gang.. ? 

Når programlederen sa til Gro og Axel Tobias at "det er vel noe som har skjedd her som ikke alle vet?" eller noe sånt, hva tror dere at det er? Tenkte først at hun var smelt på tjukka, men det er vel ikke noe såpass "juicy" :ler:

Gro smilte jo når hun spurte om det hadde skjedd noe. Så tar det som noe positivt siden hun smilte, men jeg har bare på følelsen det ikke kommer til å funke. Kan være jeg tar helt feil. 

Angående Sondre og Kathrina, så har jeg bare ikke troa og hun er en skikkelig byjente virker det som. Synes de er veldig forskjellig. Kan jo bli positivt overrasket da ;) 

Ja, de sa det, så har ikke troa på de. Som jeg sa, så tror jeg Martin ble drittlei henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo faktisk hende det har gått veldig bra med Sondre og Kathrina :) Som en her sa, så er hun sjenert og ting tar litt tid. Vi får jo bare se til mandag. 

Er det bare meg eller bruker Gro litt skeptisk? :klo: 

 

Anonymkode: f27f8...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kari2 skrev:

Vet noen når reprisen går, opptakeren streika!

Nei, men du kan de reprise på Tv2 Sumo :) 

 

Anonymkode: 5c99f...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, men du kan de reprise på Tv2 Sumo :) 

 

Anonymkode: 5c99f...2ed

Takk, men koster ikke det penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kari2 skrev:

Vet noen når reprisen går, opptakeren streika!

Om du sjekker tv guiden, vil du finne ut når tid det går i reprise. Tipper det er lørdag eller søndag formiddag.

Anonymkode: b91b3...867

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kari2 skrev:

Takk, men koster ikke det penger?

Stemmer det. Tenkte jeg ikke på

Anonymkode: 5c99f...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, MissStiles skrev:

Det ser ut som alle er et par nå som episoden begynner.. Men er de det fortsatt. Hva tror dere?

Jeg er usikker på om både Thea og Martin og om Sondre og Katrina holder sammen. Tror nesten mer på sistnevnte, fordi jeg tror ikke K slipper folk så lett innpå seg.

Endret av Amarinda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette lover jo bra, da. Mye romantikk tilsynelatende. Men har vel skjedd ting i ettertid som vi får vite litt etter litt. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MissStiles skrev:

Ble litt usikker på Thea og Martin nå.

Ikke så mye å lure på tenker jeg i hvert fall. Thea gir klare signaler på at dette ikke er det helt store mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...