Mippi Skrevet 17. august 2016 #101 Skrevet 17. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda ser den, men du risikerer jo samtidig å gå glipp av menn som planlegger det opplegget for deg på neste date også. Har jeg vært ute med kvinner som har trukket kortet uten at jeg fikk mulighet? Javisst, noen ganger har det blitt flere dates og forhold, andre ganger ikke. Skal heller ikke se bort fra at enkelte har tenkt som deg (dvs. bruke en test, men uten å nevne "resultatet"), men det er i så fall deres tap, for de som kjenner meg vet at raushet gjengjeldes Anonymkode: 34154...8b7 Ikke min erfaring altså... Men bra at det finnes menn som deg!
Raven Emerald Skrevet 17. august 2016 #102 Skrevet 17. august 2016 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #103 Skrevet 17. august 2016 Første date gjøres veldig enkel, sånn jeg vil ha det, kun en kopp kaffe Den må de gjerne betale, ellers så betaler jeg for meg, og eventuelt han. Date to splitter vi regningen, da er det jo middag involvert. Date tre må han gjerne betale Men jeg synes det er greit å ikke føle meg "kjøpt og betalt" etter bare to dates. Lettere å avlyse videre treff hvis jeg vet at han ikke har brukt masse penger på det, føle at jeg skylder ham noe. Anonymkode: b7271...03f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå