AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #61 Skrevet 16. august 2016 2 timer siden, O.G. skrev: Hvorfor skal jeg/andre damer invitere menn som ikke viser noe som helst interesse? Er de sky og sjenerte så kan de jo bli skremt... Hvorfor skal jeg/andre menn invitere kvinner som ikke viser noe som helst interesse? Er de sky og sjenerte så kan de jo bli skremt... Hadde det være opp til slike som deg så hadde vi dødd ut ganske raskt. Anonymkode: 65b78...1b3 2
MissPierce Skrevet 16. august 2016 #62 Skrevet 16. august 2016 3 minutter siden, O.G. skrev: Så lenge du ikke gir mer enn du får. Nei absolutt ikke ☺ Lar meg ikke utnytte, men utnytter heller ikke andre ☺
Gjest O.G. Skrevet 16. august 2016 #63 Skrevet 16. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal jeg/andre menn invitere kvinner som ikke viser noe som helst interesse? Er de sky og sjenerte så kan de jo bli skremt... Hadde det være opp til slike som deg så hadde vi dødd ut ganske raskt. Anonymkode: 65b78...1b3 Vel, men du finner jo hurtig ut om en dame liker deg eller ikke. Vær en mann, vis lederskap og be damen på en fin date. For å bli kjent.
sjonkelrolf Skrevet 16. august 2016 #64 Skrevet 16. august 2016 2 timer siden, O.G. skrev: Vel, men du finner jo hurtig ut om en dame liker deg eller ikke. Vær en mann, vis lederskap og be damen på en fin date. For å bli kjent. Hva hvis en kvinne liker en mann, da? Hva skal kvinnen gjøre? Sitte på ræva? 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #65 Skrevet 17. august 2016 6 timer siden, sjonkelrolf skrev: Hva hvis en kvinne liker en mann, da? Hva skal kvinnen gjøre? Sitte på ræva? Det er akkurat det mange kvinner her inne mener at hun skal, da det å vise initiativ tydeligvis er mannens jobb. Latterlige gammeldags holdninger flere har her inne, men det er vel kanskje bare slik det er med den eldra garden på 40+ som ikke er like inn i det likestilte samfunnet vi lever i nå i dag. Anonymkode: 65b78...1b3 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #66 Skrevet 17. august 2016 8 timer siden, O.G. skrev: Vel, men du finner jo hurtig ut om en dame liker deg eller ikke. Vær en mann, vis lederskap og be damen på en fin date. For å bli kjent. Det samme kan da sies for en dame. Du finner hurtig ut om en mann liker deg eller ikke. Vær en kvinne, vis omsorg og be mannen på en fin date. For å bli kjent. Anonymkode: 65b78...1b3 1
sjonkelrolf Skrevet 17. august 2016 #67 Skrevet 17. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er akkurat det mange kvinner her inne mener at hun skal, da det å vise initiativ tydeligvis er mannens jobb. Latterlige gammeldags holdninger flere har her inne, men det er vel kanskje bare slik det er med den eldra garden på 40+ som ikke er like inn i det likestilte samfunnet vi lever i nå i dag. Anonymkode: 65b78...1b3 Ikke bare damer på 40+ som sitter fast i gammeldags tankegang. F.eks. ser jeg at mange damer på tinder +/- 30 tydelig kommuniserer at de forventer at mannen tar første initiativ. 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 17. august 2016 #68 Skrevet 17. august 2016 1 minutt siden, sjonkelrolf skrev: Ikke bare damer på 40+ som sitter fast i gammeldags tankegang. F.eks. ser jeg at mange damer på tinder +/- 30 tydelig kommuniserer at de forventer at mannen tar første initiativ. Ser ikke hva som er galt med det. Det siler jo ut hvilke menn som er gentlemen og ikke, f eks. Jeg syns mannen skal ta initiativ først.
EvaLena Skrevet 17. august 2016 #69 Skrevet 17. august 2016 (endret) Helt merkelig å lese at flere her forventer å bli påspandert hvis de blir bedt ut. Jeg for min del får spasmer av å bli påspandert, men spanderer gjerne på andre uten problem. Det er ett jævla pes hvis mannfolka på død og liv vil spandere ting og tang på meg. Jeg rett og slett vil betale for meg selv og ønsker på ingen måte noen gaver av noe slag. Ikke engang en blomsterkvast vil jeg ha. Endret 17. august 2016 av EvaLena 2
sjonkelrolf Skrevet 17. august 2016 #70 Skrevet 17. august 2016 13 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Ser ikke hva som er galt med det. Det siler jo ut hvilke menn som er gentlemen og ikke, f eks. Jeg syns mannen skal ta initiativ først. Ja, jeg må si det høres litt morsomt ut når kvinner på den ene siden hyler om feminisme, likestilling (to ting som ikke nødvendigvis har noe med hverandre å gjøre), men på den andre siden er kjørt fast i gammeldagse kjønnsrolletankeganger. Konklusjonen er vel "likestilling er vel og bra, men bare når det gagner meg selv". 1
Gjest O.G. Skrevet 17. august 2016 #71 Skrevet 17. august 2016 9 timer siden, sjonkelrolf skrev: Hva hvis en kvinne liker en mann, da? Hva skal kvinnen gjøre? Sitte på ræva? Hun får ham til å forstå at hun liker ham, hvis han liker henne tilbake så ber han henne med ut. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det samme kan da sies for en dame. Du finner hurtig ut om en mann liker deg eller ikke. Vær en kvinne, vis omsorg og be mannen på en fin date. For å bli kjent. Anonymkode: 65b78...1b3 Liker mannen meg tilbake ber han med meg ut.
sjonkelrolf Skrevet 17. august 2016 #72 Skrevet 17. august 2016 5 minutter siden, O.G. skrev: Hun får ham til å forstå at hun liker ham, hvis han liker henne tilbake så ber han henne med ut. På hvilken måte da? Jeg spør, fordi det i mange tilfeller er svært vanskelig å tolke subtil hinting som et tegn på interesse. Det mange sikkert mener er å vise interesse kan fint tolkes som helt ordinær vennlighet i andre enden. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #73 Skrevet 17. august 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du viser jo ganske tydelig at du selv ikke er interessert da siden du selv ikke tilbyr deg å spandere, eller spanderer? Tror nok det hadde vært like greit for han Anonymkode: 65b78...1b3 Nå er det forskjellige forventninger til kvinner og menn på date da Anonymkode: 3dcc2...102 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #74 Skrevet 17. august 2016 1 time siden, MadameDeRosa skrev: Ser ikke hva som er galt med det. Det siler jo ut hvilke menn som er gentlemen og ikke, f eks. Jeg syns mannen skal ta initiativ først. Helt enig, turn off med menn som ikke tar initiativ. Anonymkode: 3dcc2...102 2
sjonkelrolf Skrevet 17. august 2016 #75 Skrevet 17. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig, turn off med menn som ikke tar initiativ. Anonymkode: 3dcc2...102 Samme med damer som ikke viser et snev av interesse når man prater med dem. Bare det er grunn nok til å kutte kontakten. 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 17. august 2016 #76 Skrevet 17. august 2016 5 timer siden, sjonkelrolf skrev: Ja, jeg må si det høres litt morsomt ut når kvinner på den ene siden hyler om feminisme, likestilling (to ting som ikke nødvendigvis har noe med hverandre å gjøre), men på den andre siden er kjørt fast i gammeldagse kjønnsrolletankeganger. Konklusjonen er vel "likestilling er vel og bra, men bare når det gagner meg selv". Vel, jeg hyler ikke høyt om hverken feminisme eller likestilling. Ikke alle kvinner tenker likt.
Gjest O.G. Skrevet 17. august 2016 #77 Skrevet 17. august 2016 Ser ikke forskjellen på å hyle om feminisme og likestilling og forvente at den som inviterer en med ut ikke snakker frempå om å gå dutch under måltidet og snakke om Netflix og Chill oppe hos en neste gangene man møtes.
sjonkelrolf Skrevet 17. august 2016 #78 Skrevet 17. august 2016 6 minutter siden, O.G. skrev: Ser ikke forskjellen på å hyle om feminisme og likestilling og forvente at den som inviterer en med ut ikke snakker frempå om å gå dutch under måltidet og snakke om Netflix og Chill oppe hos en neste gangene man møtes. Hvor har jeg nevnt det der? Er ikke det jeg har snakket om i det hele tatt. 1
Gjest O.G. Skrevet 17. august 2016 #79 Skrevet 17. august 2016 6 minutter siden, sjonkelrolf skrev: Hvor har jeg nevnt det der? Er ikke det jeg har snakket om i det hele tatt. Siterte jeg deg?
sjonkelrolf Skrevet 17. august 2016 #80 Skrevet 17. august 2016 (endret) 21 minutter siden, O.G. skrev: Siterte jeg deg? Ikke nødvendigvis siterte, men du svarer jo videre på ting jeg skrev om over, og da går det ut på det samme. Endret 17. august 2016 av sjonkelrolf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå