Gjest PetterPanne Skrevet 16. august 2016 #141 Skrevet 16. august 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er det mange av, men de skremmer du vekk med holdningene dine. Anonymkode: 78839...50c Håper du innser at jeg kan diskutere en sak uten egentlig perosnlig gjøre det jeg skriver, Ikke sant?
Gjest PetterPanne Skrevet 16. august 2016 #142 Skrevet 16. august 2016 (endret) På 16.8.2016 den 7.12, accountdeleted skrev: Er dette de samme mennene som klager over at ingen kvinner vil ha dem, og at de blir taperne i samfunnet fordi de ikke får starte familie? Eller er det noen andre igjen? Det er jeg forsåvidt klar over, men det er jo umulig å skille players og bra mennesker fra hverandre når førstnevnte gruppering ikke er ærlige om intensjonene sine. snip Endret 22. november 2016 av PetterPanne
Lee Jones Skrevet 16. august 2016 #143 Skrevet 16. august 2016 7 timer siden, PetterPanne skrev: Joda, men du kan gjerne påpeke hva det er jeg får igjen, for alt arbeidet jeg legger i det. Ingen som har svart på incentivene for å gidde forplikte seg dypt til en kvinne. Menn som klarer seg selv utmerket alene, trenger bare en kvinne for sex og nærhet en gang i blant. Jeg tror Petter er inne på noe som mange kvinner ikke ser om incentiver for forhold. Hvorfor er det menn som bare vil ha sex og bare kvinner som vil ha forhold? Jo det er fordi mannen vet at det er mye ekstrajobb å ha et forhold. Kvinner vet at det slipper å jobbe så mye i et forhold som når de er single. Jeg vil faktisk tro at da føler noen kvinner at de har en "hund" de kan manipulere og forme etter eget behag. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #144 Skrevet 16. august 2016 Slutt å syt kvinner. Grunnen til at menn helst vil ha kun sex med dere og ikke forhold er fordi veldig mange kvinner forandrer seg straks de er kommet i et forhold. Og samtidig prøver å forandre på mannen. Hadde dere ikke forandret dere....ville ikke menn vært så skeptiske. Anonymkode: 0aa4f...06f 2
Lee Jones Skrevet 16. august 2016 #145 Skrevet 16. august 2016 48 minutter siden, accountdeleted skrev: Er dette de samme mennene som klager over at ingen kvinner vil ha dem, og at de blir taperne i samfunnet fordi de ikke får starte familie? Eller er det noen andre igjen? Jeg har ikke sett en mann her inne som klager på at de ikke får starte familie. At kvinner velger høye menn med status ja, men det er naturlig. Det er jeg forsåvidt klar over, men det er jo umulig å skille players og bra mennesker fra hverandre når førstnevnte gruppering ikke er ærlige om intensjonene sine. Det er mulig å skille players fra seriøse, men de seksuelle instinktene deres klarer ikke å stå i mot den kjekke mannen som trykker på de rette knappene. 2
Lee Jones Skrevet 16. august 2016 #146 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Får barn. Der får man kjærlighet, intimitet og nærhet. Hva gjør mennene? Henger på kvinneforum fordi det er eneste mulighet de har for å få kontakt med kvinner? Anonymkode: 78839...50c Mange menn som lagde profil på KG for å diskutere og få et tidsfordriv. Fra den dag vi lagde profil her så ble alt bare verre og nå er vi helt lost. 1
Druid Skrevet 16. august 2016 #147 Skrevet 16. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Så svart/hvitt du ser på dette. Det er faktisk en del folk som har gode forhold der ute, og den dagen du virkelig forelsker deg i ei som gjengjelder følelsene dine vil du se at det er mye mer enn kun sex å hente i et forhold. Anonymkode: 63f7a...2cd Jeg lever i ett sånt forhold. Vi har i praksis hatt dette forholdet i over 35 år, vi har hatt barn, har hus og av og til vov vov. Hele fundamenter er mitt behov for sex; jeg har ingen andre grunnleggende behov for henne. Alt det andre kan jeg enten kompensere fra andre eller klare meg uten. Hun er min beste venn og støttespiller, og vi elsker hverandre inderlig, men jeg hadde aldri gått igjennom det helvete det er å komme dit, hvis det ikke var for den første kvelden. Jeg innser at svært mange kvinner ikke opplever sex som viktig og at de ikke kan relatere seg til mine verdier, på samme måte jeg ikke skjønner det fundamentalt irrasjonale i at vi faktisk fortsatt får barn. Etter to tre generasjoner burde det mest tilbakestående kvinnfolkene ha konkludert med at dette er f ikke verdt innsatsen. Så jeg prøver av å til å forklare midt forhold til sex som sammenlignbart med kvinners biologiske klokke , ganger 10, hver jævla dag, fra jeg ble 13. Hvilket som regel er en tapt case. Jeg skal tilbake til min morfar for å finne ett ekteskap som var primært basert på at mannen ville dø i en søppelhaug forran brødboksen hvis han ikke hadde en kone. Og han hadde ikke fått forfremmelser. Min far og mor var hippier, jeg tror ikke de vet hvorfor de giftet seg, men så skal det påpekes at de har en tendens til å glemme hvorfor de ble skilt til jeg minner dem på det. Det positive jeg ser i alt dette og den samlede utviklingen er mine barn, to gutter som begge former sunne forhold med jenter, mye fordi de får mye av det jeg får fra sex gjennom dataspill slik at de kan holde distansen og velge kvinner rasjonelt isteden for basert på ett reelt fysisk behov for partner. (Eneste er at jeg og min kone føler oss som 15 åringer når vi omgås dem, men vi har nå ingen mål om å bli voksne ansvarlige mennesker uansett. 5
accountdeleted Skrevet 16. august 2016 #148 Skrevet 16. august 2016 Dersom vi skal gå etter det som blir sagt her i tråden, så kan jeg da altså klassifiseres som mann? Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i det som skrives om kvinner her. Da kan jeg lettere relatere til det som trekkes frem som menns holdninger til forhold. Og det understreker det jeg har sagt tidligere i tråden; Dette blir en ny "kvinner vs menn"-tråd. Jeg er drittlei av å skvises inn i et "alle kvinner"-format. Og selv jeg forstår at generaliseringer på et nettforum ikke heller gjelder "alle menn". Ergo blir en diskusjon som dette lite fruktbar. 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #149 Skrevet 16. august 2016 8 timer siden, PetterPanne skrev: Joda, men du kan gjerne påpeke hva det er jeg får igjen, for alt arbeidet jeg legger i det. Ingen som har svart på incentivene for å gidde forplikte seg dypt til en kvinne. Menn som klarer seg selv utmerket alene, trenger bare en kvinne for sex og nærhet en gang i blant. Du vil jo aldri ha skjønt det om vi fortalte det til deg. Jeg tror ikke du vet hva det vil si å åpne seg opp for et annet menneske. Og ha en støttespiller og partner. En trygg havn. Dette er ting som går på et følelsesmessig plan så å forklare deg dette, er like konstruktivt som å lære en torsk å hoppe hinder. Anonymkode: 2b32d...c04 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #150 Skrevet 16. august 2016 Trist tråd. Glad jeg aldri mer skal la en mann være nær meg. Skal bo alene til evig tid. Menn fortjener ikke kvinner! Anonymkode: fd6b3...d6c 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #151 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, PetterPanne skrev: Jeg henger her fordi jeg må være den ene stemmen som taler ekkokammeret imot når jeg er uenig. Er ikke alle som er tafatte feite menn uten mulighet til å finne seg dame ellers. Gjør alle menn enn tjeneste. Våkn opp og se realiteten du sitter faktisk ikke med fasiten. Det er noen få menn her inne, som kan realitetere seg til hva du skriver, men disse mannfolka er her inne av en grunn - de skjønner ikke kvinner og prøver og forstå. De menn som faktisk er der ute og lever et normalt A4-liv med frue, rister på hue av deg. Anonymkode: 2b32d...c04 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #152 Skrevet 16. august 2016 55 minutter siden, Lee Jones skrev: Jeg tror Petter er inne på noe som mange kvinner ikke ser om incentiver for forhold. Hvorfor er det menn som bare vil ha sex og bare kvinner som vil ha forhold? Jo det er fordi mannen vet at det er mye ekstrajobb å ha et forhold. Kvinner vet at det slipper å jobbe så mye i et forhold som når de er single. Jeg vil faktisk tro at da føler noen kvinner at de har en "hund" de kan manipulere og forme etter eget behag. Uhmm hæ?? Menn gjør lite i et forhold. Menn fortsetter i samme tralten med gutteturer og hobbyer. De ofrer ikke annet enn sitt nærvære med jevne mellomrom. Damer derimot kan legge hele sjela si i dette. Steller seg, lager hyggelige middager, planlegger, pusser opp, vasker osv osv. Det er faktisk damene som taper på å få en mann i hus. Anonymkode: 2b32d...c04 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #153 Skrevet 16. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uhmm hæ?? Menn gjør lite i et forhold. Menn fortsetter i samme tralten med gutteturer og hobbyer. De ofrer ikke annet enn sitt nærvære med jevne mellomrom. Damer derimot kan legge hele sjela si i dette. Steller seg, lager hyggelige middager, planlegger, pusser opp, vasker osv osv. Det er faktisk damene som taper på å få en mann i hus. Anonymkode: 2b32d...c04 Nettopp her begår mange kvinner den største feilen i parforhold. De prøver å forandre mannen de ble sammen med. Hadde de ikke gjort det tror jeg flere menn ville vært mer positivt innstilt til å gå inn i et forhold. Anonymkode: 0aa4f...06f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #154 Skrevet 16. august 2016 @Druid hva tror du kvinner vil ha ut av et forhold da? For min del står sikker og god sex skyhøyt på den lista. Samt det å ha en som faktisk har lyst å henge med meg på alle mine sprell. Sex kan jeg få så mye jeg vil, men jeg foretrekker sex med en person pga tryggheten. Ellers trenger jeg ingen mann. Egentlig vil en mann være som en dregg i mitt liv der jeg er på farta hele tiden. Allikevel ønsker jeg meg en partner og bestevenn av det motsatte kjønn. Og en å ha safe sex med og som vil bli med meg å utforske dette nærmere. Så hva tror du damer vil ha i et forhold? Anonymkode: 2b32d...c04 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #155 Skrevet 16. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp her begår mange kvinner den største feilen i parforhold. De prøver å forandre mannen de ble sammen med. Hadde de ikke gjort det tror jeg flere menn ville vært mer positivt innstilt til å gå inn i et forhold. Anonymkode: 0aa4f...06f Fordi noen gjør det, så betyr det ikke at alle damer gjør det. Jeg vet ikke om en eneste venninne som prøver å holde igjen sine menn. Tvert imot heller litt mindre tid med mannen og en lykkelig mann, enn en tafatt sofaslask. Anonymkode: 2b32d...c04 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #156 Skrevet 16. august 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi noen gjør det, så betyr det ikke at alle damer gjør det. Jeg vet ikke om en eneste venninne som prøver å holde igjen sine menn. Tvert imot heller litt mindre tid med mannen og en lykkelig mann, enn en tafatt sofaslask. Anonymkode: 2b32d...c04 ...men så har du de damene som blir sammen gamere, sofaslasker, og forventer de skal slutte med gamingen når de flytter sammen... Anonymkode: 0aa4f...06f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #157 Skrevet 16. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ...men så har du de damene som blir sammen gamere, sofaslasker, og forventer de skal slutte med gamingen når de flytter sammen... Anonymkode: 0aa4f...06f Ja men hvor mange er det da? En liten brøkdel av befolkningen er da virkelig ikke standaren Anonymkode: 2b32d...c04
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #158 Skrevet 16. august 2016 1 time siden, PetterPanne skrev: Hele innlegget ditt faller fordi du antar at menn ønsker barn i like stor grad som kvinner. Menn trenger ikke kjøpe horer for nærhet. De kan heller benytte seg av vanlige kvinner. Eneste de trenger å gjøre er å lure kvinnen. Det du og mange andre ikke forstå at dette er en kamp dy ikke vinner. Ja, alenemødre klarer seg fint med barn. Men hvorfor er de da de mest desperate på nettdating? Nei, det gjør jeg ikke. Jeg antar at det finnes menn som ønsker seg barn, og det har jeg rett i. Menn trenger å kjøpe hører når den vanlige kvinnen ikke lengre finner seg i å bli brukt, slik som du ser i denne tråden. Noen alenemødre er desperate på nettdating. Akkurat som veldig mange menn ikke passer inn i din dystre beskrivelse av hvorfor menn oppsøker kvinner. Anonymkode: 78839...50c
Druid Skrevet 16. august 2016 #159 Skrevet 16. august 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Druid hva tror du kvinner vil ha ut av et forhold da? For min del står sikker og god sex skyhøyt på den lista. Samt det å ha en som faktisk har lyst å henge med meg på alle mine sprell. Sex kan jeg få så mye jeg vil, men jeg foretrekker sex med en person pga tryggheten. Ellers trenger jeg ingen mann. Egentlig vil en mann være som en dregg i mitt liv der jeg er på farta hele tiden. Allikevel ønsker jeg meg en partner og bestevenn av det motsatte kjønn. Og en å ha safe sex med og som vil bli med meg å utforske dette nærmere. Så hva tror du damer vil ha i et forhold? Anonymkode: 2b32d...c04 Du er første kvinne på 8 sider som fronter ett sånt syn, og det er fundamentalt i konflikt med hva TS og debattens andre kvinners forutsetning for tilnærming til dating. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #160 Skrevet 16. august 2016 Den 14.08.2016 at 22.23, O.G. skrev: Det er jo egentlig helt syke tilstander der ute når menn er mer kresen på hvem de ber med ut, enn hvem de "raw dogger". Menn er altså da så bakstreversk at det blir skremmende, faktisk. Og vi damerne vi er like ille, for vi går ofte med på det, lærer leksa vår alt for seint. Dere damer som ferdes på singeltonforumet: Skal vi kneppe igjen lårene totalt for tapere i høst og oppsummere over nyåret hvordan det har gått? Er jo ikke akkurat sånn at vi går glipp av noe siden vi ikke blir tilbudt forhold og det er jo det vi er interessert i, er det ikke? Helt greit. Har aldri åpnet lårene for noen som ikke har vært ute etter et seriøst forhold, så det gjør uansett ingen forskjell for meg. Helt ærlig lurer jeg på hvor man finner disse tapermannfolka som bare utnytter damer til sex? må ferdes i et helt annet miljø tror jeg... Anonymkode: f20bf...1eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå