Gå til innhold

Om dating i disse tider


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, PetterPanne skrev:

Hvem har sagt noe om at jeg ser ned på kvinner? Sjekk signaturen min er du snill, og les den posten jeg har skrevet. 

Jeg sa det. Fordi du gjør det. Har dessverre verken tid eller lyst til å lese manifestet ditt.

Anonymkode: 66e10...9a6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, PetterPanne skrev:

Ok. Gå tilbake til det innlegget du henviste til, les hva fuckboy betyr, og så trekk en kobling mellom de to.

Nei, det gidder jeg ikke . Du får forklare hva du legger i begrepet du kaller deg selv og så kan jeg svare på om det legger det samme i begrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, PetterPanne skrev:

Ja, jeg også.

Men problemet er når den store massen menn velger bort kjærligheten. Hva gjør dere da?

Ingen som velger bort kjærlighet, da er det ikke kjærlighet.

Anonymkode: 36a0e...ed9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke damer sex lengre? :klo: Trodde generelt sett at "lårene var kneppet igjen" for "tapere" uansett jeg? 

Damer er da også langt mindre kritiske til hvem de tar seg en omgang i bingen med, i forhold til hvem de "binder" seg til?

Har jeg gått glipp av noe her???

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, PetterPanne skrev:

Har ikke noe med ressurser å gjøre. Dette er en nasjonal og internasjonal trend.

Det handler om ressurser og personlige egenskaper ja, er ikke alle som er like ressursterke og er normalt utrustet med empati, intigritet og selvrespekt.

Anonymkode: 36a0e...ed9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Gidder egentlig ikke fortelle så mye mer i denne tråden.

Dere beviser fint godt hvorfor menn kun bruker dere til sex.

Dere beviser poenget mitt.

Hvis dere skal gnåle så mye, ty så mye til usakligheter, ty så mye til personangrep over en liten ting, hvor jeg faktisk forteller dere en ubehagelighet.... tror du virkelig han gidder å være i et forhold med deg? Forholde seg til deg hver eneste dag?

Hva når noe annet ubehagelig oppstår? Usikre valg hele gjengen. 

Hvis det er noen trøst, så er det 80% av alle kvinner som oppfører seg på likenende måte. Det er ikke bare dere som tester menn, vi tester også dere. Og det er jævla mange som failer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, PetterPanne skrev:

De grafene finner du om du leter selv. Stikkord: fødselsrate, ekteskapsrate, skilsmisserate, andel single.

Men du kan få en link av meg om du vil:

 

 

Men, antall levendefødte har jo vært ca. lik fra 1990- 2015. Fra 1975-1990 var det færre levendefødte (SSB). Selv om folk skiller seg, så finner de jo ofte nye partnere, selv om kanskje ikke de partnerne heller varer livet ut. Dessuten kan man ikke måle kvaliteten på forholdet etter kun antall år sammen. Kanskje det noen ganger er bedre å være singel.  

Anonymkode: 63f7a...2cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men, antall levendefødte har jo vært ca. lik fra 1990- 2015. Fra 1975-1990 var det færre levendefødte (SSB). Selv om folk skiller seg, så finner de jo ofte nye partnere, selv om kanskje ikke de partnerne heller varer livet ut. Dessuten kan man ikke måle kvaliteten på forholdet etter kun antall år sammen. Kanskje det noen ganger er bedre å være singel.  

Anonymkode: 63f7a...2cd

Skal velge å svare deg, siden du holder deg såpass saklig.

Hvis det er slik at det er bedre å være singel, hvorfor gnåler dere om at menn kun bruker dere til sex? Do you guys even logic?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Liker ikke damer sex lengre? :klo: Trodde generelt sett at "lårene var kneppet igjen" for "tapere" uansett jeg? 

Damer er da også langt mindre kritiske til hvem de tar seg en omgang i bingen med, i forhold til hvem de "binder" seg til?

Har jeg gått glipp av noe her???

 

Jo, men, så er det nok ofte at damer har sex og håper på noe mer med fyren. At de kan omvende badboy'n til en goodboy, som faller for akkurat henne. 

Anonymkode: 63f7a...2cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, PetterPanne skrev:

Ja, jeg også.

Men problemet er når den store massen menn velger bort kjærligheten. Hva gjør dere da?

Ingen mann som bruker meg til sex, de får meg ikke-en fryd og avise de gang på gang på gang på gang....despo de fleste

Anonymkode: 36a0e...ed9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men, så er det nok ofte at damer har sex og håper på noe mer med fyren. At de kan omvende badboy'n til en goodboy, som faller for akkurat henne. 

Anonymkode: 63f7a...2cd

Javisst! Men det går begge veier... Mange menn som går rundt å håper de kan gjøre "runAround Sue" til kÅne også, og det bare fordi de hadde sex...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, PetterPanne skrev:

Skal velge å svare deg, siden du holder deg såpass saklig.

Hvis det er slik at det er bedre å være singel, hvorfor gnåler dere om at menn kun bruker dere til sex? Do you guys even logic?

Har jeg gnålt om det? Tror ikke det, bare synes ikke noe om å villede og lyve for å oppnå sex. Jeg har heller ikke sagt at det er bedre å være singel, bare at det noen ganger er bedre å være singel (hvis alternativet er et crappy forhold).   

Anonymkode: 63f7a...2cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Javisst! Men det går begge veier... Mange menn som går rundt å håper de kan gjøre "runAround Sue" til kÅne også, og det bare fordi de hadde sex...

Er det? De fortellingene når sjeldent frem :P 

Anonymkode: 63f7a...2cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det? De fortellingene når sjeldent frem :P 

Anonymkode: 63f7a...2cd

Det er jo kanskje ikke så rart, siden folk sjeldent liker å innrømme nederlag, og spesielt i slike situasjoner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Derfor: Kutt ut fyrene hvis de vil gå dutch, ikke en gang gripe etter lommeboka på første date. Mannen betaler. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, O.G. skrev:

Vi har alle bagasje med oss som vi må håndtere og ta ansvar for. Og all sånt skit som slike kommer med om "vil ikke binde meg igjen fordi jeg er så redd for å bli såret", men samtidig pule er bullshit og man må kutte dem ut og ikke la tvilen komme dem til gode.

Men de vil ikke bare pule, de vil i forhold. Sist sånn mann var jeg sammen med i 6 mnd, og han fridde faktisk til meg, da han hadde aldri opplevd å ha så sterke følelser for noen. Samtidig slet han mer og mer, da han var sikker på at jeg kom til å gå fra han, eller behandle han dårlig. Så det ble for mye for han, og han trakk seg. Og sånn er de fleste jeg møter, så de vil så gjerne, og de prøver, men det går ikke i lengden.

Anonymkode: 780de...ece

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår ikke hva som feiler folk. Det er som et kollektivt kor av mannehatere her inne.

Ser dere virkelig ikke boblen dere lever i? Sjenerte menn er uaktuelt og derfor går de fleste etter hunken Hans. Når alle går etter han så blir dere playet. Å leve i sølibat ut høsten hjelper ikke siden dere begynner på'n igjen i vinter. Han sjenerte er fortsatt like uaktuell.

Når det kommer en kjekkas som trykker på de rette knappene tipp jeg det er vanskelig å stå imot.

 

Endret av Lee Jones
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ardenus skrev:

 

WHAT THE FUCK!!! 

Hvilken gruppe av totalt imbesiller er det han snakker til her? 

Veldig god foreleser, men hvor F er det en så stor gruppe kvinner uten noen kobling til virkeligheten. Har du flere linker?

(Takk gud jeg fortsatt er gift; jeg hadde ikke overlevd 1 uke i dagens datinggame med slike som OG  et al)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, O.G. skrev:

Derfor: Kutt ut fyrene hvis de vil gå dutch, ikke en gang gripe etter lommeboka på første date. Mannen betaler. 

Alt jeg har lest frem til denne er bra! Knip igjen beina. Ta det rolig og vent til begge er ordentlig klare. Da slipper man drama, man sparer seg for en evt. vanskelig avvisning og man siler ut de som ikke er ute etter noe seriøst. De som er ute etter noe langvarig får bevise at det er deg de vil ha og ikke musa di :-P. 

Men en liten kommentar bare. Hva om fyren faktisk er ordentlig og ser etter noe langvarig, men tenker "Shit! Kravstor dame! Her er det bråk i vente. Tror ikke jeg tar sjansen på en date til". Her refererer jeg såklart til sitatet ovenfor.

Jeg har holdt meg unna dating i 2 år nå, rett og slett fordi jeg møtte på så mye negativt. Hvis jeg skal ut og date igjen, så er det ikke noe sjakktrekk å være kravstor heller. Da skremmer du bare bort de som leter etter noe seriøst.

Anonymkode: 72fd9...708

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter - ikk kom med det vaset ditt på vegne av alle mannfolk. Det finnes faktisk menn som bryr seg om andre mennesker. 

Anonymkode: 2b32d...c04

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...