Gjest Sjørøveren Skrevet 14. august 2016 #61 Skrevet 14. august 2016 (endret) Dere kjerringer som tror dere kan alt om barn for dere er kvinner. Les litt om oppdragelse og bortskjemte barn. Les om hvordan barna var før og nå. Les om bortskjemte barn. Les om hvordan dere skal få barn til å sove om natta. IKKE LØFT DE OPP FOR FAEN MED MINDRE UNGEN ER SYK ELLER SKAL AMMES! Barn vil ha oppmerksomhet om natta og vil ikke legge seg. De vil være med mamma og pappa. Være våken så lenge som mulig. Så la oss se hvem som blir de mest bortskjemte ungene. Tviler på at de som ikke får viljen sin hele tiden blir bortskjemte jævler. Jeg kan ikke fordra bortskjemte unger men det kryr av de. Pga dumme mødre som må gi etter. Stakkars lillegullungen min! KVALMT! Endret 14. august 2016 av Sjørøveren
Gjest wildfig Skrevet 14. august 2016 #62 Skrevet 14. august 2016 42 minutter siden, Sjørøveren skrev: Dere kjerringer som tror dere kan alt om barn for dere er kvinner. Les litt om oppdragelse og bortskjemte barn. Les om hvordan barna var før og nå. Les om bortskjemte barn. Les om hvordan dere skal få barn til å sove om natta. IKKE LØFT DE OPP FOR FAEN MED MINDRE UNGEN ER SYK ELLER SKAL AMMES! Barn vil ha oppmerksomhet om natta og vil ikke legge seg. De vil være med mamma og pappa. Være våken så lenge som mulig. Så la oss se hvem som blir de mest bortskjemte ungene. Tviler på at de som ikke får viljen sin hele tiden blir bortskjemte jævler. Jeg kan ikke fordra bortskjemte unger men det kryr av de. Pga dumme mødre som må gi etter. Stakkars lillegullungen min! KVALMT! Slapp av, jeg skal ikke røre deg om du så er døende
Gjest wildfig Skrevet 14. august 2016 #63 Skrevet 14. august 2016 1 time siden, QQbaby skrev: Hadde du visst hvor mye jeg ofret for mine barn så hadde du aldri kalt meg for en elendig mor. Har du virkelig et så stor behov for å rakke ned på andre? Alle ofrer en hel del for sine barn. Ikke tro du er noe spesiell der. Forskjellen er bare at vi andre viser kjærlighet og omsorg i tilegg.
Sh999 Skrevet 14. august 2016 #64 Skrevet 14. august 2016 Tror unger i dag blir bortskjemt fordi foreldre ikke har tid til de, og gjerne kjøper seg fri! Handler ikke om at de ikke blir tatt opp om natten når de skriker! Barn trenger, omsorg, trygghet og grenser! Mange psykologer har advart mot og la barn skrike seg i søvn. 9
Gjest Sjørøveren Skrevet 14. august 2016 #65 Skrevet 14. august 2016 (endret) 1 time siden, wildfig skrev: Slapp av, jeg skal ikke røre deg om du så er døende Hva har det med saken å gjøre? Nei når jeg er døende vil jeg helst være i fred og bare ha de nærmeste rundt meg. 1 time siden, Sh999 skrev: Tror unger i dag blir bortskjemt fordi foreldre ikke har tid til de, og gjerne kjøper seg fri! Handler ikke om at de ikke blir tatt opp om natten når de skriker! Barn trenger, omsorg, trygghet og grenser! Mange psykologer har advart mot og la barn skrike seg i søvn. Går an å gå inn til barnet som ts gjorde uten å løfte de opp og ta det inn. Lære ungen at det er leggetid. Men hvis barnet er så hysterisk så vise at den voksne er der, men IKKE løfte det opp. Blir bare en dårlig vane og bortskjemt. "Jeg kan bare skrike så blir jeg løftet opp jippi!" Ja enig! Foreldre i dag har ikke tid til sine egne barn. Jobb og alt annet er viktigst. Så andre må jo oppdra de. I tillegg til at foreldrene skjemmer de bort for de vil ha fred eller har dårlig samvittighet for de ikke har tid til de. Endret 14. august 2016 av Sjørøveren
mortilen Skrevet 14. august 2016 #66 Skrevet 14. august 2016 19 timer siden, Sjørøveren skrev: Barn får nok av kjærlighet og trygghet (hos de aller fleste foreldre ihvertfall..) men de må jo for faen lære seg at det er trygt å ligge alene fra de er bittesmå. At om natta skal de sove. Men barn vil så klart ikke legge seg. Uansett om foreldrene er der eller ikke. Må også lære seg å bli passet av andre. Ikke løpe til de med en gang de gråter. Det hjelper ikke på oppdragelsen. og du må jo for faen skjønne at du får også ligge aleine hvis du griner. Du må jo lære deg å skjerpe deg om du skulle bli lei deg. Og du, ingen fare. Skal bare oppdra deg. Du kan få kjærlighet og trygghet seinere. Bare ikke akkurat nå som du er lei deg. 🙈 Sorry altså, jeg klarer ikke forstå den tankegangen.. 6
Japp Skrevet 14. august 2016 #67 Skrevet 14. august 2016 2 timer siden, Sjørøveren skrev: Dere kjerringer som tror dere kan alt om barn for dere er kvinner. Les litt om oppdragelse og bortskjemte barn. Les om hvordan barna var før og nå. Les om bortskjemte barn. Les om hvordan dere skal få barn til å sove om natta. IKKE LØFT DE OPP FOR FAEN MED MINDRE UNGEN ER SYK ELLER SKAL AMMES! Barn vil ha oppmerksomhet om natta og vil ikke legge seg. De vil være med mamma og pappa. Være våken så lenge som mulig. Så la oss se hvem som blir de mest bortskjemte ungene. Tviler på at de som ikke får viljen sin hele tiden blir bortskjemte jævler. Jeg kan ikke fordra bortskjemte unger men det kryr av de. Pga dumme mødre som må gi etter. Stakkars lillegullungen min! KVALMT! En ting har du skjønt ser jeg og det er at barnet vil være med mamma og pappa. Og er det så rart, og hvorfor er det ille? Det er jo mamma og pappa som er hele verden for så små barn. Derfor er samsoving helt genialt 😁 Siden du er så glad i å lese så anbefaler jeg deg å lese deg opp litt om små barns behov for trygghet. Det å gi barn trygghet har ikke noe med å skjemme bort et barn. Mitt barn får mye nei hun, men behovet for trygghet får hun aldri nei til. Er du restriktiv på klemmer også fordi barnet kan kreve for mange klemmer?
Japp Skrevet 14. august 2016 #68 Skrevet 14. august 2016 33 minutter siden, Sjørøveren skrev: Hva har det med saken å gjøre? Nei når jeg er døende vil jeg helst være i fred og bare ha de nærmeste rundt meg. Går an å gå inn til barnet som ts gjorde uten å løfte de opp og ta det inn. Lære ungen at det er leggetid. Men hvis barnet er så hysterisk så vise at den voksne er der, men IKKE løfte det opp. Blir bare en dårlig vane og bortskjemt. "Jeg kan bare skrike så blir jeg løftet opp jippi!" Ja enig! Foreldre i dag har ikke tid til sine egne barn. Jobb og alt annet er viktigst. Så andre må jo oppdra de. I tillegg til at foreldrene skjemmer de bort for de vil ha fred eller har dårlig samvittighet for de ikke har tid til de. Les om opp-ned metoden.
Japp Skrevet 14. august 2016 #69 Skrevet 14. august 2016 3 timer siden, QQbaby skrev: Hadde du visst hvor mye jeg ofret for mine barn så hadde du aldri kalt meg for en elendig mor. Har du virkelig et så stor behov for å rakke ned på andre? Det er godt mulig du ofrer en del. Men å øke volumet på TVen for å overdøve et barns gråt og overse det totalt, er det ikke noe som kan rettferdiggjøre! 4
absinthia Skrevet 14. august 2016 #70 Skrevet 14. august 2016 2 timer siden, Sjørøveren skrev: Dere kjerringer som tror dere kan alt om barn for dere er kvinner. Les litt om oppdragelse og bortskjemte barn. Les om hvordan barna var før og nå. Les om bortskjemte barn. Les om hvordan dere skal få barn til å sove om natta. IKKE LØFT DE OPP FOR FAEN MED MINDRE UNGEN ER SYK ELLER SKAL AMMES! Barn vil ha oppmerksomhet om natta og vil ikke legge seg. De vil være med mamma og pappa. Være våken så lenge som mulig. Så la oss se hvem som blir de mest bortskjemte ungene. Tviler på at de som ikke får viljen sin hele tiden blir bortskjemte jævler. Jeg kan ikke fordra bortskjemte unger men det kryr av de. Pga dumme mødre som må gi etter. Stakkars lillegullungen min! KVALMT! Jeg tror at det er du som trenger å lese litt om omsorg og oppdragelse, samt utviklingspsykologi. At en liten toddler ikke må stå å skrike seg i søvn i senga si, er langt unna å overta styringen for hele husstanden. Tvert i mot, så lærer barn empati, gjennom hvordan de blir behandlet selv, - spesielt det første året i livet. De lærer å være trygge, når de ikke blir overlatt helt til seg selv, men opplever at noen er der for dem. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #71 Skrevet 14. august 2016 Sjørøveren/Klopp/Aye/Hummeld og QQbaby passer jo perfekt sammen... Er det virkelig mulig å behandle en lite barn på den måten?! Anonymkode: 8be60...df1 4
minister-mio Skrevet 14. august 2016 #72 Skrevet 14. august 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sjørøveren/Klopp/Aye/Hummeld og QQbaby passer jo perfekt sammen... Er det virkelig mulig å behandle en lite barn på den måten?! Anonymkode: 8be60...df1 Det dumme er at hver gang man ignorerer en sånn idiot dukker det opp en ny bruker. Det finnes ingen vei uten om disse tåpelige innleggene Endret 14. august 2016 av minister-mio 5
Gjest Sjørøveren Skrevet 14. august 2016 #73 Skrevet 14. august 2016 35 minutter siden, mortilen skrev: og du må jo for faen skjønne at du får også ligge aleine hvis du griner. Du må jo lære deg å skjerpe deg om du skulle bli lei deg. Og du, ingen fare. Skal bare oppdra deg. Du kan få kjærlighet og trygghet seinere. Bare ikke akkurat nå som du er lei deg. 🙈 Sorry altså, jeg klarer ikke forstå den tankegangen.. Litt forskjell på barn og voksne? Jeg har måttet ligge alene når jeg var liten. Lærte det fra jeg var spedbarn. Ble ikke løftet opp hver gang jeg skrek. Så trenger ikke oppdras til det. 24 minutter siden, Japp skrev: En ting har du skjønt ser jeg og det er at barnet vil være med mamma og pappa. Og er det så rart, og hvorfor er det ille? Det er jo mamma og pappa som er hele verden for så små barn. Derfor er samsoving helt genialt 😁 Siden du er så glad i å lese så anbefaler jeg deg å lese deg opp litt om små barns behov for trygghet. Det å gi barn trygghet har ikke noe med å skjemme bort et barn. Mitt barn får mye nei hun, men behovet for trygghet får hun aldri nei til. Er du restriktiv på klemmer også fordi barnet kan kreve for mange klemmer? Ja barn er avhengig av mamma og pappa, men om natta skal det egentlig læres til å sove. Men bedrevitere får nå gjøre hva pokker de vil. Ikke jeg som får problemet med villungene senere og må slite meg ut å bli tidlig gammel. HELDIGVIS! 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjørøveren/Klopp/Aye/Hummeld og QQbaby passer jo perfekt sammen... Er det virkelig mulig å behandle en lite barn på den måten?! Anonymkode: 8be60...df1 Hvorfor kan ikke dere ikke bare ha gullungene deres i senga med dere? Bysse de hver eneste natt og lære de til at de kan bare skrike så kommer mamma med en gang og løfter det opp? Barnet må jo ha nærhet hele tiden og kos? Ikke sant? Også om natta. Trenger ikke lære barnet til å sove alene. Nei farlig det. Barnet blir misshandlet av det!!
Gjest Sjørøveren Skrevet 14. august 2016 #74 Skrevet 14. august 2016 (endret) 14 minutter siden, minister-mio skrev: Det dumme er at hver gang man ignorerer en sånn idiot dukker han opp med en ny bruker. Det finnes ingen vei uten om disse tåpelige innleggene Heller omvendt. Jeg må lage nye brukere for at ikke visse brukere skal plage vettet av meg. For kg kvinner tåler ikke at jeg har egne meninger. De vil at alle skal være enig med dem. IKKE FAEN! Jeg har min mening så får dere ha deres mening. Ok? Endret 14. august 2016 av Sjørøveren
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #75 Skrevet 14. august 2016 7 minutter siden, Sjørøveren skrev: Heller omvendt. Jeg må lage nye brukere for at ikke visse brukere skal plage vettet av meg. For kg kvinner tåler ikke at jeg har egne meninger. De vil at alle skal være enig med dem. IKKE FAEN! Jeg har min mening så får dere ha deres mening. Ok? Alle tåler at du har meninger, men det er måten du reagerer på. F.eks det jeg har uthevet har ingenting med saken å gjøre. Hvis du ønsker å diskutere med noen så burde du slutte å klikke i vinkler bare noen sier i mot deg. Hvis du begynner å behandle folk med respekt så vil andre behandle deg med respekt. Anonymkode: f19af...a7f 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #76 Skrevet 14. august 2016 3 timer siden, Sjørøveren skrev: Dere kjerringer som tror dere kan alt om barn for dere er kvinner. Les litt om oppdragelse og bortskjemte barn. Det er det folk har gjort og det svarene du får handler om. Du får ikke bortskjemte barn ved å gi barna trygghet. Du kan ikke behandle en ett-åring på samme måte som du ville behandlet en fem-åring, du kan ikke behandle en fem-åring på samme måte som du ville behandlet en ni-åring. Dessuten, så burde du telle til ti før du skriver. Hele innlegget ditt er ganske usaklig og det er ufint å skrive kjerringer. Anonymkode: f19af...a7f 4
QQbaby Skrevet 14. august 2016 #77 Skrevet 14. august 2016 18 minutter siden, Sjørøveren skrev: Heller omvendt. Jeg må lage nye brukere for at ikke visse brukere skal plage vettet av meg. For kg kvinner tåler ikke at jeg har egne meninger. De vil at alle skal være enig med dem. IKKE FAEN! Jeg har min mening så får dere ha deres mening. Ok? Er så enig. Det virker ut som at kvinner flest på kg har et enormt behov for å vise avsky og hvor fæle du er om man har andre verdier. Kvinner flest på kg må virkelig være slumpen av den norske befolkning, har ikke tall på hvor mange ganger jeg er kalt grusom eller et dårlig menneske fordi jeg har egne meninger. Har ikke kvinner bedre ting å gjøre en å skrive nedsettende kommentarer, at på til får de likes for det. Visse kvinner på kg er bare vemmelige og simple.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #78 Skrevet 14. august 2016 1 time siden, Sjørøveren skrev: Går an å gå inn til barnet som ts gjorde uten å løfte de opp og ta det inn. Lære ungen at det er leggetid. Men hvis barnet er så hysterisk så vise at den voksne er der, men IKKE løfte det opp. Blir bare en dårlig vane og bortskjemt. "Jeg kan bare skrike så blir jeg løftet opp jippi!" Men det er forskjell på en ett-åring og f.eks en fem-åring. Du kan ikke behandle dem på lik måte, det er faser, det er perioder også videre som et barn skal gjennom. Å gi et barn trygghet er ikke det samme som å gjøre et barn bortskjemt. Anonymkode: f19af...a7f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #79 Skrevet 14. august 2016 24 minutter siden, Sjørøveren skrev: Ja barn er avhengig av mamma og pappa, men om natta skal det egentlig læres til å sove. Men bedrevitere får nå gjøre hva pokker de vil. Ikke jeg som får problemet med villungene senere og må slite meg ut å bli tidlig gammel. HELDIGVIS! Hva er poenget med sånne ufine innlegg? Føler du deg bedre av å hakke på andre på den måten? Anonymkode: f19af...a7f 1
Gjest Sjørøveren Skrevet 14. august 2016 #80 Skrevet 14. august 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle tåler at du har meninger, men det er måten du reagerer på. F.eks det jeg har uthevet har ingenting med saken å gjøre. Hvis du ønsker å diskutere med noen så burde du slutte å klikke i vinkler bare noen sier i mot deg. Hvis du begynner å behandle folk med respekt så vil andre behandle deg med respekt. Anonymkode: f19af...a7f Jeg svarer de som kommer med frekke kommentarer. Visse brukere her inne er frekk pga meg som bruker, ikke svarene mine. Derfor må alt jeg skrive være grusomt og fælt for dem. Alt jeg skriver er feil for dem. Jeg har min måte å oppdra barn på så får folk ha sin måte. Jeg skal ikke ha barn bortskjemte barn i nærheten av meg. De må læres tidlig! 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det folk har gjort og det svarene du får handler om. Du får ikke bortskjemte barn ved å gi barna trygghet. Du kan ikke behandle en ett-åring på samme måte som du ville behandlet en fem-åring, du kan ikke behandle en fem-åring på samme måte som du ville behandlet en ni-åring. Dessuten, så burde du telle til ti før du skriver. Hele innlegget ditt er ganske usaklig og det er ufint å skrive kjerringer. Anonymkode: f19af...a7f Greit å gi barn trygghet. Så klart skal alle barn ha det. MEN å løfte de opp om natta for hver gang de ikke vil sove er å skjemme de bort for meg ihvertfall. Barna lærer at det er greit. Barn er ikke dumme. 39 minutter siden, QQbaby skrev: Er så enig. Det virker ut som at kvinner flest på kg har et enormt behov for å vise avsky og hvor fæle du er om man har andre verdier. Kvinner flest på kg må virkelig være slumpen av den norske befolkning, har ikke tall på hvor mange ganger jeg er kalt grusom eller et dårlig menneske fordi jeg har egne meninger. Har ikke kvinner bedre ting å gjøre en å skrive nedsettende kommentarer, at på til får de likes for det. Visse kvinner på kg er bare vemmelige og simple. Dessverre blitt sånn på nett. Hverken kvinner eller menn er bedre enn det andre kjønn på nett ser det ut som.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå