Birthe-Birgit Skrevet 6. august 2017 #301 Del Skrevet 6. august 2017 Og jeg mener hu har tatt noe utdannelse i løpet av permisjonstida, så når hu er ferdig med barneproduksjonen vil hu sikkert ha en annen jobb... jobben hennes må nok pent holde stillingen hennes forgjeves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 6. august 2017 #302 Del Skrevet 6. august 2017 23 timer siden, Mockingjay93 skrev: Mener å ha lest en plass at mannen på bloggen har et barn fra før? Stemmer dette? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
92Caroline Skrevet 6. august 2017 #303 Del Skrevet 6. august 2017 3 timer siden, Birthe-Birgit skrev: Mener hu satt i kassa i en butikk. Eller "jobbet innen salg og kundeservice" som hu så fint kaller det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 12. august 2017 #304 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) Gratulerer til June-María og Nicklas!!! Baby nr. 6 er født 😍😍😍 Endret 12. august 2017 av Metzili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 12. august 2017 #305 Del Skrevet 12. august 2017 "Noe i meg sier at jeg vil ikke gjøre noe som helst som kan trigge han til å komme tidligere, og vil nå holde han til datoen for igangsettelse. TENK om jeg kommer til den dagen da, fy søren!! Dere skal se jeg gjør det, og jeg gjør det jo allerede, men da skal jeg le ekstra høyt av alle de nettrollene som de siste dagene har invadert kommentarfeltet mitt med kommentarer om at det ene og alene er min egen skyld i at jeg føder prematurt, siden jeg har valgt å få så tette barn ;)" Vel.. barnet hennes er jo fortsatt prematurt når det blir født 35+4.. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 14. august 2017 #306 Del Skrevet 14. august 2017 Tråden er ryddet for persondebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 3. september 2017 #307 Del Skrevet 3. september 2017 Hun har oppdatert bloggen din, og jeg må virkelig si at hun er en tøff dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moncka Skrevet 3. september 2017 #308 Del Skrevet 3. september 2017 Lurer på hvor fort 7ende barn melder sin ankomst. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 3. september 2017 #309 Del Skrevet 3. september 2017 Hun har sagt at det er det siste barnet nå.. Muligens en attpåklatt om en 10-12 år, eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birthe-Birgit Skrevet 3. september 2017 #310 Del Skrevet 3. september 2017 Det holder vel helt til leserantallet på bloggen daler litt igjen 🙊 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moncka Skrevet 3. september 2017 #311 Del Skrevet 3. september 2017 37 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Hun har sagt at det er det siste barnet nå.. Muligens en attpåklatt om en 10-12 år, eller noe sånt. Snakkas om 1 år, da tenker jeg pipa har fått en annen lyd. Kan banne på at hun er verpeklar innen neste høst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 3. september 2017 #312 Del Skrevet 3. september 2017 For meg må de gjerne få 100 unger. Det ser jo ut som om ungeflokken har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. september 2017 #313 Del Skrevet 4. september 2017 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moncka Skrevet 27. september 2017 #314 Del Skrevet 27. september 2017 Fortsatt har de ikke følelsen av at de er "komplett"...Hva skal til, tenker jeg. Hva mangler man etter 4 gutter og 2 jenter? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 27. september 2017 #315 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) 1 hour ago, Moncka said: Fortsatt har de ikke følelsen av at de er "komplett"...Hva skal til, tenker jeg. Hva mangler man etter 4 gutter og 2 jenter? To jenter til? Det virket i starten av graviditeten på at hun var innstilt på (og ønsket?) seg en jente til, jf. http://lykkenermange.blogg.no/1485169358_kjnnet_p_babyen_i_mag.html og http://lykkenermange.blogg.no/1487278275_test_for__f_vite_kjnnet_p_babyen_i_magen.html. Edit: og i følge bloggen har hele familien nå bedt til Gud om at de skal få én til lillesøster... Endret 27. september 2017 av lenebu 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 28. september 2017 #316 Del Skrevet 28. september 2017 Sykt... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 28. september 2017 #317 Del Skrevet 28. september 2017 Så lenge de klarer å ta seg av barna sine så må de få så mange de vil, og det ser da ut som om de har både økonomi og ressurser til å ta seg av en skokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 28. september 2017 #318 Del Skrevet 28. september 2017 Nå leser jeg ikke bloggen, men det slår meg at de kanskje aldri kommer til å få den følelsen av at familien er komplett. Håper de tenker seg godt om, så de ikke ender opp med en uhåndterlig livssituasjon til slutt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moncka Skrevet 28. september 2017 #319 Del Skrevet 28. september 2017 48 minutter siden, MissMaya skrev: Nå leser jeg ikke bloggen, men det slår meg at de kanskje aldri kommer til å få den følelsen av at familien er komplett. Håper de tenker seg godt om, så de ikke ender opp med en uhåndterlig livssituasjon til slutt. Jeg tror nok det ligger mye her. Økonomi og ressurser NÅ, men fremtiden kan ingen spå. Dette virker ekstremt spontant, naivt og lite gjennomtenkt. Jeg har selv 4, og det er først når de to eldste kom i tenåra jeg priset meg lykkelig for at vi IKKE har fler. Og jeg tror også hun ønsket seg veldig en jente denne gangen også. At hele familien nå ber for dem er jo helt psykt. Galskap. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 28. september 2017 #320 Del Skrevet 28. september 2017 Jeg tror det er mange som synes at babyer er jo sååå søte (det synes jeg også altså), og det er så koselig med små barn. Men så glemmer de at disse søte små vokser og blir større. MIN erfaring er at barn før skolestart er enkle!! Og så blir det bare verre og verre. (Litt overdrevent kanskje, men dere skjønner hva jeg mener....?) Sikkert koselig å ha en egen liten barnehage hjemme, ikke like koselig med en haug med hormonelle, kvisete, vanskelige tenåringer.... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg