Gå til innhold

Hva slags dyr har du?


Tilde

Anbefalte innlegg

Har en hund og en katt.

Har bestandig hatt lyst på hund og skaffet meg det da jeg ble voksen og flyttet for meg selv.Katten min kom hit da han var 2 måneder fordi de som hadde han før mishandlet han,men nå er han en stille og rolig katt som følger meg overalt når han er hjemme

*koldbruna* :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har to marsvin. En gutt og en jente. Håper på familieforøkelse men det ser ut som det lar vente på seg.

De er forøvrig veldig snille og kosete av seg.

Det er forresten ungene sine dyr. Hadde marsvin selv da jeg var lita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei så vil jeg da også fortælle hvilke dyr jeg har

en sød gammel hund, en vædder kanin buster, og en ilder som er noget af det morsommeste dyr jeg nogen gang har haft

ellers har jeg haft masse vis af kaniner fugle fisk heste og til og med en landskildpadde jeg bare elsker dyr af alle slaks :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er utrolig kattemenneske jeg:)

har 7 katter (Ole, Cindy, Basse, Salem og Simba) og 2 små kattunger som skal gis bort. (Salem og Simba er i samme søskenflokk men dem skal jeg beholde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Bare hybelkaniner  :lol:  

Det er ikke lov med husdyr her i borettslaget. Litt synd, for det hadde vært koselig med en liten pusekatt.

Ifølge ny norsk lov er det ikke lenger lov for et borettslag og nekte folk og ha dyr, så fremt det ikke mottaes klager på urinering, støy etc som plager andre. <Så det er fritt frem her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alt av dyr jeg...i rykk og napp. favoritten er akvarier og store papegøyer.. men så driver jeg da dyrebutikk med noen venner og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

I oppveksten hadde vi både katt, hund og undulat.

Jeg og Samboer har hatt en rottwailer som var verdens snilleste kosehund.

Ellers få finner vi vel en del hybelkaniner hjemme hos meg også ja......... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutteundulat på snart 2 år. Han er liten, blå og smekkfull av personlighet. Man er temmelig modig når man kjefter tilbake til matmor når hun skjenner :wink:

Dessuten er han fryktelig prippen på maten han spiser. Han skal kun ha en spesiell matsort som kun fåes kjøpt i den lokale dyrebutikken der jeg kommer fra samt honning pinner :-?

Han er like døgnforvirra som pappaen, for han driver på til langt på natt. At mamma`n ligger å sover spiller iiiingen rolle :roll:

Han er en skikkelig god skjønning er han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en supersær langhåret kattepus. Kjempekjælen, selskapssyk, og skikkelig kresene i matveien. Arrogant som bare en katt kan være når det passer den men ellers full av personlighet. Sær i kosten, ja - spiser kun tørrfor, kokt skinke går i blant og av og til litt kokt fisk - digger ostepop og marsipanbrød, evt krokanrull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Tre supersøte katter og en hund...Ja ,og akvarium. Og et barn - så vi eier egentlig alle dyrene sammen - merkelig at jeg har alt arbeidet med dem da? Koser meg med det, og ville ikke vært foruten dyr - jo forresten, jeg VIL være foruten undulater og dansemus, førstnevnte roter og sistnevnte lukter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeglad dyr jeg også. Spesielt er jeg GAL etter hunder. Har min andre hund nå,og kan ikke se for meg noe liv uten.

Alle burde hatt minst ett husdyr. Det er en enorm støtte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har To voksne kattepuser og fem livlige kattunger akkurat nå (også har vi en hel del hybelkaniner som liker å leke med kattunger :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vokst opp med masse dyr rundt meg..og savner det!

Foreløpig har vi "bare" en kattepus, men når jeg får overtalt samboeren min litt så blir det nok en hel del mer...både hund og andre søte dyr... (må jo ha tid til hobbyen også da..og det har vi ikke nå!)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Så mange som har dyr da :)

Jeg er "mamma" til verdens søteste snilleste lille spaniel hund på snart 6 år. Turkammerat og kompis og fotvarmer i sengen:P :ler: Og så har jeg et 60 liters akvarie der det for tiden svømmer 10 glade..eh.. 9 fisk rundt ..(den tiende er på veg til sin egen begravelse i toalettet... :( :o Hm..rart - døde en i går også...må nok teste vannet ....mye nitrit kanskje....Er litt for snill med de og gir for mye mat... :-? Ja og så har jeg et lite marsvin da ...trivelig liten fyr, hans kompis en en liten kanin....kunne jo ikke la ham bo alene..... :ler:

har hatt diverse villkatter, kaniner, hamster og fisker opp gjennom tiden.... Kan god tenke meg hund nummer to ...har lyst å ta til med dressurkurs og trening igjen.......Og så er jeg veldig fasinert av ildere da ...men tror de er litt for mye høyt og lavt etter min smak *ler* ....og en liten pusekatt kunne jeg godt tenke meg.......

Nei det holder i lange baner med de jeg har allerede .....men i fremtiden så ....difinitivt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg en ilder, kjempegreie dyr, kanskje litt sta eller hva jordbær? :wink: Jeg hadde en dobermann, kjempesnill! Men da hun ble 8. mnd måtte hun avlives grunnet at blæren lå inni bekkenet. :( Også har jeg hatt mange katter. :D Også rotter, hamstere, fugler, fisker, mus og sånn. :) Også har jeg veeeldig lyst på en skorpion eller en iguana. Eller kanskje en tigerpyton.

Faktisk ganske fasinert av slike dyr, men ildere er best! :D

- Miamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...