Gå til innhold

Hva slags dyr har du?


Tilde

Anbefalte innlegg

- Spekkhogger...?! :o

Tja, hvorfor ikke? Tenk så koselig å gå tur med den i badekaret hver morgen. Eller som kamerat på fjelltur.

Vurderer å skaffe meg en slik selv. Problemet er bare at jeg ikke har badekar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt hest, hund og fugl, nå har jeg 2 nydelige svarte langhårete katter som er gatas skrekk (kastrerte hannkatter)

Savner hestene litt, men det er deilig uten allt ansvaret!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doriansen

Tre....*smekk*...nei, to husfluer som jeg er ganske lei av :ler:

Og en død veps i vinduskarmen.

Men jeg har tegnet katter en gang :sjarmor:

dr. dyregod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vokse opp på gard med kyr, stutar, kalvar, hund, katt, kanin og marsvin. (3 siste var ikkje samtidig)

Er mest hundeperson, faktisk, men er no lukkeleg "mor" til katten Arne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to rottepuser som heter pinky og hercules, fem neontetre, to slørhaler og en stor kosekanin! :P snart får jeg forhåpentligvis en hamster som heter jokke på for!! elsker dyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har en hund(rampete sådan)og to katter,og for tiden maser ungene om kanin,så hvem vet om det blir flere dyr her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to hunder - en veloppdragen amerikansk cocker spaniel på 6 år og en en rampete lurifaks av en finsk spets på 1 år. Videre har jeg to chinchillagutter (brødre) på 3 år som er skikkelig bortskjemte. Jeg har alltid forgudet dyr og hest står øverst på listen over den neste anskaffelsen. Antakeligvis blir det til neste år. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en nydelig sort langhåret katt: Bea,

og to nusselige marsvin: Brune og hvite Martin og oransje og hvite Maja.

Av en eller annen grunn har alle marsvina våre hatt navn som begynner på M (med unntak av Lotte og Diva som dessverre er døde)

Skulle også gjerne hatt hund, dverg-kanin, lam, ender, mus, rotte, chinchilla, mange flere puser, osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har hund, en golden retriver-gutt på et og et halvt år. Og han er verdens beste hund i mine øyne. Skikkelig kosegutt som sitter/ligger på fanget, smiler når vi kommer hjem og er hoppende glad for en tur i skogen.

Livet får en helt annen mening med et dyr i huset!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en skikkelig rampepus! Jente som ikke har fått navn ennå, dakar....

Den er vel i aktivitet 23,5 timer i døgnet og sover knapt. Jøjemeg.....

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm. det er en kattunge, altså! Derfor er d vanskelig å finne navn fort... Må prøve å finne noe som passer,- dessverre er den nok mest vandt til "pus"!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...