Gå til innhold

Hva slags dyr har du?


Tilde

Anbefalte innlegg

Hei hei! :D

Er bare litt nysgjerrig av meg.Det jeg lurer på er hva slags dyr dere har og hvorfor?

Selv er jeg veldig glad i dyr, har vokst opp med hund, hester, katt og kaniner. Nå har jeg en katt, som selvsagt er mammas skjønneste lille guttt... :wink:

Jeg liker katter fordi de er selvstendige, kjælne,tøffe og fine dyr med masse personlighet.Ingenting er mer kos enn å has en god og myk langhåret murrete kosepus i fanget...(som faktisk får litt fnatt av mamman sin iblant da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare hybelkaniner :lol:

Det er ikke lov med husdyr her i borettslaget. Litt synd, for det hadde vært koselig med en liten pusekatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihopp!

Har en herlig blandingshund, to rotter og en tarantell..

Er fryktelig glad i både katter og hester, men mannen min er meget alergisk mot katt så det kan vi ikke ha *snufs*

Og hest er for dyrt..

Men hunder er jo ålreite dyr da. Alltid kjekt å komme hjem..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To kattepuser, mor og sønn. Mor er min samboers og hannen er min. Det er forøvrig ikke lov å ha katter her, men det driter jeg i. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en pusekatt. En herlig grå skogskatt. Hun er bestevennen min :D

sover i senga mi om natta og følger etter meg og skal alltid være der jeg er. Hvis jeg er avgårde over lengre tid er hun visst helt fra seg og går bare rundt og mjauer..

Katter er noen fantastiske skapninger, skulle gjerne hatt mange flere, men da er jeg redd den jeg har nå hadde stikki av, har nemlig opplevd det før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hund.

Verdens beste venn.

Har den fordi jeg ikke kan leve uten. Har alltid hatt hund og kommer alltid til å ha det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hund! Er vokst opp med katt og hest, men i byen er hund det mest praktiske - med tid og stunder blir det kanskje både hest og katt i tillegg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hund -alltid vært et "hundemenneske". Skikkelig kosegris, mammas lille "øyensten" :) Men hun gjør også litt nytte for seg, bl.a. på jakt hver høst, trekker pulken vinterstid og tar kløv på sommeren.

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Jeg har en liten chinchillagutt på snart 3 år. Han er grå og hvit og har personlighet så det holder. Utrolig sta og veldig bortskjemt.

Hilsen Tomita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Har vokst opp med hund i huset, og skulle ønske at mine

barn skulle få opplevd det samme. Men dessverre alle mine

unger er allergiske på katter og hunder :cry:

Kanskje en skilpadde har vært tingen, men det

er jo ikke noe kjæledyr......... :wink:

"Maeve" :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har 3 hetterotter. Utrolig søte og inteligente dyr. Grunnen til at jeg har rotter er at samboeren er allergisk og tåler nesten ikke noen dyr og da er rotter helt toppen for de tåler han. Og så er de lette å ha med å gjøre. Hund er for stort og krevende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KATTER!!

Jeg elsker katter, og driver oppdrett av rasekatter. Det er en kjempeherlig hobby. Kan ikke tenke meg et liv uten katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Jeg har tre katter, som selvsagt er verdens fineste og beste. :)

I motsetning til ABY (er det abyssinere du driver med? de er ufattelig vakre) befinner jeg med i den enden av katteverdenen som tar seg av og omplasserer uønskede og hjemløse katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husmora

Jeg har to akvarier og en hest. Har kjempelyst på katt men desverre er samboern allergisk :( men det er jo en stor trøst å ha hesten da, snille gullet mitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...