Gå til innhold

Hvordan holder enkelte seg unge så lenge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror mye kommer an på gener. Deretter kommer soling, røyking og kosthold. Vekt kan også ha en del å si, men mest om man har underhudsfett i ansiktet. Jeg har det selv om jeg er slank. Jeg har vært heldig med genene, og folk tar meg ofte for ti år yngre enn jeg er. Det har jeg arvet fra den ene siden av familien. For den andre siden av familien er preget mer av dype rynker fra tidlig alder. 

Anonymkode: 15ff8...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ganske mange år yngre ut enn jeg egentlig er, jeg har gode gener og jeg er flink til å stelle huden min. Bruker god hudplerie. Har tro på retinol og syrer. Jeg røyker, drikker og soler meg.  Det biter lite på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror gener spiller en stor rolle. Jeg har solet meg i alle år, men har ikke en rynke, drikker øl/vin så og si hver helg og snuser en boks om dagen. Men jeg spiser sunt.  

Jeg er 27, men ble spurt om jeg reiste med noen voksne, tidligere i år, da vi skulle på en utenlandsreise :ler:  Blir alltid spurt om leg på butikken og på polet, men det er vel litt mer vanlig. 

Anonymkode: 7b669...2f2

Det er da ikke mange som har rynker når de er 27??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.7.2016 at 23.56, AnonymBruker skrev:

Som f.eks Adriana Lma og mange andre modeller/kjendiser. De eldes liksom ikke. Selv om jeg nå kan se at Lima ikke er akuratt 18 år lenger, ser hun bedre ut enn de fleste på sin alder. Selv er jeg 24, og mange på min alder har fått rynker. Er dt noe man apiser, gnetikk eller hva er det?

Anonymkode: f8211...803

Mange faktorer. (Nesten) null sol, gener, god søvn, hudpleie. Jeg er også nysgjerrig hva ellers. Og heier på dem, selv om jeg blir litt sjalu. Er nettopp blitt 31 og litt flau av og se de så linjer på megselv her og da. Jeg bruker lefery krem for å fukte huden og opprettholde den pen hele tia, blirstadig bedre. Men uansett trenger jeg litt til.

Anonymkode: 5d732...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var psykisk syk noen tiår og knapt ute = lite sol = ta-ta: ingen rynker som 41 åring. Noe fordeler skal en ha av å være sjuk. ;) Så tror lite sol er hovedsvaret for å holde seg ung. Det sier jo ekspertene også. Men også arv selvsagt. Dessuten syns jeg damer som har litt dukke/babyfjes ofte ser yngre ut lengre (små trekk, runde kinn, liten nese)

Anonymkode: eec4d...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en naturlig veldig tynn venninne.  Småle hofter, lav. Hun syns det er plagsomt, som sjef, å ikke blir tatt som voksen. Men en kan jo ikke bli naturlig vedlig tynn om en ikke er det da.

Anonymkode: eec4d...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ung og ung, folk tar meg ofte for å være 5-6 år yngre enn jeg faktisk er og det er jeg temmelig sikker på skyldes gener i så fall. Min mor bærer alderen godt og det samme gjorde min mormor. Jeg kan iallfall ikke skryte på meg et fantastisk kosthold, og jeg hater bilder av meg selv så photoshop ville utgått om jeg så hadde hatt det. 

Jeg har alltid mislikt å sole meg så det eneste jeg kan påberope meg er at huden i allfall ikke er aldret  pga. for mye sol. Jeg har heller ikke brukt mye sminke eller drukket mye alkohol opp gjennom årene, men aner ikke om dette har noe å si. 

Jeg holder som sagt en knapp på "genetikk". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosthold og genetikk tror jeg :) Jeg er selv 20 og noen sier det ser ut som om at jeg er 15 år. Jeg er jo lav og slank, ren hud og bruker ikke sminke, og da ser man yngre ut. Min mor ser også en 10 år yngre ut enn det hun er. 

Anonymkode: 72b5e...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. juli 2016 at 0.20, DreamOn skrev:

Det er da ikke mange som har rynker når de er 27??

 Mange av mine venninner har det.

Anonymkode: 7b669...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at alle i denne tråden ser myye yngre ut enn de er. :Knegg:

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Elefantenirommet skrev:

Så gøy at alle i denne tråden ser myye yngre ut enn de er. :Knegg:

 

Jammen, jeg gjøøøøør det. Når jeg chatter på nett.:jepp:

Men ellers: vi blir vel tiltrukket tråden da fordi vi vil forklare hvor sabla bra vi ser ut. He he. Men selv om jeg ser ung ut så er jeg ikke så pen da.

Anonymkode: eec4d...333

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jammen, jeg gjøøøøør det. Når jeg chatter på nett.:jepp:

Men ellers: vi blir vel tiltrukket tråden da fordi vi vil forklare hvor sabla bra vi ser ut. He he. Men selv om jeg ser ung ut så er jeg ikke så pen da.

Anonymkode: eec4d...333

fordi vi vil forklare hvorfor vi ser så sabla bra ut... mente jeg. 

Anonymkode: eec4d...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jammen, jeg gjøøøøør det. Når jeg chatter på nett.:jepp:

Men ellers: vi blir vel tiltrukket tråden da fordi vi vil forklare hvor sabla bra vi ser ut. He he. Men selv om jeg ser ung ut så er jeg ikke så pen da.

Anonymkode: eec4d...333

Tviler ikke på at du (og andre her) ser både ung og pen ut, var bare litt festlig. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Elefantenirommet skrev:

Så gøy at alle i denne tråden ser myye yngre ut enn de er. :Knegg:

 

Du trodde vel ikke denne tråden skulle være full av innlegg av typen:

1: Jeg ser ut som om jeg er 34. Jeg er 34.

eller

2: Jeg er 28, men ser ut som om jeg er over 40. Sikkert fordi jeg spiser alt for mye sukker, har et problematisk forhold til alkohol etter at jeg mistet jobben for 5 år siden og dessuten sitter jeg oppe og spiller dataspill hele natta.

Anonymkode: 7ffbb...2d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adriana Lima og andre som lever av sitt utseende bruker mye penger på å vedlikeholde kroppen. Jevnlig hud/kroppspleie, sunt kosthold, botox, fillers og trening er ingrediensene for å se ut som dem. 

Hvis man ser inervjuer med modeller og skuespillere så ser man veldig raskt at de er stive i ansiktet. De har ikke råd til å forfalle, derfor bruker de mye botox og fillers, fordi rynker i hollywood=ingen jobb. Det verste tilfellet jeg har sett er Kate Beckinsale. 43 år gammel og ser ut som hun er i 20-årene, helt til du ser hun prate. Da er hun en voksdukke. Det samme med alle damene i modern family, ingen mimikk i ansiktet=botox og fillers

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elefantenirommet skrev:

Så gøy at alle i denne tråden ser myye yngre ut enn de er. :Knegg:

 

Jeg visste den ville komme :Knegg: . Men hvis det kan være en trøst så så jeg fire-fem år eldre ut da jeg var yngre. Som 11 åring ble jeg tatt for å være konfirmant. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, frk91 skrev:

 

Noen har også gode gener. Så lei av at enkelte alltid tror at de fleste jukser, når de ser mye yngre ut. Det er ikke sånn at alle kjendiser ser yngre ut, uansett størrelsen på lommeboka og mulighetene til profesjonell hjelp. Nå mente du kanskje dette selv, men du må heller ikke glemme at noen har bedre gener enn andre.

Anonymkode: cec24...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Noen har også gode gener. Så lei av at enkelte alltid tror at de fleste jukser, når de ser mye yngre ut. Det er ikke sånn at alle kjendiser ser yngre ut, uansett størrelsen på lommeboka og mulighetene til profesjonell hjelp. Nå mente du kanskje dette selv, men du må heller ikke glemme at noen har bedre gener enn andre.

Anonymkode: cec24...267

Selvfølgelig spiller gener inn, jeg ser selv flere på min alder som har rynker mens andre igjen ikke har antydning.
Jeg har selv prøvd botox og kjenner igjen et utrykksløst ansikt når jeg ser det. 

Jeg er over gjennomsnittet opptatt av kjendiser og triks de bruker for å se unge ut, og når jeg ser en dame som for noen år siden hadde betydelig mer mimikk i ansiktet enn i dag så er det en selvfølge at hun har tatt botox. Har sett alle sesongene i modern family, og når damene så eldre ut i sesong 1 enn sesong 6 så er det ikke gode gener som plutselig har begynt å virke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tror jeg at genetikk kombinert med livsstil spiller inn. Sol og røyk er hudens verste fiende, anbefaler alle å bruke SPF 30 når dere er ute i solen og ellers en såkalt city block for å beskytte huden mot UV strålene. På morssiden så er de rynkete, på farssiden har de ikke grått hår og er omtrent rynkefrie. Jeg er heldig og og blir tatt for å være ca 23-25 år enda jeg er i midten av 30 årene. Har ingen linjer i huden, liten og nett, samt et litt barnslig ansikt. Mengde søvn spiller også inn på huden...

Anonymkode: f7226...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Personlig tror jeg at genetikk kombinert med livsstil spiller inn. Sol og røyk er hudens verste fiende, anbefaler alle å bruke SPF 30 når dere er ute i solen og ellers en såkalt city block for å beskytte huden mot UV strålene. På morssiden så er de rynkete, på farssiden har de ikke grått hår og er omtrent rynkefrie. Jeg er heldig og og blir tatt for å være ca 23-25 år enda jeg er i midten av 30 årene. Har ingen linjer i huden, liten og nett, samt et litt barnslig ansikt. Mengde søvn spiller også inn på huden...

Anonymkode: f7226...83f

Må tilføye en ting, er man opptatt av å bevare en ungdommelig hud så sørg for å spise mat som inneholder antioksidanter som beskytter cellene mot å bli skade av frie radikaler

Anonymkode: f7226...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...