Gå til innhold

Hvordan holder enkelte seg unge så lenge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kosthold, gode gener, aktivt liv, god psyke, trivsel.

Anonymkode: 524bc...a4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er tre ting som holder en ung: kosthold, genetikk og Photoshop😉

Anonymkode: da4d6...3c5

Selv photoshopper jeg aldri bilder av meg, men mulig fotballfrue gjør det og sånt.

Endret av fuglekvinnen__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Genetikk. Er 42 men blir fortsatt spurt om legitimasjon på polet. Ser vel neppe akkurat SÅ ung ut, men de spør fordi de er usikker. Ser vel ut som jeg er rundt 28 el. Syns ikke at det er så hyggelig. Ingen rynker, ikke noe grått hår, ikke slapp hud etc. 

Anonymkode: 0e16c...a9d

Enig, er snart 42

Blir og spurt om leg når jeg skal kjøpe sigaretter 

For min del så skyr jeg ikke solen, røyker og drikker (med måte), så skylder på genetikk 

Skulle gjerne sett eldre ut for jeg føler det absolutt ikke som ett kompliment å måtte ha med leg hele tiden.

Anonymkode: aa787...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er tre ting som holder en ung: kosthold, genetikk og Photoshop😉

Anonymkode: da4d6...3c5

Og lite soling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som f.eks Adriana Lma og mange andre modeller/kjendiser. De eldes liksom ikke. Selv om jeg nå kan se at Lima ikke er akuratt 18 år lenger, ser hun bedre ut enn de fleste på sin alder. Selv er jeg 24, og mange på min alder har fått rynker. Er dt noe man apiser, gnetikk eller hva er det?

Anonymkode: f8211...803

Vel, først av alt er det gener. Det ser man på vanlige folk og. Noen er rett og slett mer "holdbare".
Det hjelper også å være ung til sinns. Man trenger ikke sette seg ned og bli kjerring bare fordi man passerer 40.

I tillegg er et sunt og variert kosthold, morsjon, solvett ( for mye sol gir for tidlig aldring), unngå røyk og store mengder alkohol - ting som hjelper på god helse og holde utseendet yngre.

Men se du på kjendisene, må du ikke la deg lure. det er så og si alle som har lagt seg under kniven.
I tillegg bruker de tonnevis med sminke, de har profesjonelle sminkører og frisører som styler de,

de bruker avanserte primere som jevner ut alt som heter rynker og porer, de bruker fettsuging osv...

og i tillegg har de profesjonelle fotografer - med riktig lyssetting ser man yngre ut, og med photoshop i tillegg blir man feilfri.

 

Anonymkode: eb8bc...f70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anna Maria skrev:

Og lite soling.

Det tror jeg ikke. Jeg røyker ikke og har ikke solt meg mye i mitt liv. Likevel har jeg fått fine linjer rundt munnen i en aldre av 25. Tror det kommer an på genetikk, for å være helt ærlig.

Anonymkode: 64afd...7df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser yngre ut enn jeg er. Er 18, men er veldig mange som tror jeg er 17. Har et helt normalt kosthold, men trener ikke. Holder meg ellers unna solen, så tror kanskje det er det som er grunnen til at jeg ser yngre ut enn jeg er. 

Anonymkode: 3c3c9...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, er snart 42

Blir og spurt om leg når jeg skal kjøpe sigaretter 

For min del så skyr jeg ikke solen, røyker og drikker (med måte), så skylder på genetikk 

Skulle gjerne sett eldre ut for jeg føler det absolutt ikke som ett kompliment å måtte ha med leg hele tiden.

Anonymkode: aa787...d82

Antar du er liten av høyde og? Jeg kjenner flere evig unge damer, 

de er under 160 på sokkelesten og slanke, 

de må gjerne på ungdomsavdelingen for å få klær som passer... 

så både høyden og klærne indikerer at de er yngre enn de er :D

Anonymkode: eb8bc...f70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 23 men mange tipper på 17. Synes IKKE at det er hyggelig, men prøver å ta deg som et kompliment. 
Har lys hud, ikke særlig med rynker, lav høyde, langt hår, tynn ja...

Men sånn har det vært i hele familien egentlig. Moren min ser også yngre ut enn hun er.

Anonymkode: 03abd...b6f

Har hørt at jenter frem til de er 25 helst vil se eldre ut enn de er...

etter 25, blir de superstolte om de blir spurt om leg :D

jeg var i alle fall sånn... jeg hatet når de spurte meg om leg. Det hendte av og til at jeg rynket panna for å se eldre ut når jeg skulle på polet :D 

Anonymkode: eb8bc...f70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, under 160 og babyface. Kommer aldri til å bli kalt vakker, bare nusselig.

Anonymkode: 10ff1...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser yngre ut enn jeg er. Er 18, men er veldig mange som tror jeg er 17. Har et helt normalt kosthold, men trener ikke. Holder meg ellers unna solen, så tror kanskje det er det som er grunnen til at jeg ser yngre ut enn jeg er. 

Anonymkode: 3c3c9...8dd

Eh aldringen starter ikke når man er så ung da frøken :)

Frem til jenter er 20 kan de godt bli tatt for å være 16. Særlig hvis de er lave - eller veldig barnslige :)

Anonymkode: eb8bc...f70

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 23 men mange tipper på 17. Synes IKKE at det er hyggelig, men prøver å ta deg som et kompliment. 
Har lys hud, ikke særlig med rynker, lav høyde, langt hår, tynn ja...

Men sånn har det vært i hele familien egentlig. Moren min ser også yngre ut enn hun er.

Anonymkode: 03abd...b6f

Går det an å se forskjell på 6 år, bare ved å se på huden?

Anonymkode: 0ca7d...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mye gener. Ikke bare hvor disponert du er for rynker o.l., men hvordan du ser ut. Noen har ansikt som "kler" alderen bedre, med f.eks. store øyne og lepper, høy panne, runde kinn osv. Det finnes flere kjendiser som lever sunt og har profesjonelle til å fikse på det ene og det andre, men fortsatt ikke ser unge ut for alderen. Cameron Diaz har f.eks. alltid hatt litt 'søvnige' øyne, og det er blitt mer markert etter som hun er blitt eldre.

Det samme gjelder også for menn. Menn som har et mer klassisk maskulint utseende, med kraftige bryn og kraftig kjeve, kler ofte alderen bedre, som f.eks. George Clooney. De som har et mer 'guttaktig' utseende, som Jude Law, eldes ikke like flatterende. 

Jeg synes ikke Adriana Lima ser utpreget ung ut, selv om hun er vakker. Synes heller hun har sett ganske lik ut hele tiden, dvs. hun var ganske "kvinnelig" også som ung. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine linjer forsvinner hvis jeg soler meg litt, huden har bare godt av det. Å blokkere huden med solfaktor virker bare mot sin hensikt.

Anonymkode: 10ff1...26f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 46 men kan på en god dag se ut som en i begynnelsen av 30-årene. Jeg tror at det er blanding av at jeg har nesten ingen rynker og at jeg har litt "barnslige" trekk som gjør at folk tror at jeg er yngre enn jeg er. Og arv, de fleste kvinnene i min familie har sett veldig unge ut langt opp i årene. Men jeg merker en vesentlig forskjell fra når jeg faktisk var ung og hvordan det er nå og den er at hvis jeg er sliten/trøtt, kommer alle årene på null, svisj.. Da ser jeg ikke mye ung ut lenger! 😖

Men jeg selv har også opplevd å ta veldig feil av alder hos andre, husker fortsatt en "19-åring" som registrerte seg som en kunde hos meg - og som faktisk viste seg å være 33 år! 😯

Anonymkode: 826a9...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 28 i høst og får fremdeles ikke kjøpe alkohol uten legitimasjon. Rynker er d lite av i slekta, så der er jeg nok heldig. Ellers er jeg aktiv hver dag,  spiser fisk og grønnsaker så og si hver dag, og prioriterer søvn. Sørger for  være ute i frisk luft minst en time hver dag. Er og så flink til å slappe av når jeg kjenner behovet.  Hvorvidt dette har noe å si vet jeg jo ikke,  men tror da summen av dette har noe å si. :-)  ellers verken røyker eller drikker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble aldri spurt om legg eller noe fram til jeg var 25. Før da trodde folk jeg var eldre enn jeg var. Så sikkert 5 år eldre ut enn min egentlige alder. Men etter jeg fyllte 25 endra jeg livvstil.

Gjorde det slutt med eksen = ei mer livlig, lykkelig utstråling
Begynte på p-piller = huden ble endelig ren og kvisefri
Fiksa og farga håret = før var håret tørrt og slitt, nå ser det sunnere og freshere ut
Oppgraderte garderoben = gjør automatisk stor forskjell!
Fått gode jobb-rutiner = nok søvn, mindre stress :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som f.eks Adriana Lma og mange andre modeller/kjendiser. De eldes liksom ikke. Selv om jeg nå kan se at Lima ikke er akuratt 18 år lenger, ser hun bedre ut enn de fleste på sin alder. Selv er jeg 24, og mange på min alder har fått rynker. Er dt noe man apiser, gnetikk eller hva er det?

Anonymkode: f8211...803

Etter en dokumentar jeg så nylig, husker ikke hva den het men der mente de at blodsukkeret hadde veldig mye å si. Lavt blodsukker holdt en ung lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er tre ting som holder en ung: kosthold, genetikk og Photoshop😉

Anonymkode: da4d6...3c5

Og plastisk kirurgi. 

Anonymkode: 7dd7a...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...