Gå til innhold

Hvor lenge sover din mann i helgene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan gå og legge seg kl 20 om man trenger å sove ut. Jeg er alene med barn, og det er eneste mulighet jeg har for å få sovet ut. 

Anonymkode: 60c4e...5cc

Nei, ikke alle kan det.

Dersom jeg legger meg før 22.30/23 forstyrres hele syklusen så totalt at jeg får søvnproblemer.

Jeg har prøvd hele livet å tilpasse meg slik at jeg kunne lagt meg eksempelvis 22, men det har aldri gått. Selv ikke når jeg hadde så ekstreme søvnproblemer at jeg var sykemeldt over lengre tid. 

Så nei, det kan ikke alle - spesielt ikke om barna våkner hyppig. Det er viktigere med noen timer kvalitetssøvn en langvarig konstant avbrutt søvn.

Anonymkode: 92157...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er gubben oppe ca 06:00, hverdag som helg. Barna står opp ca kl 08:00 i helgene, jeg kan i utgangspunktet sove hvis jeg vil, men velger å stå opp sammen med barna. Nå og da sniker jeg inn en søndags-morgen til kl 10:00... Jeg føler meg heldig. 

Anonymkode: 78baf...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart det er skilsmisse rundt om med slike bagateller. Fåår ikke du sovedagen din da? Bare til å være i sengen til 14 det vel? Makan til kvinnfolk skal bli sure for.

Anonymkode: 84ef9...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen barn, så vi teller kanskje ikke.. uansett, vi sover like lenge i helgene (sett at jeg ikke jobber). Han setter vekkerklokka på 10:00, men hender vi skrur den av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...