Gå til innhold

Ok.. Er det noen her som så The Bachelor da Juan Pablo var ungkaren??


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Sitronmelis skrev:


Ååååh:overrasket:  Hahahh herregud da må jeg bare beklage meg noe voldsomt til anonymbruker over her :overrasket: 
Da har jeg totalt misforstått hvordan man skiller anonyme brukere fra hverandre :lol: Godt jeg fikk lært det :fnise::klaske:

Beklager så mye anonymbruker over her :blomst: Håper du kan tilgi dumme meg :fnise:

 

 

 


 

Hahaha, ja der fikk jeg meg enda en god latter😄 Du er herved tilgitt, Sitronmelis, man lærer så lenge man lever!

Anonymkode: cf955...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, ja der fikk jeg meg enda en god latter😄 Du er herved tilgitt, Sitronmelis, man lærer så lenge man lever!

Anonymkode: cf955...add

Haha :fnise: Takk  :):blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har ikke sett sesongen før og ser på den nå. Har kommet til episode 5. 

Jeg har likt JP frem til nå. Eller han var litt rar på gruppedaten forrige episode. Hvor han sa til hun ene han ikke ville kysse noen på daten men så  kliner han med Clair rett etterpå. Så roseseremonien i episode 5 sier han til Claire det var helt feil å nattade sammen og prøver å vri det om på henne. 

Men fyren er jammen meg hot da :wow:

Endret av CherryBlossom90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett sesongen 3-4 ganger. Fordi jeg blir så fasinert av fyren. Han gjør og sier mye som ikke henger på greip. Jeg ble mest fasinert hvordan han reagerte på Andi sin reaksjon etter fantasy suite. Var som å snakke til en vegg. Kom ingen vei.

Jeg tror han bare var ute etter en dame og ikke kone. Han har de typiske player trekka. 

Anonymkode: 16f88...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...