Gå til innhold

Ok.. Er det noen her som så The Bachelor da Juan Pablo var ungkaren??


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Latterlig å kalle Juan slike ting. Så ferdig episoden på FEM nå, og måten han gråter på når han må sende hjem en av jentene viser at han er følsom. Hadde han vært player som dere påstår så hadde han ikke grått/følt noe.

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Latterlig å kalle Juan slike ting. Så ferdig episoden på FEM nå, og måten han gråter på når han må sende hjem en av jentene viser at han er følsom. Hadde han vært player som dere påstår så hadde han ikke grått/følt noe.

Anonymkode: a9306...304

Se hele sesongen før du uttaler deg. Han er en psykopat, dobbelmoralsk, sleskete og har total mangel på empati. Han fremstår som en monster-egoist og er rett og slett ufyselig. Jeg skjønner ikke hva disse kvinnene gjør der engang. 

 

Anonymkode: 3c650...b8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se hele sesongen før du uttaler deg. Han er en psykopat, dobbelmoralsk, sleskete og har total mangel på empati. Han fremstår som en monster-egoist og er rett og slett ufyselig. Jeg skjønner ikke hva disse kvinnene gjør der engang. 

 

Anonymkode: 3c650...b8a

Er du seriøs nå?

Han er altså en monster/psykopat siden han ofte snakket om fotball, som jentene nevner? Han har jo ikke gått til personangrep.

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Latterlig å kalle Juan slike ting. Så ferdig episoden på FEM nå, og måten han gråter på når han må sende hjem en av jentene viser at han er følsom. Hadde han vært player som dere påstår så hadde han ikke grått/følt noe.

Anonymkode: a9306...304

Hørt om å fake det? Mange playere kan være gode skuespillere og flinke til å manipulere. Se hele sesongen. Kanskje du åpner øynene dine snart.

Anonymkode: ecccf...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs nå?

Han er altså en monster/psykopat siden han ofte snakket om fotball, som jentene nevner? Han har jo ikke gått til personangrep.

Anonymkode: a9306...304

Han er ikke monster/psykopat fordi han snakker om fotball. Du har virkelig vanskelig for det.

Anonymkode: ecccf...e0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om å fake det? Mange playere kan være gode skuespillere og flinke til å manipulere. Se hele sesongen. Kanskje du åpner øynene dine snart.

Anonymkode: ecccf...e0b

Så du tror altså at all griningen hans når han sender hjem en av jentene er absolutt fake? 

Lol

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke monster/psykopat fordi han snakker om fotball. Du har virkelig vanskelig for det.

Anonymkode: ecccf...e0b

Ja så skriv tre setninger på hvorfor han er monster som du hevder. Bare tre.

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja så skriv tre setninger på hvorfor han er monster som du hevder. Bare tre.

Anonymkode: a9306...304

Han er en player, manipulerende og useriøs. Sånn. Gi deg nå og godta folk har ulike meninger. Begynner å bli lei den derre "gi meg 3 hvorfor han er ditt og datt" 

Anonymkode: ecccf...e0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var episode 12 også ferdig. Fyren fremstår helt motsatt av det dere fremstår han som. 

Han virker å ha et stort hjerte(ikke alle er så følsomme når de sender hjem en av deltakerne). Dessuten kan du se når han snakker til foreldrene at han virkelig er seriøs og mener det. Og tillegg nevner alle 4 jentene at de har forelsket seg i han.

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja så skriv tre setninger på hvorfor han er monster som du hevder. Bare tre.

Anonymkode: a9306...304

Det er ikke meg du diskuterer med, men jeg svarer likevel. 

1. Hans egne foreldre advarte jentene mot å bli sammen med han.

2. Til Claire: "hvis jeg velger deg så kommer vi til å ha barn innen kort tid." Klassisk player-snakk. 

3. Bachelor-produksjonen (som jo kjenner han mye bedre enn vi gjør), kunne ikke bli ferdig med han fort nok. Etter 20 sesonger så vet de nok forskjellen på good guys og bad guys, tror du ikke?

Anonymkode: 5235a...325

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da var episode 12 også ferdig. Fyren fremstår helt motsatt av det dere fremstår han som. 

Han virker å ha et stort hjerte(ikke alle er så følsomme når de sender hjem en av deltakerne). Dessuten kan du se når han snakker til foreldrene at han virkelig er seriøs og mener det. Og tillegg nevner alle 4 jentene at de har forelsket seg i han.

Anonymkode: a9306...304

Hehe, virker som du bare er ute etter å provosere. Det er jo en grunn til at ingen liker han og alle mener han er tidenes verste ungkar. Alle utenom deg da. Var det ikke 2 jenter som trakk seg frivillig pga oppførselen hans? Det sier jo litt.  Han er en douch. Please, ikke krev at jeg må gi deg 3 grunner til hvorfor han er en douch. 

Anonymkode: ecccf...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke meg du diskuterer med, men jeg svarer likevel. 

1. Hans egne foreldre advarte jentene mot å bli sammen med han.

2. Til Claire: "hvis jeg velger deg så kommer vi til å ha barn innen kort tid." Klassisk player-snakk. 

3. Bachelor-produksjonen (som jo kjenner han mye bedre enn vi gjør), kunne ikke bli ferdig med han fort nok. Etter 20 sesonger så vet de nok forskjellen på good guys og bad guys, tror du ikke?

Anonymkode: 5235a...325

Når sa hannes foreldre det? Har ikke sett det.

Anonymkode: f928e...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når sa hannes foreldre det? Har ikke sett det.

Anonymkode: f928e...ba7

Se episoden hvor de to finalist-jentene er med til hjembyen hans. Både mor og far sier at han er ustabil og vanskelig å være i forhold med, og hvis det blir problemer så stikker han.

Anonymkode: 5235a...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se episoden hvor de to finalist-jentene er med til hjembyen hans. Både mor og far sier at han er ustabil og vanskelig å være i forhold med, og hvis det blir problemer så stikker han.

Anonymkode: 5235a...325

Når foreldrene sier sånt, så MÅ han være en ordentlig douch. Urk!

Anonymkode: 16f88...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel ikke gått noen episoder nå i helga? Jeg må ikke gå glipp av de siste episodene, er jo der alt "gullet" ligger😂

 

Anonymkode: 48d2e...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. juli 2016 at 12.50, minister-mio skrev:

Jeg har aldri hørt om fyren men sjekket han på youtube nå. For en dåsemikkel, han virker jo mindre begavet

Haha, det var faktisk en kvinne som dro hjem fordi hun trengte en som kunne utfordre henne intellektuelt. Nå er det en stund siden jeg har sett sesongen, så jeg husker ikke formuleringen eksakt. Jeg forstår henne godt. Han virker veldig enkel. 

Anonymkode: 5c444...857

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wanda Maximoff
Den 26.7.2016 at 13.50, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvorfor du syns han er så rar? Er han frekk?

Anonymkode: a9306...304

Det er jo min personlige mening når jeg mener at han er rar, han er en sånn type mann som jeg ville klødd meg i hodet over fordi at alle samtalene med han virker så merkelige og tingene han sier. Jeg vet ikke om han mener å være frekk, men noen ting han sier er frekke. Det er en sånn mann jeg ville vurdert om jeg skulle klatre ut vinduet på toalettet for å slippe unna under en date. Det er en ganske enighet om at han virkelig ikke har gjort et godt inntrykk i sin sesong. 

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var en fascinerende sesong! Nå minner dere meg på mye, som at han hviska noe til Claire om at han likte å knulle henne, og måten hun ene (skriver ikke navn fordi jeg ikke vet hvor langt reprisene har kommi) reagerte etter fantasy suite. Og han skjønte ingenting!! Og alt det greiene med it's OK..! For ikke å snakke om hvordan han oppførte seg i siste program når han ikke ville svare på noe og bare var helt... Merkelig!! 

Men!! Han er den eneste jeg har sett på dette programmet som er skikkelig nøye på at alle jentene skal få tid med ham. Tar dem med etter tur, henter neste, passer på at alle på gruppedate får tid etc. Ofte er det jo mange som ikke får tid i det hele tatt med vedkommende, men han var veldig opptatt av at det skulle være rettferdig. 

Der stoppa vel det positive..! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager skjedde i dagens episode? Når andi valgte å dra frivillig fra suiten?

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager skjedde i dagens episode? Når andi valgte å dra frivillig fra suiten?

Anonymkode: a9306...304

"It's okaaaay, it's okaaay"

😠

Anonymkode: 48d2e...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...