Gå til innhold

Ok.. Er det noen her som så The Bachelor da Juan Pablo var ungkaren??


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"It's okaaaay, it's okaaay"

😠

Anonymkode: 48d2e...1de

Tror Andi dikter opp mye. Hvorfor skal han liksom si default, når han ikke vet hva ordet betyr?

At hun drar pga han sier at han også har overnattet med Clare, heeeeeegud.

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror Andi dikter opp mye. Hvorfor skal han liksom si default, når han ikke vet hva ordet betyr?

At hun drar pga han sier at han også har overnattet med Clare, heeeeeegud.

Anonymkode: a9306...304

Han innrømmet jo at han hadde sagt at hun "barely maked it" til den episoden. Så ikke tvil om at han snakker uten filter. 

Det beste var likevel da Andi forklarte at han ikke hadde prøvd å bli kjent med henne, og at han ikke engang visste hvilken religion eller politisk syn hun hadde. Så kommer han med: "Hvilken religion tilhører jeg, da??" Og Andi: "Katolisismen." Og Juan Pablo: "..." Skikkelig flaut at han prøvde å ta henne på noe, uten å klare det.

Minner meg dessverre om en fyr jeg datet. Han var likedan.

Anonymkode: 48d2e...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han innrømmet jo at han hadde sagt at hun "barely maked it" til den episoden. Så ikke tvil om at han snakker uten filter. 

Det beste var likevel da Andi forklarte at han ikke hadde prøvd å bli kjent med henne, og at han ikke engang visste hvilken religion eller politisk syn hun hadde. Så kommer han med: "Hvilken religion tilhører jeg, da??" Og Andi: "Katolisismen." Og Juan Pablo: "..." Skikkelig flaut at han prøvde å ta henne på noe, uten å klare det.

Minner meg dessverre om en fyr jeg datet. Han var likedan.

Anonymkode: 48d2e...1de

Tror du Juan Pablo hadde valgt Andi foran Nikki eller Clare til finalen om ikke den krangelen hadde hendt?

Anonymkode: f928e...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du Juan Pablo hadde valgt Andi foran Nikki eller Clare til finalen om ikke den krangelen hadde hendt?

Anonymkode: f928e...ba7

Jeg tror Juan Pablo hadde problemer med tanken om å ende opp med kun én, for han virker ikke som en monogam person. Tror han gjerne skulle hatt dem alle tre, og sjonglert mellom dem. Om én eller to eller tre av dem hadde stilt ham til veggen, hadde han helt enkelt svart: "It's okaaay."

Anonymkode: 48d2e...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Juan Pablo hadde problemer med tanken om å ende opp med kun én, for han virker ikke som en monogam person. Tror han gjerne skulle hatt dem alle tre, og sjonglert mellom dem. Om én eller to eller tre av dem hadde stilt ham til veggen, hadde han helt enkelt svart: "It's okaaay."

Anonymkode: 48d2e...1de

Nei det tror jeg ikke. Han var følsom, den så man på måten han reagerte på når sendte hjem jentene.

Men tilbake til spørsmålet. Tror du han hadde valgt andi om ho ikke hadde dratt selv?

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorra er det sånn damene snakker ut om juan pablo på fem. Gleder meg. Ser ut til at jentene er misfornøyde med han?

Anonymkode: f928e...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Imorra er det sånn damene snakker ut om juan pablo på fem. Gleder meg. Ser ut til at jentene er misfornøyde med han?

Anonymkode: f928e...ba7

Ja. Ikke så veldig rart. Hadde vært misfornøyd selv. Lurer på hvor mange ganger han sa "its okaaay" ?

Anonymkode: 16f88...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuttet de ut noe av episoden der damene forteller? De sa at de skulle snakke med hun operasangeren som dro, men det fikk vi vel aldri se? 

Jeg har ikke sett sesongen før, men fått med meg endel på forhånd. En veldig annerledes sesong og ungkar, ja! 

Anonymkode: 930bf...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finalen er nesten ferdig og skjønner ikke hvorfor clare klager på han? Han må jo velge en av jentene

Anonymkode: f928e...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og ser på women tell all.. :popcorn:  Oh maaan han må være tidenes bachelor douuche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Nå sitter jeg og ser på women tell all.. :popcorn:  Oh maaan han må være tidenes bachelor douuche

Fordi? Han gjorde jo ikke noe galt Idag 

Anonymkode: f928e...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte også med på denne sesongen og synes egentlig at Juan Pablo fikk litt vel mye tyn. Han passet nok ikke til å være bachelor nei, da han nok ikke var helt klar for å gifte seg, men heller virket mer interessert i å treffe damer og virkelig kose seg. Var heller ikke den skarpeste kniven i skuffen. Men synes ikke han var slem, manipulerende osv. Tror og det var endel språklige misforståelser da han ikke hadde det beste engelske ordforrådet. 

Synes Andi var direkte slem med hvordan hun behandlet han og snakket om han, det var jo et voldsomt karakterdrap. Hun virker bare utrolig sjefete, og tror ikke det er tilfeldig at hun fortsatt er singel!

Chris Harrison var skikkelig slem mot han og, gjorde han til hele USAs mobbeoffer. Bare fordi han sa han imot og ikke ville si offentlig at han elsket Nikki. Ikke greit å behandle folk slik, selv om han var en upassende bachelor.

Anonymkode: cf955...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fulgte også med på denne sesongen og synes egentlig at Juan Pablo fikk litt vel mye tyn. Han passet nok ikke til å være bachelor nei, da han nok ikke var helt klar for å gifte seg, men heller virket mer interessert i å treffe damer og virkelig kose seg. Var heller ikke den skarpeste kniven i skuffen. Men synes ikke han var slem, manipulerende osv. Tror og det var endel språklige misforståelser da han ikke hadde det beste engelske ordforrådet. 

Synes Andi var direkte slem med hvordan hun behandlet han og snakket om han, det var jo et voldsomt karakterdrap. Hun virker bare utrolig sjefete, og tror ikke det er tilfeldig at hun fortsatt er singel!

Chris Harrison var skikkelig slem mot han og, gjorde han til hele USAs mobbeoffer. Bare fordi han sa han imot og ikke ville si offentlig at han elsket Nikki. Ikke greit å behandle folk slik, selv om han var en upassende bachelor.

Anonymkode: cf955...add


Du trenger ikke late som du er en annen AB her inne i denne tråden for å få det til å se ut som det e er flere som forsvarer Juan Pablo :fnise:  Ser du er den samme brukeren som har kommentert tidligere i denne tråden og forsvarer Juan Pablo så til de grader...
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sitronmelis skrev:


Du trenger ikke late som du er en annen AB her inne i denne tråden for å få det til å se ut som det e er flere som forsvarer Juan Pablo :fnise:  Ser du er den samme brukeren som har kommentert tidligere i denne tråden og forsvarer Juan Pablo så til de grader...
 

Jeg er ikke den samme, tro det eller ei😉 Og synes heller ikke jeg forsvarer han så voldsomt i svaret mitt heller. Litt irriterendes at du anklager meg for dette egentlig, men hadde jeg nå svart som ikke anonym så hadde du vel ikke trodd det heller. Det går faktisk an å ha ulike meninger, ikke alle som hater JP😊

Anonymkode: cf955...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den samme, tro det eller ei😉 Og synes heller ikke jeg forsvarer han så voldsomt i svaret mitt heller. Litt irriterendes at du anklager meg for dette egentlig, men hadde jeg nå svart som ikke anonym så hadde du vel ikke trodd det heller. Det går faktisk an å ha ulike meninger, ikke alle som hater JP😊

Anonymkode: cf955...add


Ikke?

Rart mange av de anonyme brukerne som har kommentert her inne har akkurat samme tall på innlegg og likes da.. :

Anonym
innlegg: 3 167 308 Likes: 4 567 329
Kjønn: ikke viktig

Virker ihvertfall som at det er en bruker på side 5 som diskuterer med seg selv da de har akkurat samme tall som deg. Går jeg inn på profilen er brukeren opprettet 2.august 2010 på begge brukerne kommenterer også på akkurat de samme innleggene fortløpende.. Så det må jo være samme bruker? Og tallene oppdateres fortløpende ser jeg, og det gjør dine og, så da kan jeg ikke trekke en annen konklusjon enn at du er denne brukeren og at du sitter og diskuterer med deg selv her inne på KG :fnise:


 

 

 

 

 

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle som skriver som anonym havner på AnonymBruker. Det er en fellesbruker for absolutt alle på hele KG som krysser av at de vil skrive som anonym. Ingen enkeltperson hadde klart å skrive over tre millioner innlegg på seks år! :)

Det som skiller anonyme fra hverandre er koden nederst på hvert innlegg. Det vil være lik kode på alle innlegg skrevet av den personen i samme tråd. Skriver personen som anonym i en ny tråd, endres koden! 

•••

Morsom sang av Lucy! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rainbow skrev:

Alle som skriver som anonym havner på AnonymBruker. Det er en fellesbruker for absolutt alle på hele KG som krysser av at de vil skrive som anonym. Ingen enkeltperson hadde klart å skrive over tre millioner innlegg på seks år! :)

Det som skiller anonyme fra hverandre er koden nederst på hvert innlegg. Det vil være lik kode på alle innlegg skrevet av den personen i samme tråd. Skriver personen som anonym i en ny tråd, endres koden! 

•••

Morsom sang av Lucy! 


Ååååh:overrasket:  Hahahh herregud da må jeg bare beklage meg noe voldsomt til anonymbruker over her :overrasket: 
Da har jeg totalt misforstått hvordan man skiller anonyme brukere fra hverandre :lol: Godt jeg fikk lært det :fnise::klaske:

Beklager så mye anonymbruker over her :blomst: Håper du kan tilgi dumme meg :fnise:

 

 

 


 

Endret av Sitronmelis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...