Gå til innhold

Babymas og annet ræl

sitronkake

Anbefalte innlegg

Jeg har også blitt prakket på masse tull. Eller forsøkt i alle fall. Jeg er altfor lite høflig (må jobbe med det) til å si ja takk heldigvis. Det beste tror jeg var da de skulle kvitte seg med et tungt steinbord. Og svigermor mente at foten på bordet kunne vi bruke som en bitteliten krakk til å sitte på?? Jaa, digger å sitte på en stein. Det er favoritten. Takker nei til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takket du nei til limegrønne liftgardiner? Noen ganger begynner jeg å lure på deg ass! :klaske: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mumsy skrev:

Svigers-klaging er lov! Jeg er også god på det..:rolleyes: Ville du ikke ha søppelet til andre folk altså? Utakknemlig :P

Ønsker deg en riktig fin flytur hjemover i dag, hørtes kanskje ut som mannen trakk det lengste strået angående hjemreisen :fnise: 

Svigers er ok de altså.. i bittebittebittebiiiittesmå porsjoner :fnise: 

Jeg er for gjenbruk og sånt altså, men å ta med meg en hel haug med greier som jeg skal ha liggende sånn i tilfelle rottefelle jeg får bruk for det om noen år - nei takk! :tongue: 

3 timer siden, Weebs skrev:

Jeg har også blitt prakket på masse tull. Eller forsøkt i alle fall. Jeg er altfor lite høflig (må jobbe med det) til å si ja takk heldigvis. Det beste tror jeg var da de skulle kvitte seg med et tungt steinbord. Og svigermor mente at foten på bordet kunne vi bruke som en bitteliten krakk til å sitte på?? Jaa, digger å sitte på en stein. Det er favoritten. Takker nei til det. 

Hun skal ha for kreativiteten, svigermora di :fnise: Og jeg er dessverre ikke så godt oppdratt jeg heller, så alt mannen tok med seg i bilen var en liten bunke barnebøker. Og en karaffel. Overlater resten til mannens søsken, de bor mye nærmere også :nigo: 

3 timer siden, A4-livet skrev:

Takket du nei til limegrønne liftgardiner? Noen ganger begynner jeg å lure på deg ass! :klaske: 

De er sikkert up for grabs altså! :jepp: Skal jeg ta de med for deg? Kan også friste med nevnte veggteppe, seks lampeføtter, en kjøkkenmaskin fra førkrigstiden (etter utseende å dømme) samt en utelampe i flerfarget glass. Dette var innholdet i den ene hylla i én av tre boder. Og så legger du til en garasje, et loft, et roterom, en loftstue, fire vitrineskap, tre skyvedørsgarderober.. :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha svigers som flytter ass! 
Som å dra på et loppemarked med garantert dårlig samvittighet og stemning. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler med deg! Både når det gjelder tullingen til J på kveldstid (men altså måkemat, jeg dauer :legrine:) og svigers som skal prakke på dere alt mulig ræl. Jeg er jo blitt minimalist med årene (når det passer meg sånn :eeeh:) så jeg får helt angst når jeg får ting jeg ikke virkelig trenger eller ønsker meg. Svigermor kommer alltid med lass med "søppel" som hun vil bli kvitt. Det er stort sett mannen sine gamle ting (ødelagte spill, gamle skolebøker, familiebilder).. etc., men jeg skjønner ikke hvorfor vi må få det. Er ikke det foreldres plikt å oppbevare sånt for barna da? Særlig når de har tre ganger størrelse på huset!? 

Bra dere koste dere sørpå da! Dyreparken ser ut til å være stor suksess for alle her inne :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 26.7.2017 den 17.17, Beccy87 skrev:

Haha svigers som flytter ass! 
Som å dra på et loppemarked med garantert dårlig samvittighet og stemning. :fnise:

Jepp! Gleder meg til mamma og pappa skal gjennom samme runden om et par år :sprettoy: 

På 26.7.2017 den 21.05, Carouselle skrev:

Huff, føler med deg! Både når det gjelder tullingen til J på kveldstid (men altså måkemat, jeg dauer :legrine:) og svigers som skal prakke på dere alt mulig ræl. Jeg er jo blitt minimalist med årene (når det passer meg sånn :eeeh:) så jeg får helt angst når jeg får ting jeg ikke virkelig trenger eller ønsker meg. Svigermor kommer alltid med lass med "søppel" som hun vil bli kvitt. Det er stort sett mannen sine gamle ting (ødelagte spill, gamle skolebøker, familiebilder).. etc., men jeg skjønner ikke hvorfor vi må få det. Er ikke det foreldres plikt å oppbevare sånt for barna da? Særlig når de har tre ganger størrelse på huset!? 

Bra dere koste dere sørpå da! Dyreparken ser ut til å være stor suksess for alle her inne :Nikke:

Hun er vel ikke så glad i å ha masse skrap liggende hun heller da :fnise: Mamma begynte å rydde på gamle barnerom og i boder for flere år siden, så jeg har fått min andel ræl fra barndommen jeg også. Det meste gikk i søpla, jeg synes ikke det er SÅ spennende å ha gamle mattebøker fra fjerde klasse liggende :P 

Dyreparken var absolutt suksess! Anbefales! Iallefall på en dag med litt overskyet og regnskurer, det var jo så lite folk :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er travle dager for tiden! Vi overtok det nye huset denne uken og neste helg går flyttelasset på ordentlig. Det er ikke SÅ langt fra gamle huset til det nye, så vi har allerede begynt å kjøre bort en haug med ting. Så dagene går med til pakking og rydding og kjøring og Ikea-turer og montering av møbler og krangling om hva vi skal prioritere å bruke penger på (vi er ikke heelt enige der, hilsen mannen som ikke ser gleden i fine interiørting :rolleyes::daane:), sånn i tillegg til barnehageinnkjøring for Mini og oppvartning av baby J. Puh. Jeg gleder meg til vi har kommet i hus på ordentlig!

Og maaaan, som jeg gleder meg til å få mer plass! Til å kunne gå forbi spisebordet selv om stolen ikke står inntil bordet. Til å slippe å snuble i vippestolen fire ganger på ti minutter fordi det blir trangt uansett hvor den står (:raven:). Til å ha mer gulvplass igjen selv om både lekematten og bilteppet ligger på gulvet. Til å kunne åpne dusjdørene ordentlig uten at de kræsjer i enten stellebordet eller søppelbøtta. Dere tar sikkert poenget :ler: 

Nå skal jeg lirke J av puppen og starte dagen på ordentlig (mannen sov hos en kamerat og Mini hos foreldrene mine - deiiilig :nigo:). Pakking står på planen, tjohei. Vi får utnytte helgen godt, for på mandag begynner mannen på jobb igjen. Uæh :daane: 

Endret av sitronkake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kjenner meg så igjen i den beskrivelsen om hvor trangt det er. Her har vi riktignok et stort bad, men til gjengjeld har vi kjøkkenet og spisebordet oppi sofakroken så det er mindre hyggelig :P 
Det blir nok deilig for dere med nytt hus nå :) Håper det forløper smertefritt og forholdsvis rolig i alle fall. Det er ingen spøk å flytte, kjøpe inn og alt det der med barn og baby på slep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...