Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig å treffe ekte avholdskvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 31.7.2018 den 14.16, Rullerusk skrev:

Tipper de hadde stukket uansett. Ikke på grunn av hva du mener om alkohol, men fordi du virker å mene mest av alt at dette er noe du kan bestemme og kontrollere hos andre. Lett å tenke hva blir det neste han skal bestemme og mene så sterkt? 

Du virker litt usympatisk og veldig rigid.

Det er jo ikke å bestemme over andre å si at man ikke aksepterer alkohol. På samme måte som jeg ikke ønsker en mann som røyker eller snuser. 

Anonymkode: 25a1c...33e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner noen som er Jehovas vitner, har aldri sett noen drikke og feste mer enn dem. Problemet ditt er at du er fanatisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2016 den 12.39, Gjest noe tilfeldig skrev:

Trangsynte mennesker og slitsomme unger gjør at vi drikker. Du kan i det minste bidra til å eliminere en av de faktorene så er vi på god gli. 

word

Anonymkode: 1cd0d...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så vanskelig, kjenner mange som ikke drikker og jeg har selv snudd helt vekk fra alkohol jeg også og vil ha en mann som trives hjemme med meg og lage mat sammen og som jeg kan bake til og gå tur med og ha et rolig liv med som ikke MÅ innebære å være på farten med venner osv hver dag eller uke, en som vi trives i hverandres selskap med og ikke egentlig trenger så mye annet så lenge vi har hverandre:) 

Anonymkode: cc20a...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kjenner mange som ikke drikker blir feil å si men iallefall flere normale mennesker (ikke Jehovas vitner osv) som ikke drikker. Hilsen meg over får ikke redigert posten. 

Og er enig i at alkohol er djevelskap,det etter å vært med voldelig alkoholiker og kastet bort tenårene mine på festing fremfor skole og faktiske givende lidenskaper 

Anonymkode: cc20a...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 24.7.2016 den 11.22, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Har du møtt henne?

Anonymkode: bf10f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På 5.9.2018 den 9.42, Gjest gjestvest skrev:

Det er ihvertfall godt å vite at djevelen bruker munnvann. I tilfelle han skulle dukke opp. 

:hoho: 

Anonymkode: bf10f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2018 den 9.42, Gjest gjestvest skrev:

Det er ihvertfall godt å vite at djevelen bruker munnvann. I tilfelle han skulle dukke opp. 

Det var en veldig god kommentar :) :dagens-rose:

Anonymkode: bf10f...0cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Men djevelen blir jo ikke full av alkoholen hvis han bare bruker det som munnvann. Så det er nok ikke alkoholens skyld at han oppfører seg som en djevel. 

Anonymkode: 74098...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Og, kanskje han faktisk hadde blitt litt mer kjærlig og munter om han faktisk hadde svelget det. 

Anonymkode: 74098...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Min mann er avholdsmann og misliker alkohol sterkt, Jeg drikker alkohol men aldri hjemme eller når vi er i selskap sammen, av hensyn til han. Men han har ingen problemer med at jeg går ut med venninner å drikker en helg (overnatter da borte).  vi tar hensyn til hverandre. Når ting blir så fanatisk og ekstremt så skremmer det folk bort. Må kunne være en balansegang. 

Anonymkode: 92c63...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Har du funnet henne ts? 💘

Anonymkode: 8b8e1...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.7.2016 den 12.40):

Har ikke noe problem med sex. Men alkohol har jeg store problemer med å akseptere.

Anonymkode: d94f0...954

Du går glipp av noe! Så løsslupne man blir etter noen glass med vin. Slipp deg løs litt, ro litt ned. Lev livet. 

Anonymkode: 85740...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pga av at du kaller alkohol for djevelens munnvann . 
Til og med Jesus drakk vin , for den som tror på han . Hvilket det virker som du i utgangspunktet gjør , men fordømmer  mennesker i overkant hardere enn Gud sjøl. 
Antagelig smart å holde seg singel så slipper du å havne i stadige problemer med å oppdra damer du møter på din vei 

Anonymkode: 8d57a...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pga av at du kaller alkohol for djevelens munnvann . 
Til og med Jesus drakk vin , for den som tror på han . Hvilket det virker som du i utgangspunktet gjør , men fordømmer  mennesker i overkant hardere enn Gud sjøl. 
Antagelig smart å holde seg singel så slipper du å havne i stadige problemer med å oppdra damer du møter på din vei 

Anonymkode: 8d57a...6c8

Gammel tråd ja, men la gå! 😂

Anonymkode: 8d57a...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.7.2016 den 11.22):

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Jeg var avholds mens jeg elsket en muslim. Men familien min var veldig imot og negative til hele greia. Nå er jeg forelsket i en som er på pub hver helg. Nå kan jeg drikke igjen. Forelsker jeg meg i  deg så blir jeg avholds igjen. 

Anonymkode: 1908a...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
AnonymBruker skrev (På 24.7.2016 den 11.32):

Jeg er avholdskvinne, men ville ikke hatt deg fordi du bruker sånne ord i beskrivelsen av andre. Jeg aksepterer de som nyter alkohol. Du virker fanatisk.

Anonymkode: 5ea09...0b2

Samme her. Man kan være avholds og samtidig respektere at andre ikke er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...