Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig å treffe ekte avholdskvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 24.7.2016 at 11.56, AnonymBruker skrev:

Vel, du virker jo som en fanatisk skrulling når du beskrives alkohol på den måten. Kan tenke meg at det snevrer inn markedet for deg enda mer - også blant avholdskvinner. 

Anonymkode: b38a6...77b

Ehh.. er du seriøs? Man kan like gjerne ha tilsvarende meninger rundt weed. "Jeg aksepterer ikke weed i mitt hjem eller fra en potensiell partner". Totalt skrulling azz...

Anonymkode: b2bfe...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 24. juli 2016 at 11.22, AnonymBruker skrev:

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Jeg er ekte avholdskvinne men jeg er imotsetning til deg ikke fanatisk.

serverer gjerne vin og annet til gjester, og ser ikke noe problem med det.

Anonymkode: 1bd51...d4a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avholdsmennesker og vegetarianere, same shit, different wrapping

Anonymkode: ed0ea...cc1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hva du gjør det til! Jeg kjenner 3 avholdsmenn, og av den er 2 av de alltid med på fester og lignende og de koser seg like mye som resten av oss. Siste mener på at byen og å være sammen med fulle mennesker er slitsomt, så han har ikke giddet å være med på noen ting heller. Det for meg sier bare at han er kjedelig som ikke vil være med på noen ting, slik mann vil jeg ikke ha.
Så det går ikke på alkoholen, det går på omstendighetene rundt.

Anonymkode: e97c9...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Den 24.7.2016 at 11.22, AnonymBruker skrev:

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Om du snakker slik om alkohol til kvinner er det ikke rart at de stikker. At du ønsker en kvinne som har like verdier som deg ol, er helt ok, men å omtale noe som djevelens munnvann er da helt absurd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Hvordan går det TS?

Har du truffet din avholdskvinne?

Anonymkode: 3007d...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne som drikker SVÆRT moderat og kunne ha klart meg helt uten alkohol. Men ordene "djevelens munnvann" ville fått meg til å ta bena på nakken.

Hva er galt med Djevelen liksom? 😈

Anonymkode: 3842f...d7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.7.2016 at 12.46, AnonymBruker skrev:

Har prøvd. Men synes kvinnene der er altfor kjedelige. Finnes det ingen halvgærne livlige kvinner der ute som tør å by på seg selv uten et glass vin?

Anonymkode: d94f0...954

Kvinner som tar av og blir sprø uten alkohol skal du passe deg for, tro meg. De er kanskje halvgærne til å begynne med, men når du blir bedre kjent med dem vil du snart forstå at de faktisk er helgærne.

Du kan kanskje lete på AA eller blant slike som har et ocd-aktig forhold til nullkarbodietter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. juli 2016 at 14.20, AnonymBruker skrev:

Avholdsmennesker og vegetarianere, same shit, different wrapping

Anonymkode: ed0ea...cc1

Nopes

Anonymkode: 1bd51...d4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Her er jeg! Jeg er kvinne og jeg er avholds, og jeg tror jeg er relativt normal også. Så det er bare å komme å treffe meg. 

MEN. Med sånne holdninger treffes vi nok bare en gang.

Selv om jeg ikke drikker og synes det er trist at det må være alkohol i alle tilstelninger, så har jeg selvsagt respekt for folk som velger å leve livet sitt på en annen måte en meg. Å komme med stygge karakteristikker av folk som ikke har gjort annet galt enn å ta et glass vin til maten (ja, masse mennesker klarer fint å la det bli med det ene glasset), vitner om en personlighet jeg ikke vil gå i et forhold med. At du KREVER at partneren din skal være avholds vil nok skremme mange vekk. Ikke fordi de ikke får drikke alkohol, men fordi du virker som en kontrollerende fanatiker, og det går av opptil flere varsellamper i hodet mitt. Du er ute etter "en normal kvinne". Men du høres ikke ut som en normal mann. Du høres ut som en skummel mann. Med store fordommer. Og fanatiske meninger. 

 

Anonymkode: f407d...d1d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nå ikke hevde jeg er avholds,men drikker svært sjeldent. Sistgang jeg tok meg et par glass var i Desember.

Går vel egentlig aldri ut heller,sist var sommeren 2015...

Men du høres spesiell ut,det må jeg si..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hvordan går det med datingen trådstarter?

Har du truffet noen som fyller dine kriterier?

Anonymkode: bf10f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.7.2016 den 12.45, AnonymBruker skrev:

.. Det må være et totalforbud mot alkohol. Eneste som gjelder.

Anonymkode: d94f0...954

Jeg drikker ikke alkohol, som i aldri! Men hadde løpt så fort beina kunne bære meg fra en fyr som hadde så store kontrollbehov som en må ha for å mene slik. 

Velger en som drikker any day. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/28/2016 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne som drikker SVÆRT moderat og kunne ha klart meg helt uten alkohol. Men ordene "djevelens munnvann" ville fått meg til å ta bena på nakken.

Hva er galt med Djevelen liksom? 😈

Anonymkode: 3842f...d7d

Enig. Drikker ikke fordi jeg syns det er en kjip rus og jeg får ikke sove selv av små alkoholmengder som et glass vin i ny og ne. Men ikke noe behov for å betegne meg som avholds eller dømme folk som drikker. Jeg drikker bare ikke selv fordi det ikke får meg til å føle meg bra. Rygger like kontakt på avholds-predikanter, som religiøse predikanter.

Anonymkode: 8bcbb...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det finnes MANGE kvinner som ikke drikker annet enn til det årlige julebordet og da bare et glass vin eller to. Kjenner mange av de. Vil påstå at man kan kalle de avholds. Er det òg en dealbreaker for deg?

Anonymkode: c1eca...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2016 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Nei jeg er ikke det, så si det.
Jeg har ingen anelse.

Anonymkode: b5158...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
På 24.7.2016 den 11.22, AnonymBruker skrev:

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Hvrdan går det ts? har du endret strategi?

Anonymkode: bf10f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt at du var litt arrogant om du sa det på den måten. Litt som om du tror du er bedre enn alle. Er enig i at alkohol helt sikkert er blant de verste rusmidlene og det er jo utrolig i seg selv at det er det eneste lovlige. Selv foretrekker jeg cannabis im jeg skal på fest, som jeg føler er renere for kroppen og samtidig gir meg en bedre rus enn alkohol. Føler også at jeg er meg selv og ikke får de samme impulsene til å gjøre dumme ting som kan komme med alkohol. 

Skal allikevel være forsiktig med å rakke ned på folk som drikker alkohol. Mennesker liker å ruse seg. Vi leverer rutinemessige liv og mange er under press og stress. Av og til trenger man et utløp og et avbrekk fra det alminnelige. Når alkohol er det eneste lovlige rusmiddelet tilgjengelig så er det ikke så rart at folk flest tyr til dette. Synes du bør være litt forsiktig med å dømme. Å forvente at alle skal bli avholds fordi det er det sunneste er for mye forlangt. 

Anonymkode: de352...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...